COD 4 LIFE

COD 4 LIFE

Luulempa COD 4 LIFE että et oikeasti edes ole pelannut Bf:ää... Ja huomaatko että olet täällä ainoa joka haukkuu Bf3 huonoks?

Ja kerroppas miksi Codit on muka hyviä?? Juostaan saatanan ahtaassa tilassa, eikä kukaan osaa muutakuin kuikskooppailla kaikkea mikä liikkuu??
Ja Black Ops 2 on suora kopio Battlefield 2142 pelistä.

Ostan seuraavan Codin/Mw vasta sitten kun kentistä tulee isompia kuin meidän autotalli.

8

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • COD 4 LIFE

Olen omistanut bf3sen joulusta lähtien ja tiedän tarkalleen mistä puhun! Jos sulla on esim. black ops pelaappa sitä vaikka 3-5matsia mee sen jälkeen pelaan bf3sta ni kyllä varmasti huomaat vissin eron pelin sujuvuudessa ja kontrolleissa ja jos et ni olet sokea! Ja tuosta kopiosta tuli mieleen ni kato bf3 arvostelu tiltin sivuilla ni siinä sanotaan että bf3n yksinpeli on tarkasti kopioitu black opsista sen supersuosion takia! Call of dutyjen kartat on just sopivan kokosia mun mielestä bf3ssa karttojen koko menee jo överiksi conquestissa ja rushissa varsinki ku kuolet ja sitte lähet spoonin jälkeen hipsimään toiminnan keskelle ni jossain kartoissa voit joutua juokseen kolmekin minuuttia ja se kyllä syö peli iloa! Call of duty on vaan parempi... Lisäksi miksi bf3ssa on niin paljon pieniä virheitä melkein ku peli ois vieläkin beta! Ootko koskaan pistäny merkille miten viimeisen päälle hiottuja on codien viimeistely ja nettipeli ei bugeja ei glitchejä tai mitään muutakaan mikä ärsyttäs pelaamista! Joko riittää todisteet???

• Cod on nopeatempoinen massaräiskintä peli missä on helppo spawn killata ja glitchejä ja bugeja löytyy. Suurimman osan ajasta 1 sooloilua

BF3 Hidastempoinen tiimityö peli mikä on vähän aidompaa kuin CoD ja glitchejä ja bugejalöytyy myös.

Controllien nopeuden voi säätää.

BF kentät ei omasta mielestä ole liian isoja. Jos mietitään siltä kannalta että CoD kenttä koko kulkuneuvot mitä siitäkin tulisi? Ei yhtään mitään.

Molemmat pelit on omana yksilönään hyviä. BF on hyvää vaihtelua pikku kentille ja CoD on hyvää vaihtelua isoille kentille.

Pitäisikö BF3 olla samanlainen kun CoD? Että pienet kentät ei kulkuneuvoja? Olisiko siinäkään nyt sitte järkeä mielestäni ei. Molemmat tekee omaa sarjaansa niinkuin tykkää.
        BF on aina ollut isokokoisia kenttiä ja CoDissa pieniä Kuinka paljon molemmilla peleillä myynnit laskisivat jos ne vaihtaisi osia että CoD:iin tulis isot kentät ja BF pienet. BF3 campaingista tulee mieleen enemmän MoH Tier 1 campaing kuin Bo.

Tuntuu vään siltä että EA ja DICE on jotenkin Coeissa mukana ja Activisioni BF sarjassa mukana kun saman laista mutta silti niin erimeininki.

Suosittelen sinun CoD 4 Life hankkimaan BF3 Close Quatersin ja koklaamaan BF3 pienillä kentillä.

• Cod4life 10 vuotta

Opettele ensin kirjoittamaan, sitä ennen opinion is invalid.

• Uppmas
        soviet.sniper kirjoitti:

Cod on nopeatempoinen massaräiskintä peli missä on helppo spawn killata ja glitchejä ja bugeja löytyy. Suurimman osan ajasta 1 sooloilua

BF3 Hidastempoinen tiimityö peli mikä on vähän aidompaa kuin CoD ja glitchejä ja bugejalöytyy myös.

Controllien nopeuden voi säätää.

BF kentät ei omasta mielestä ole liian isoja. Jos mietitään siltä kannalta että CoD kenttä koko kulkuneuvot mitä siitäkin tulisi? Ei yhtään mitään.

Molemmat pelit on omana yksilönään hyviä. BF on hyvää vaihtelua pikku kentille ja CoD on hyvää vaihtelua isoille kentille.

Pitäisikö BF3 olla samanlainen kun CoD? Että pienet kentät ei kulkuneuvoja? Olisiko siinäkään nyt sitte järkeä mielestäni ei. Molemmat tekee omaa sarjaansa niinkuin tykkää.
        BF on aina ollut isokokoisia kenttiä ja CoDissa pieniä Kuinka paljon molemmilla peleillä myynnit laskisivat jos ne vaihtaisi osia että CoD:iin tulis isot kentät ja BF pienet. BF3 campaingista tulee mieleen enemmän MoH Tier 1 campaing kuin Bo.

Tuntuu vään siltä että EA ja DICE on jotenkin Coeissa mukana ja Activisioni BF sarjassa mukana kun saman laista mutta silti niin erimeininki.

Suosittelen sinun CoD 4 Life hankkimaan BF3 Close Quatersin ja koklaamaan BF3 pienillä kentillä.

Suosittelen jättämään CoD 4 Life:n omaan arvoonsa, hänen vietinsä ovat silkkaa trollia/tyhmyyttä.

• COD 4 LIFE

Glitchit on kivoja...

• COD 4 LIFE

jaa taas kaksois veli lainaa mun nikkiä glitchithän ei ole kivoja

• gyhublnj

Olen COD 4 LIFE, olen umpityhmä paska...

• munmielest cod parempi ku beeäf. mun mielestä on kivempi ramboilla itekseen ja viiä kaikki sun tiimiläisten tapot niitten nenän estä et ne saa vaan assistin ja sit ragrquit & leave. codis on prestige modi ja shoppi joka on munmielest ihan mukava. mutta codis ei IKINÄ ole toiminut spawnit. siin ei oo mmitään järkee et sun tiimi vaihtaa välillä spawni paikkaa ja sit spawnaat jonnekki perseeseen vihollisen eteen! quick scopaamminen on ihan kivaa mut en oikeen osaa sitä. mapit on onneks pieniä mut jos liian pieni mappi nii sniput näkee mapin toiselle puolelle ja se on ikävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe