Minulla on alhaiset verenpaineet ja näen välillä tähti ja huippaa ylös noustessa. Jos harrastan raskasta liikuntaa paineet nousee, näen auran ja seurauksena saattaa olla migreeni. Toisinaan näen vain auran ilman päänsärkyä rasituksen seurauksena.
Päänsärky on yleensä keskellä päätä ja olen miettinyt, että olisikohan minulla basilaarimigreeni? Jos saan kunnon kohtauksen oksennan ja kerran minulla oli kiertohuimausta. Beetasalpaajat eivät sopineet, koska laskivat liikaa verenpainetta ja päähän tuli kummallinen olo.
MIetityttää, että onko mulla, joku verenkiertohäiriö päässä vai basilaarimigreeni ja miten noita tutkitaan?
Verenpaineen heittely ja basilaarimigreeni?
migraine
1
220
Vastaukset
- bc
Itselläni basilaarimigreenidiagnoosi ja kovin tuntuvat oireesi samanlaisilta. Eivät minullekaan beetasalbaajat sopineet,koska välillä on alhaiset verenpainelukemat. Itselläni päänsärky on kanssa välillä keskellä päätä,mutta vaihtelee välillä toiselle puolelle ohimoa tai sitten on selvä takaraivopäänsärky.
Kannattaisi mennä neurologin vastaanotolle ja selvittää asia. Nämä asiat kunneivat ole niin yksoikoisia. Eivätkä aina selviä sielläkään! Kokemuksesta tiedän,koska diagnoosinani oli vuosikaudet ohimolohkoepilepsia ja migreeni. Toivon,että saisit apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745