Jotain aitoa ihmisten kanssapuhelua?
Ei vain kalvaisua ja kettuilua?
Ihan mukavaa juttua, tuttua?
Vaikka vain tyhmää huttua?
Alkaa jo mennä alle arvailun.
Josko kerran saisin, jos haluaisin?
51
229
Vastaukset
- Höttöaivot
Puhutaan naisten tippaleipäaivoista mutta on sitten vielä toinenkin naisten aivotyyppi eli pesusieniaivot. Kais tiedät millainen on aito pesusieni? Sellaiset on kusipäisten naisten aivot. Höttöset sellaiset.
Täössä keskustelun avaus sulle. - Pöppöörööööp
Lemmikin ovat ihania,
palvelukoirat upeita henkilökohtaisia avustajia,
kissatkin antavat hellyyttä
ja lisäävät ihmisen hyvää oloa,
- voi meitä yksinäisiä poloja.- ;))
Niinpä, en tunne yhtään häpeää, saati huonoa omaatuntoa,
vaikka pidänkin lemmikkikoiraa.
Se on usein parempi kaveri, kuin ihminen.
Ottaa osaa, lohduttaa, kuuntelee ja vastaakin, omalla kielellään.
Nuolaisee ja "puhuu".
Poistettu yksinäisyys tervehdyttää.
- Ihmiset ovat mukavia
Mikä estää keskustelemasta oikeassa elämässä aitojen ihmisten kanssa?
Ei mikään.- missä ne oikeat
Vaikuttaa siltää ettei joillain ole mitään muita ihmissuhteita kuin nämä virtuaaliset. Kuvitellaan tuntevansa joku kirjoitusten perusteella.
- jospa?jospa?
missä ne oikeat kirjoitti:
Vaikuttaa siltää ettei joillain ole mitään muita ihmissuhteita kuin nämä virtuaaliset. Kuvitellaan tuntevansa joku kirjoitusten perusteella.
Jospa miettisit asiaaa hieman syvemmin?
Jospa asia aukeaisi monilta eri kulmiltaan?
Kaikki ei ole yksinkertaista. - Tosi viksua ja vilma
Voi olla yksin kotona tai muut voi olla nukkumassa. Tai sitten poikkeaa tänne tauolle töiden välissä.
- ErrareHumanismustus
Erinomaiset, itsetyytyväiset ihmiset eivät koskaan kehity mestareiksi millään alalla.
Kuuntelin eilen yhtä ikääntynyttä naisihmistä, joka on karkoittanut yhdestä harrastusjärjestöstä kaikki lahjakkaat ja aktiiviset jäsenet. Vain helposti ohjailtavat seuraavat "suurta taiteellista johtajaansa". Tämä ei luultavasti ollut vaivaantunut edes harjoittelemaan omaa esitystään, koska pitää itseään mestarina. Esitys kompuroi unohdusten ja korjaustoistojen vuoksi niin, että poistuin itse vaivihkaa ulko-oven lähellä olevalta istuinpaikaltani.
Jäin taas kerran miettimään, että ihmiset, joilla on suuret luulot itsestään ja osaamisestaan, ovat suurin este oman menestymisensä tiellä. Todella suuret taiteilijat ovat nöyriä ja haluavat tehdä töitä kehittyäkseen. Suuri taiteilija ei luultavasti koskaan koe itse olevansa valmis. Vai olenkohan erehtynyt? Täällähämn sitä tuskaa jaetaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10745384
H.- tyhjä viiva
Naurettava olet.
- :)
@ Hunksz.
Yhtä kummallinen kuin on nikkisi, tuntuu olevan myös persoonasi.
Saatko kovinkin yleviä vaikutteita, kun häpäiset jokaisen seuraasi yrittävän ihmisen?
Ihmettelen tuskaasi, joka läpikuultaa kaikista viesteistäsi.
Toivon sinulle, kuin minullekin, ihmisyyttä, ystävyyttä, elävää elämää.
Ei mitään virtuaalia.
Pidän sinusta, hetkittäin. :)) :) kirjoitti:
@ Hunksz.
Yhtä kummallinen kuin on nikkisi, tuntuu olevan myös persoonasi.
Saatko kovinkin yleviä vaikutteita, kun häpäiset jokaisen seuraasi yrittävän ihmisen?
Ihmettelen tuskaasi, joka läpikuultaa kaikista viesteistäsi.
Toivon sinulle, kuin minullekin, ihmisyyttä, ystävyyttä, elävää elämää.
Ei mitään virtuaalia.
Pidän sinusta, hetkittäin. :))":)"
Taitaa olla niin, että ylevät tunteet valtasivat minut vain muutaman kerran.
Nekin muutamat kerrat kohtasin reippaan vuosikymmenen takaa, kauempaakin.
Silloin kun olin onnistunut luomaan tyylikkään ja toimivan ratkaisun,
jota jopa tietokoneen käyttäjätkin kiittivät ja ihailivat.
Minä en koskaan häpäise ketään.
Minulla, kuten monilla muillakin, on oma tapa ajatella ja kirjoittaa.
Ajatusmaailmani mukaan minä kommentoin siten, miten jonkun kirjoituksen ymmärrän.
Koskaan en henkilölle itselleen kohdista mitään arvostelua.
Lukuunottamatta minulle suoraan kohdistettuja kommentteja ja sit on minun lirkutteluni.
Lirkkuni on aina törkeetä ja selkeästi hyväksikäyttöön pyrkivää. :)
Minäkin pidän sinusta, vaan teitä on niin monta, että en tiedä mihin vaihtaisin.
H.
- Singing in the rain
No joo, kaipa tälläkin aloituksella on jokin ihme taustansa. Kuten sanot, alkaa jo mennä alle arvailun, mistä taas on kysymys. Asialliseen aloitukseen saa toki ainakin muutaman asiallisen vastauksen. Tähän on vähän vaikeaa vastata, koska et kerro, mitä sinun mukava juttusi voisi olla. Tee siis kunnon aloitus, äläkä itse viitsi ärsytellä arvailuilla. Ne ovat tosi tylsiä. Mistä siis haluat keskustella? Aloite on sinulla. Eikjö kannata olla täällä kovin lyhytnokkainen, kuten ei elämässä yleensäkään.
Niin - tosiaan, pyydäpä nykyinen tai entinen nikki Hunkz paikalle, kyllä sieltä ainakin huttua tule, jos sitä olet vailla. Tämä ei ole kettuilua Hunksille, minkä hän älykkäänä insinöörinä tajuaa tai ainakin sinnepäin. En edes odota tällaisilta palstoilta muuta kuin kevyttä keskustelua.
Kyllä se oikea puhuminen ja keskustelu käydään oikeassa elämässä, oikeiden ihmisten kanssa.
Tämä on hattarahuttua sen rinnalla, mitä ystävien kanssa puhutaan.
Täällä sanot usein jonkun viisaan mielestä väärin, et tiedä mitään, olet idiootti tai muuten vain vähä-älyinen.- * * * * *
Varaventtiilinä useille tätä pidän. Monesti itsellenikin, mutta sen verran tapoja omaan, etten muille jurnuta.
Eikä täällä kenenkään viisaus saati tyhmyys tiivisty. Virtuaali on virtuaali, ja sellaisena se pysyy.
Kauan toistenka kanssa puhuneet oppivat roolit, kelle mitäkin sanoo mitenkin. * * * * * kirjoitti:
Varaventtiilinä useille tätä pidän. Monesti itsellenikin, mutta sen verran tapoja omaan, etten muille jurnuta.
Eikä täällä kenenkään viisaus saati tyhmyys tiivisty. Virtuaali on virtuaali, ja sellaisena se pysyy.
Kauan toistenka kanssa puhuneet oppivat roolit, kelle mitäkin sanoo mitenkin.Minulle tämä ei ole varaventtiili, en tule tänne jurnuttamaan enkä toisia ohjeistamaan.
Virtuaalituttuja on toki tullut ja ehkä heille tulee joskus kirjoitettua hieman tuttavallisemmin. Kuten hekin minulle.
Mutta ei tämä oikeaa elämää ja oikeita ihmisiä korvaa eikä tätä niihin voi verrata.
Joillekin tosin tuntuu olevan lähes henki ja elämä, se mitä täällä tapahtuu ja mitä kirjoitetaan.
Noille idiootiksi nimityksille en korvaani lotkauta, eikä kukaan minut edes jotenkin tunteva nimittele. Tuntemattomista ei ole väliä, tehkööt kuten haluavat, jos siitä nautintoa saavat.- tolloillen*****
Anceli kirjoitti:
Minulle tämä ei ole varaventtiili, en tule tänne jurnuttamaan enkä toisia ohjeistamaan.
Virtuaalituttuja on toki tullut ja ehkä heille tulee joskus kirjoitettua hieman tuttavallisemmin. Kuten hekin minulle.
Mutta ei tämä oikeaa elämää ja oikeita ihmisiä korvaa eikä tätä niihin voi verrata.
Joillekin tosin tuntuu olevan lähes henki ja elämä, se mitä täällä tapahtuu ja mitä kirjoitetaan.
Noille idiootiksi nimityksille en korvaani lotkauta, eikä kukaan minut edes jotenkin tunteva nimittele. Tuntemattomista ei ole väliä, tehkööt kuten haluavat, jos siitä nautintoa saavat.Oispa mulla sun luonto!! :))
Minulla lie liian ohut panssari ja/tai huono itsetunto. Siihen kun vielä lisätään arkuus, niin tippa on joskus simmussa, eika vain yhden kerran täälläkin.
Se kai on sen merkki, että kannattaisi ottaa ainakin väliaikainen palstaero?
Sitä en tule koskaan tajuamaan, miksi täällä monelle tuntuu olevan sangen helppoa ja mieluisaa kettuilla toisille, täysin pimeästä pimeään.
Kuin olisi jokin päiväkiintiö, joka on kylvettävä tunnontarkasti.
Huumori olisi mukavaa, mutta sitä viljellen olen joskus saanutkin tollon nimen.
- samaa huttua
En ymmärrä näitä aloituksia joissa ei ole mitään aihetta.
- avkt-.,-.-.-
Kuka on Soini?
siis tästä.- mitä vielä ?????????
Suomen yksi puolue , eli PerusSuomalaisten johtava poliitikko joka laumaansa hallitsee,
Saivat runsaan kannatuksen, vaan jäivät oppositioon omasta tahdostaan.
Soini on kylä e- p , Ähtärin kupeessa.
Soini on miehen nimi Suomessa, myös sukunimenä käytetty.
- pystytkö sinä ???
miusta on tullu kummallinen, en osaa enään tykästyä kehenkään, liian kauan kai olen ollu yksi,
onko muilla vastaavaa tunnetta,
kaukaisessa mielikuvitusmaisemassa kuvittelen että voisin jotain rakastaa,
mutta se karmea totuus,
en varmaankaan pystyisi moiseen- perhe on paras...
pystytkö sinä???
Samoin tunnen, siis en osaa tykästyä kehenkään, vaikka kauppareissuilla juttelenkin mielelläni.
Kun on pitkä suhde takana, jossa luontevasti näki puolisonsa vanhenemisen, niin ei todellakaan kiinnosta vieraat kurttunaamat.
Pikkupoikana olin niin monta kertaa itku kurkussa nurkan takana et se kovetti mut ei tehny kumminkaan ilkeäks.
Kattelin pitkämäen rimpuilua ja ajattelin niit kaikkia treenejä jotka oli tohon hetkeen johtanu,saattaa harmittaa häntäkin.
Meikäläinen taas tuulettaa täysillä kun suoritus meni putkeen,laitoin kymmeneen patteriin uuret termostaattirunkot ja sulkuyhteet.
