Miten aikoja kannattaa noudattaa pelaamisessa.

Mikä on sopiva aika

Mikä on sopiva aika pelata pelejä playstation 3:lla.Ja onko vaarallista vai vaaratonta jatkaa sitten,kun pidän pelaamisessa taukoja välillä.Ja mitä aikaa pelaamisessa ei kannata ylittää päivässä.Että en siihen kuole.Joko epilepsian tai jonkun muun syyn takia.

8

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Assassin's Creed Rules

Maksimi 2h päivässä on terveellistä. Mutta voihan sitä joskus pelata 4h jos ei muuta keksi mutta silloin kannattaa pitää välillä noin 15min taukoja. Kyllähän sitä tulee joskus itselläkin pelattua 6h putkeen kun on uusi peli.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jos oot terve voit pelailla useamman tunnin mutta jos sulla on epilepsia ni tiedustele lääkäriltä lisätietoja! Epilepsiaa sairastavilla tais suositus olla yksi tunti! Jos tunnet heikotusta tai jotain semmosta mikä ei tunnu normaalilta lopeta pelaaminen heti.

• Ps3:n tauvot

Minullla ei ole epilepsii todettu.Mutta jos pelaan neljä tuntia Playstation 3:sta.Pitääkö pitää ainakin neljä viidentoista minuuntin taukoa tunnin välein.

• Mikael Espoosta
        Ps3:n tauvot kirjoitti:

Minullla ei ole epilepsii todettu.Mutta jos pelaan neljä tuntia Playstation 3:sta.Pitääkö pitää ainakin neljä viidentoista minuuntin taukoa tunnin välein.

"Minullla ei ole epilepsii todettu.Mutta jos pelaan neljä tuntia Playstation 3:sta.Pitääkö pitää ainakin neljä viidentoista minuuntin taukoa tunnin välein"

Itse pidän 4-6 tuntia päivässä Mikko.Pidän silloin kuusi taukoa yhden tunnin välein.Tavataan sitten joskus.

• Mikael 1969
        Mikael Espoosta kirjoitti:

"Minullla ei ole epilepsii todettu.Mutta jos pelaan neljä tuntia Playstation 3:sta.Pitääkö pitää ainakin neljä viidentoista minuuntin taukoa tunnin välein"

Itse pidän 4-6 tuntia päivässä Mikko.Pidän silloin kuusi taukoa yhden tunnin välein.Tavataan sitten joskus.

Itse pelaan 4-6 tuntia päivässä Mikko.Pidän silloin kuusi taukoa yhden tunnin välein.Tavataan sitten joskus. Hyvää kesän jatkoa Mikko.

• Suositeltu peliaika pväs on 2h ja vähintään yksi tauko.
      Mutta itse pelasin nuorempana 5-12h riippui ihan vanhemmista milloin ne tuli mutta nykyään pelaan 0h-10h riippuu niin paljon päivästä mitä tekemistä on jos on airsoft päivä niin silloin en pelaa yhtään ja arkisin töistä tullessani 1-3h ja silloin kun ei ole mitään tekemistä/sataa vettä niin saattaa mennä se 10h pelaillessa/tv kattoessa mutta sillon pidän puolentoista tunnin välein 30min taukoi.
      1-3h enemmin kun menee nukkuu niin kannattaa lopetella pelaaminen jos aikoo illal pelata.
      Mikä on sopiva aika pelata pelejä? No se riippuu pelaako netissä vai yksinpelinä mutta omasta mielestä silloin kun odottaa jotain tuttua tai ei ole muutakaan tekeistä mutta jos netissä pelaa niin räiskintä peleissä on eniten väkeä ilalla/yällä ja aikaisin aamusta. Mutta noita aikoja en suosittele. Mutta jos jotain aikaa pitäisi suositella niin 15:00-18:00 välil tai 12:00-14:00

• Ei tauoissa oo järke

Pelaan joskus 12h ilman taukoa (lomilla) mutta yleensä joku 4-6h ilman taukoja :)

• ioegjioewrgjioejio

Riippuu ehkä myös iästäsi, ainakin näin vanhemmalla iällä (37v) jos tulee pelattua tuntikausia putkeen eikä muista pitää taukoja niin sitten viimein kun lopettaa pelaamisen ja nousee sohvalta niin jopa on jäykkä kroppa :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe