hyvä ase alotelijalle primaryksi?

daboyda

joo, oon alotelemassa airsoftia, budjetti aseeseen olis jotai 50-70 e.. ja jos joku hyvä maskiki sitte

30

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuolla hinnalla ei saa mitään hyvää asetta...

• Vemppupistooli ainut järkevä aloittamiseen tolla hinnalla, ja kunnon maski

• Eipä tuo vemppukaan mikään yvään aloitus ase oo jos jos jonkun yhdistyksen peleis pyörii... Mutta kaveri porukas ihan ok

• Pelaaaja

Suosittelen g17 tehoja löytyy ja tarkka. Pelaan itekkin g17 aseella kaveri porukassa

• daboyda

Pelaaja löytyskö vinkkiä?

• daboyda

ei vinkkiä, vittu linkki*

• dc

Osta hong konggista 90e jousi rynkky!

• VITTUUUUUUU

"Primaryksi" Voi herranjumala, että näitä Call Of Duty-jonneja riittä.

• daboyda

VITTUUU, ei, vihaan CoDia, vihaan myös ES:ssää, vihaan myös BF3, arma 2 se ainoa oikea

• daboyda

vittu älä kirjottele mun nimellä! mä hakkaisin sut BFäs CoDis runes ja CSäs ihan 100-0 EEÄSSÄN VOIMALLAAAAAPRRRRRRRR!!!!!!

• Pelaaja99
    • ssdaa

joo toi glock iha hyvä kannattais ehkä ostaa hop upillinen versio eli tää: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB1.html
      kannattaa ostaa aina se hop upillinen ase koska kuula lentää piteemmälle.
      tietoa hopupista: hop up on sellane säädettävä juttu jota säätämällä kuulat saa lentämään pitemmälle ite voit säädellä sitä mielesi mukaan

• ei ole

Ei ole säädettävä tuossa aseessa, eikä missään muussakaan maruin pistoolissa.

• cod 4 life

Hop up= antaa kuulalle takakierteen jotta se lentäisi pidemmälle ja tarkemmin

• järkikäteen

Toi on ihan sairasta rahastusta, nimittäin noi hop-up aseet. Niissä ei oo normaaliin verrattuna mitään eroo paitsi pieni kuminystyrä, siellä piipussa. Mutta silti ne maksaa 10€ enemmän! Eihän se nyt paljoa ole, mutta kun miettii, että mitä sillä rahalla saa. 4mm x 2mm kokoisen kuminpalan?

Mutta juu itsekin suosittelen mielummin hop-up glockia. Lentää pidemmälle, kun ilman hoppia.

• daboyda

okey, kiitti paljo.. jotai rynkkyä tai konepistoolia pää-aseena olin ajatellu.. ehdotuksia?

• sr16

Osta proairsoftin sr16 jos pelaat kaveriporukassa. Se on suht tarkka ja lähtee semi kovaa jousirynkyks.

• daboyda

• daboyda

• Bäfä gusee gombbanioita

• lolmitänaskeja

Systema PTW?

• ...

www.proairsoft.com/acatalog/info_210301.html

• jos aijot seurueissa pelata uskoisin että paras vaihto ehto olisi jokin CO2 pistooli vaikka tuo tuossa ylä puolella on oikein erinomainen tai jokin muu vastaava milgieristä löytyy paljon laadukkaita KWC co2 pistooleja noin 70 kympillä http://www.milgear.fi/kauppa/kwc-m-49.html

• daboyda

illoinari95 mulla on jericho 941 CO2, paska juttu on se, että varmistin sökönä. voiko sillä kuiteski pelata?

• Turha pahvi

Kyllä.

• m4onpaskaase

Mut vaikka sul on ase sanon vaan että elä osta tuota m4 jousi rynkkyä! ihan paska ase sisältäkin muovia ja painaa saman verran ku mun sähkö ak-74 lipas

• Pelaaja69

Niin toi toinen vaito ehto on scorppari kaveril on sellanen ja lentää pitkäl saa honkkarist 60eurol. Pelataan kavereiden kaa collareil ja kun kamu ampuu scorpparil niin ei satu mut tuntuu.

• daboyda

siis sillä jericho co2 voi pelata VAIKKA varmistin paskana, tarkoitan voiko sillä pelata jossain virallisessa yhdistyksessä.. siis en tarkota kaveri porukas vaa iha seuruiden/airsoft yhdistysten kanssa??

• STP + Runk = Uijjuijjui

Sun kannattaa keskustella pelien järjestäjien kanssa asiasta. Luulen että kyllä, jos et tunnetusti ole mikään riehuja tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe