Perheeni osti _VIHDOIN_ laajakaistan taloomme, ja nyt huomasin ettei langaton netti edes sovi AG3610 Predatoriini, joten onko jotain keinoa saada netti langattomasti koneeseeni?
Langaton verkko pöytäkoneeseen ?
3
374
Vastaukset
- langallisen fani
Miksi sen pitää olla juuri langaton, kun pöytäkoneessa on niitä piuhoja jokatapauksessa niin et pääse niistä eroon. Ite käytän langallista nettiä jopa läppärissä, on toimintavarmin.
- aereg
Siis onko tuo pöytäkone?
Jos siinä ei ole valmiina langatonta verkkosovitinta/verkkokorttia (eikä varmaan ole), niin joudut ostamaan sellaisen.
Täältä esim. löytyy: http://www.jimms.fi/listaa/512
Myös langaton USB-sovitin voi olla ihan ok. Itselläni on pöytäkoneessa tämä:
54Mbps WLAN-sovitin, USB, TP-Link TL-WN422G, ulkoinen antenni
Tuo on toiminut ihan hyvin ja oli halpa. - petoko?
Ainakin niissä Acer Predator pöytätietokone AG3610 mainoksissa mitkä minä googlasin mainitaan että koneessa on wlan:
Langaton yhteys = 802.11b/g/n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764