kertokaahan ystävälliset ihmiset kaikki viat(myös kaikki pikkuviat) jotka on löytynyt skoda octavia 1.8t:sta tai 2.0:sta.kumpi kannattaa ostaa?paljon maksaa huollot ja varaosat?onko olemassa 1.8 ilman urpoo?kertokaa ihan kaikki tarpeellinen mikä tulee mieleen!
*kokemuksia???*
11
1650
Vastaukset
- Jazzy
Turbossa vm 2003 muutama sähkövika:
1) vasemman peilin lämpövastus rikkoutui syksyllä
2) Mittareiden valo pimeni talvella
Muuten erinomainen peli.- skodaa ostam...
kai se takuuseen silti meni?ootko kuullu että muillakin samoja vikoja?onko se meluisa auto?testeistä olen lukenut että miinusta on meluisat sisätilat...
- kombi T
skodaa ostam... kirjoitti:
kai se takuuseen silti meni?ootko kuullu että muillakin samoja vikoja?onko se meluisa auto?testeistä olen lukenut että miinusta on meluisat sisätilat...
Melusta on aiemmin annettu vihjeitä, miten sitä saa helposti itse pienennettyä.
Ensiasennusrengaat ovat sellaiset, että ensimmäisenä kesänä on kohtuu hiljainen auto.
Toisena kesänä rengasmelu voimistuu ja kolmantena haluaa päästä niistä ensiasennusrengaista eroon.
Kun rengaat vaihtaa uusiin on auto todella hiljainen. - korjaus
kombi T kirjoitti:
Melusta on aiemmin annettu vihjeitä, miten sitä saa helposti itse pienennettyä.
Ensiasennusrengaat ovat sellaiset, että ensimmäisenä kesänä on kohtuu hiljainen auto.
Toisena kesänä rengasmelu voimistuu ja kolmantena haluaa päästä niistä ensiasennusrengaista eroon.
Kun rengaat vaihtaa uusiin on auto todella hiljainen.En voi olla sanomatta että kyse on renkaista, ei rengaista. :))
- SKODA OCTAVIA 2.0 GLX
Joo kokemuksia vm 2000 2.0 glx
Muuten kiva ja hiljainen auto, mutta jos pelkät takaikkunat auki ei ole kiva ajaa, tulee ihmeellinen hakkaavaa ääni.
Huoltojen hinnat on aivan Ok
Huoltaa kannattaa, ettei tule ongelmia ja öljyt vaihtaa tarpeeksi usein.
huollatan mäkelällä järvenpäässä - Anonyymi
tasua 55 kuusto
- Anonyymi
Karmeita ruosteronttosia nuo aina olleet. Eikä muutosta siihen luvassa.
- Anonyymi
Voi sinua osssspenttiholisti, Toyota se ruostuu, ei Skoda. Et sitä totuutta inttämällä muuta, sinä nolo pudokas.
- Anonyymi
juusto
- Anonyymi
Tavattoman herkkiä ruosteelle ja alustan osia saa jatkuvasti uusia, huojuvat ajossa huonolaatuisesta alustasta johtuen. Kylmiä talvella,kuumia kesällä ja huonoja ajettavia aina. Suosittelen pysymään länsiautoissa.
Tämäkin kyselijä on kerennyt jo pettyä ja paalata skodansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989