Veren pitävää työtä.- neulannuppi
Veret seisauttavaa suomalaisen miehen aikaansaamista.
Toiset puhuu, toiset tekee, toiset kiemurrellen, toiset suoraan ja kunnolla.
Pitkämäen kohta harmittaa, sattui kai huono päivä?
Toiset on luotuja lentämään, toiset ovat kovia luonnostaan, vaikka kaikki on saatu kultalusikka suussa, ja toinen takataskussa jemmassa.
Toiset kovettuvat kohtalon kourissa, joillekin se antaa ymmärrystä.
Enempiä ei uskalla, ettei kukaan vedä nuppineulaa nokkaansa. neulannuppi kirjoitti:
Veret seisauttavaa suomalaisen miehen aikaansaamista.
Toiset puhuu, toiset tekee, toiset kiemurrellen, toiset suoraan ja kunnolla.
Pitkämäen kohta harmittaa, sattui kai huono päivä?
Toiset on luotuja lentämään, toiset ovat kovia luonnostaan, vaikka kaikki on saatu kultalusikka suussa, ja toinen takataskussa jemmassa.
Toiset kovettuvat kohtalon kourissa, joillekin se antaa ymmärrystä.
Enempiä ei uskalla, ettei kukaan vedä nuppineulaa nokkaansa.Kukas sitä nyt neulaa,herneitähän sinne kiskotaan.
Olen viimesen tunnin miettihy sitä et voiko puita halata noin vaan?
Jospa joku puu onkin enemän kättely linjalla ja tykkäis enemän ku oksist vaan vähä kiinni pitäs?
Ne voi pahotta mieles ko halita varottamatta,jos noi männyt purottaaki neulases mielipahast?- neulannuppi2
piikkiö kirjoitti:
Kukas sitä nyt neulaa,herneitähän sinne kiskotaan.
Olen viimesen tunnin miettihy sitä et voiko puita halata noin vaan?
Jospa joku puu onkin enemän kättely linjalla ja tykkäis enemän ku oksist vaan vähä kiinni pitäs?
Ne voi pahotta mieles ko halita varottamatta,jos noi männyt purottaaki neulases mielipahast?Minoon kovin huono halaaja, enkä tykkää, että puolitutut lähentelee liikaa.
Minun ruppireviirini lie laajempi, kuin jonkun toisen lämpimän ihmisen?
Siksi synniksi se kai lasketaan, vaikkei se minusta ole tunteettomuutta.
Ehkä se, etten koskaan muista istuneeni vanhempieni sylissä on syy?
Jos oisin puu, kai pudottaisin käpysateen päähän, jos joku minua tulisi kaulailemaan.
Tai sitten antaisin juuripotkun persuksille?
Minoon vain paremminkin käsipäivättelijä.
Jollain lailla on teennäistä, minusta, kovin kiihkeät halailut ja jopa poskipussailut.
Mutta, sehän on vain minun omituisuuteni. :/ neulannuppi2 kirjoitti:
Minoon kovin huono halaaja, enkä tykkää, että puolitutut lähentelee liikaa.
Minun ruppireviirini lie laajempi, kuin jonkun toisen lämpimän ihmisen?
Siksi synniksi se kai lasketaan, vaikkei se minusta ole tunteettomuutta.
Ehkä se, etten koskaan muista istuneeni vanhempieni sylissä on syy?
Jos oisin puu, kai pudottaisin käpysateen päähän, jos joku minua tulisi kaulailemaan.
Tai sitten antaisin juuripotkun persuksille?
Minoon vain paremminkin käsipäivättelijä.
Jollain lailla on teennäistä, minusta, kovin kiihkeät halailut ja jopa poskipussailut.
Mutta, sehän on vain minun omituisuuteni. :/Eipä se ollu jokapäiväist meilläkään,halaaminen nimittäin lapsuurenkorissa.
En kans muista paljoakaan sylissä roikkuneeni,sillon ku oltiin kipeitä isäkin voi tulla sänkyn viereen.
Ei menny miehuus ku turhaan lapselle leperteli.- neulannuppi3
piikkiö kirjoitti:
Eipä se ollu jokapäiväist meilläkään,halaaminen nimittäin lapsuurenkorissa.
En kans muista paljoakaan sylissä roikkuneeni,sillon ku oltiin kipeitä isäkin voi tulla sänkyn viereen.
Ei menny miehuus ku turhaan lapselle leperteli.Voihan olla, etten toki kaikkea muista, mutta yhden kerran olin sylissä alle kouluikäisenä.
Naapurin tekopukki otti minut sylkkyynsä.
Kaipa siksi se on niin tarkkaan jäänytkin muistiin, kun se oli harvinaista herkkua.
Eipä sylittömyys ollut rakkaudettomuutta, kai vanhempien omasta lapsuudesta kasvanut tapa.
Hellin muisto on minulla papasta, isänisästä, viisaasta ja hiljaisesta kunnon miehestä. - Ruumishyvää
piikkiö kirjoitti:
Eipä se ollu jokapäiväist meilläkään,halaaminen nimittäin lapsuurenkorissa.
Ei menny miehuus ku turhaan lapselle leperteli.Se on niin että halaajaisät kasvattaa etevät tytöt ja tosimiehet.
Niin myös sopivalla kuuloettäisyyvellä olevat vanhemmat. Hyvällä tuurilla lapsoset löytävät fyysistä hyvää kavereiltaan/rakkaaltaan.
:) - +++++++++++++++
Ruumishyvää kirjoitti:
Se on niin että halaajaisät kasvattaa etevät tytöt ja tosimiehet.
Niin myös sopivalla kuuloettäisyyvellä olevat vanhemmat. Hyvällä tuurilla lapsoset löytävät fyysistä hyvää kavereiltaan/rakkaaltaan.
:)Ei kenenkään kehitys ole halaamisesta kiinni. Itse olen oppinut, että toiset ovat halaajia, toiset eivät.
Eikä sillä ole pätkänkään tekemistä hellyyden kanssa, saati kasvattamisen edellytyksien jakamisessa.
Etevä tuli minustakin sylkyttämättömyydestä huolimatta, tai sen takia.
Ken tietää?
Lyödä ei saa, mutta saa rakastaa, sanoin ja teoin, jotenkin kuitenkin.
Tunne on tärkein. - Halipulaaa
+++++++++++++++ kirjoitti:
Ei kenenkään kehitys ole halaamisesta kiinni. Itse olen oppinut, että toiset ovat halaajia, toiset eivät.
Eikä sillä ole pätkänkään tekemistä hellyyden kanssa, saati kasvattamisen edellytyksien jakamisessa.
Etevä tuli minustakin sylkyttämättömyydestä huolimatta, tai sen takia.
Ken tietää?
Lyödä ei saa, mutta saa rakastaa, sanoin ja teoin, jotenkin kuitenkin.
Tunne on tärkein.Halaus - hellyys. Ovat mielestäni yhteydessä toisiinsa. Hellyys ei välttämättä vaadi halausta mutta on aidompaa jos se on fyysistä.
Koen itseni kaikin puolin onnistuneeksi ja tasapainoiseksi ihmiseksi vaikka en olekaan tullut halituksi, mutta voin vain kuvitella mitä olisin saavuttanut jos minua olisi pidetty sylissä enemmän. - +++++++++++
Halipulaaa kirjoitti:
Halaus - hellyys. Ovat mielestäni yhteydessä toisiinsa. Hellyys ei välttämättä vaadi halausta mutta on aidompaa jos se on fyysistä.
Koen itseni kaikin puolin onnistuneeksi ja tasapainoiseksi ihmiseksi vaikka en olekaan tullut halituksi, mutta voin vain kuvitella mitä olisin saavuttanut jos minua olisi pidetty sylissä enemmän.@ Halipulaa
Varmaan niin on parhaimmillaan.
En muista lapsuudesta vanhemmiltani mitään erityisiä hellyydenosoituksia.
Silti on koe, etten olisi ollut rakastettu.
Kai se oli työläisväestön normaalia elämää. Äiti työntäyteinen, maalaissuurperheen vanhimpia lapsia, joka vastuuntunnon oli jo vastasyntyneenä imenyt äidinmaidosta.
Isä muuten vain omalaatuinen.
Ehkäpä oma huono itsetuntoni ja taka-alaisuuteni olisi ollut vähempää, jos olisin saanut oppia syliin ja hellään halaukseen? - Halipulaa.
+++++++++++ kirjoitti:
@ Halipulaa
Varmaan niin on parhaimmillaan.
En muista lapsuudesta vanhemmiltani mitään erityisiä hellyydenosoituksia.
Silti on koe, etten olisi ollut rakastettu.
Kai se oli työläisväestön normaalia elämää. Äiti työntäyteinen, maalaissuurperheen vanhimpia lapsia, joka vastuuntunnon oli jo vastasyntyneenä imenyt äidinmaidosta.
Isä muuten vain omalaatuinen.
Ehkäpä oma huono itsetuntoni ja taka-alaisuuteni olisi ollut vähempää, jos olisin saanut oppia syliin ja hellään halaukseen?Taisit osua naulan kantaan. Halattuna uskoisit enemmän itseesi, änkeäisit esille ja vaikuttaisit enemmän toisiin. Sekä hyvässä että pahassa.
- ++++++++++++
Halipulaa. kirjoitti:
Taisit osua naulan kantaan. Halattuna uskoisit enemmän itseesi, änkeäisit esille ja vaikuttaisit enemmän toisiin. Sekä hyvässä että pahassa.
Kiitti, tuosta riitti makoisiin uniin!
Josko nyt taas pääsee vastarannan kiiskeni uimaan?
Inhoan päältäpäsmäreitä, heitä, jotka kuvittelevat kaiken tietävänsä.
Eivätkä huomaa, että oma vaillinainen kuvitelma omasta itseriitoisuudestaan
antaa unikuvan omasta erinomaisuudestaan.
Joille muut hirnuvat takana.
Ananasikäämä, ja hellurei, nyt kai on asetettuva uniasentoon. :))
Olet muksa. ♡
- Kädetön ja äänetön
Surullista, että hellyys on vierasta meidän ikäluokan ihmisille ja heidän lapsilleen. Moni toivoo jonkun edes joskus halaavan tai koskettavan hellästi, muttei kehtaa pyytää tai itse yrittää.
- Halipulaa.
Olet niin oikeassa.
Itse nykyisin halaan tunteella. Tiettyjä tyyppejä rutistan lämmöllä ja pitkään, toisille riittää pikaläheisyys.
Yritä hymyillä vastaantulijoille, vastaile ystävällisesti jos joku sinua puhuttelee ja aloita joskus itsekin jutustelu. Siten saa oikeita ystäviä. Ihmiset eivät ole ollenkaan pelottavia, mukavia lähes jokainen.
- ap.
Noin sen teen. Töissänikin moni ihmettelee, kun uskallan laItapuolen immeisillekin puhua kuin ihmisille, heidän sanoillaan. Omistuista tuokin, kuin ihmisen haju olisi ihmisyyttä määrittävä tekijä, ainoastaan.
Kaipa ajattelin vain tätä pienoismaailmaa, palstaa, ja täällä ilmeisen eläviä ihmisiä?
Sinua ajatellen, hymyiletkö koskaan, sillä kuulostat ihan minulta.
Torvensoittajalta.
Harhakuvittelen. - ?
Jokainen on oman historiansa uhri.
