Mikä on paras vara-kakkos ase?
Vara ase
16
229
Vastaukset
GBB pisla, ainakin siistein.
- jokuu
Sori linkit meni jotenkin sekasin sen piti olla Glock18
- Huomenna 6AM Herätys >:/
Itelläni tuo haulikko, mielestäni ei voi pitää mukana pitkää 2-6h peliä. Liian häiritsevä. Nyt ostin jousitoimisen Glockin ja liivin, se on käytännöllisempi ja siistimpi. Varalipas matkaan nii avot!
- pappa
Huomenna 6AM Herätys >:/ kirjoitti:
Itelläni tuo haulikko, mielestäni ei voi pitää mukana pitkää 2-6h peliä. Liian häiritsevä. Nyt ostin jousitoimisen Glockin ja liivin, se on käytännöllisempi ja siistimpi. Varalipas matkaan nii avot!
Ota tällanen kunnon pisla lähöt 100m.s nopee ladatava itelläni on saman lainen kato linkki http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280114.html ja paketiin osta toinen lipas ja 20grmman kuulia XD
Itellä on TM MP7 tai P90 nykyään varalla. Jompi kumpi noista tai sitte Glock pistooli jos pistoolin haluaa
mullakin on TM MP7 kannattaa ostaa!!!!!!!!!!!!
- esonkusta
Sano vaan "secondary", niin nää jonnet ymmärtää paremmin, mitä tarkotat.
- dvfhf
tait ite olle jonne ku jostain secondarystä puhut :D meeppä takas pelaamaan sitä blackopsii ja ceeässää siel on sun kaltasiis ihan liikaaki. ei sillä et ne ois jotenki huonoja pelejä
- Prkl
Huoh, jonnet...
- airsoft pelaaja
itte aattelin ostaa milgearist zm61 haulikon 45€
- airsoft pelaaja
tai ehkä ennemmin zm61A:n.
- qweese
Turha paska. Kokemusta on, ja tuota voi käyttää vain cqbssä , mieluummin itse käyttäsin vaikka herne pyssyä...
- RT
yks ois ehkä paras mahollinen, mutta ERITTÄIN kallis: RA-Tech custom kimber royal
- Pissailo
Tuutko mun kaa pissalle?
- mr pedio
Oi kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806