Kyöpelinvuoren tukiasemassa on iso kapasiteettivaje ollut jo useita vuosia sain itse tämän selville suoraan saunalahdelta ja muuta kautta.Eivät ole tehneet asialle mitään,kovia ovat selittelemään mutta mitään ei tapahdu.Nopsa on toiminut todella hitaasti vuoden ajan alle liittymän nopeus ollut normaalina aikana 07-23 k 0,2-0,5 megaa. Vuonna 2008 samassa paikassa nopeus oli keskimäärin 1,5-2mb päivällä.
Jos käytät keskustassa.Laitan viestiä Saunalahdelle esim oman sivujen kautta ja kerro että ei toimi kuten pitää.Vaadi jo maksettuja maksuja takaisin vaikka 50% niin saadaan vauhtia asia korjaukseen.
Suonenjoki saunalahti mobiililaajakaista-asiakkaat
1
202
Vastaukset
- mielipide123
Miksi ylipäätään käyttää mobiiliyhteyttä ainoana yhteytenä?
Tukiasemien runkoyhteys on usein puutteellinen, runkoyhteys on joissakin tapauksissa tehty SHDSL tekniikalla ja on nopeudeltaan ehkä 5-40 Mbps riippuen vähän olosuhteista missä tukiasema on. Myös radiolinkit tukiaseman runkoyhteydeksi ovat mahdollisia.
Kyllähän tietysti osalle tukiasemista tulee kuitu runkoyhteys, tällöin ei ainakaan ole pulaa kapasiteestä tukiasemalta eteenpäin.
Mutta kuitenkin.. jos ihmiset käyttäisivät kotona kiinteää laajakaistaa ja jättäisivät mobiiliyhteydet liikkuville ihmisille niin tukiasemien joskus puuteellinen kaista riittäisi oikeaan käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712