Kunnioitan yritystäsi hymyillä vastaantulijalle. - on se vaarallista
voi huuhkaja,,, vasta oli iltasanomissa että nuoripoika oli toisen nuoren kanssa lähteny ravintolasta, ja kuinkas olikaan käyny, oli puukottanu kymmeniäkertoja uutta ystäväänsä siihen loppu yhdenki yksinäisen tarina, ei kaikkiin tuntemattomiin kannata luottaa, eikä luulla ystäväksi,,jos puhuukin ensin ystävällisesti,,,
ap. kirjoitti:
Noin sen teen. Töissänikin moni ihmettelee, kun uskallan laItapuolen immeisillekin puhua kuin ihmisille, heidän sanoillaan. Omistuista tuokin, kuin ihmisen haju olisi ihmisyyttä määrittävä tekijä, ainoastaan.
Kaipa ajattelin vain tätä pienoismaailmaa, palstaa, ja täällä ilmeisen eläviä ihmisiä?
Sinua ajatellen, hymyiletkö koskaan, sillä kuulostat ihan minulta.
Torvensoittajalta.
Harhakuvittelen.Totta kai, mielestäni se että mie hymyilen saa muutkin ottamaan rennommin tätä maailmaa. Eikä miulle tuolla oikeassa elämässä vastailla ollenkaan niin ilkeästi kuin täällä joskus näkee, spontaanistikin tullaan samoin hymyssä suin jutustelemaan.
on se vaarallista kirjoitti:
voi huuhkaja,,, vasta oli iltasanomissa että nuoripoika oli toisen nuoren kanssa lähteny ravintolasta, ja kuinkas olikaan käyny, oli puukottanu kymmeniäkertoja uutta ystäväänsä siihen loppu yhdenki yksinäisen tarina, ei kaikkiin tuntemattomiin kannata luottaa, eikä luulla ystäväksi,,jos puhuukin ensin ystävällisesti,,,
No tuohon on paha sanoa kun en istu ravintoloissa tai baareissa enkä lyöttäydy kenenkään vieraan seuraksi, kunhan juttelen jos joku tuntuu olevan juttuseuraa tai kuuntelijaa vailla.
- ++
yohuuhkaja kirjoitti:
Totta kai, mielestäni se että mie hymyilen saa muutkin ottamaan rennommin tätä maailmaa. Eikä miulle tuolla oikeassa elämässä vastailla ollenkaan niin ilkeästi kuin täällä joskus näkee, spontaanistikin tullaan samoin hymyssä suin jutustelemaan.
Olet siis salahymy.
Tapoin sääsken.
- av...
Mistä puhe en tiedä.....aika on jokaiselle pahin vika--hyvät rinnat ja tango on hyvä.
- :)))))))))))))
Tankotanssi, johon liittyy terhakkaat rinnat - siinäpä hyvä tunnelma.
Aika aikaa, ja aika kaikaa, meille jokaiselle.
Aika ei jätä ketään ajattomaksi.
Kello mittaa aikaa, kenkään ei sitä voi välttää.
- ?
Vaikea kai se lienee, ihmisen puhua ihmisyydestään?
Täällä kai tyhmyys tiivistyy, kun kaikki ovat parhaita?
Silti, haluan uskoa, että kaikkein paras on kaunissanainen ihminen?
Ilman omaa kunnioittamistaan? - myöhäämpä heräsit,,
eikö alottaja vielä oo saanu tähän ikkään mennessä, taitaa olla ny liian myöhä yrittääkkää, eihän kellä tän ikäsellä seiso muukuin järki ja jos on naaraspuolinen sillä on jo hommeessa kaikki paikat, ei onnistu ei,,
- Orchideé
Ja aktiivimultipartneripaneskelijalta on kulperi mädännä kupan takia pois. On nimittäin liikaa huljutellut kulperiaan virolaisissa ja venäläisissä limarei´issä.
Vieläkö on pallis tallella vai joko orchiectomia on korjannut vehkeet parempaan talteen?
- tyhjäätäys
Tämä on kyllä typerin ja tyhjänpäiväisin ketju piiiiitkään aikaan. Tulipa tuhlattua tähän aikaansa. Morjens.
- ;//
Harmittaako, kun täällä ei tapeltu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009