skeittari tyyli

haluisin tietää et voiko tytöt vaan pukeutua skeitti tyyliin? en ole aloittamassa skeittaamista mutta haluaisin pukeutua skeitti tyyliin.
Ja mistä voisin löytää jtn. kuvii skeitti tyylistä yms.yms.

vastailkaa:)

12

2805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skedari

Muista isot skede kengät, silleen että klonksuu jaloissa! Kuuluu lookkiin.

• ammunmuuu

joo sen kokoset nyt vähintään, et voit käyttää niitä hätätilanteessa pelastusveneenä

• dsdsd

joo nii kuuluu.. monta kokoo sul isommat mitä ns. pitäis olla? itel ainaki 2 ja nauhat auki

• Adidas fo life!

noh pilli farkkui ja jtn vans , adidas , lakai , dc kenkii ja sit pipo kesät talvet öö armeija kuosinen takki skidisti iso huppari/college ei kuitenkaa liikaa ja sit kangas kassi mikä on kulunu ja likane

• Anonyymi

Sellaset farkut jotka on todella löysät ja vyö, sitten jonkun näköset vanssit ja nekin siis voi olla isommat kuin normaalisti. Tavallinen pitkähihainen paita ja siihen päälle valkoinen tee-, paita ja kypärä koska no helmet no rescpekt.

• afei255

No koulussa reppu ja mustat pillit ja esim ruutupaita on kiva. Ja snapbackit on mun mielest tosi söpöjä iha tytöilläki ja sellaset värikkäät topit, hupparit ja merkkikengät.

• w5w43

Kanootit jalkaan, teltta päälle ja kattila päähä.

oon vitun hauska.

• Voi tietenkin nettikaupast junkyard.fi niitä kyllä löytyy, kaikenlaisii skeittikuteita.
      Heillä on facebookissaki skaba jossa voi voittaa joku svetari, housut ja lippis eli sieltä kannattaa kattoa.

• nomää

kuvia löytyy ku kirjotat googleen skate girls style;)

• Trueskateboii

jos et skeittaa mut pukeudut ku skeittaaja ni oot poser

• Anonyymi

Asiaa!!! Juurikin näin poserit sucks!!vituttaa eniten jo monta vuotta tää vans ilmiö kun ne vihdoin rantautu suomeen niin tääl stadissa näkee joka toisella vanssit ja kun kysyy niiltä miks sä Käytät vansseja niin vastaus on no kun kaikki muutkin käyttää haha ei voi kun nauraa posereille :D :D :D sentakii käytänkin vain conversseja!! Entinen skeittari vuodesta 84!!! Imekää poserit huiluuaa!!

• Anonyymi

Googlesta löytyy hyviä skeittaajan vaatteita paikasta nimeltä blue tomato ja muutenki tytöille ja pojille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31