Taas on ongelma että miten pukeutuisin kun pitutta on vain 155 cm ja painoa melkein 80kg, kaikki xxl koko vaatteet ovat liian pitkiä ja näytän muutenkin jo munkki tukilta.Jos menee erityisliikkeisiin kaikki maksaa omaisuuden, puserokin 80 e ja mekot 100 e luokkaa.Mistä saisi kivan näköisiä vaatteita edullisesti ja miten pitäisi pukeutua.Varmaan joku allit peittävä jakku olisi hyvä.
Mitä päälle kesällä.
2
223
Vastaukset
- päärynä 41v
Riippuu ihan siitä minkä mallinen vartalo sulla on... omena, päärynä, tiimalasi...?
Jos sulla on vyötärö, korosta sitä... esim. itse tykkään yläosista, joissa on leikkaus tai rypytys vyötärön kohdalla.
Jos sulla on hyvät sääret, paljasta ne :)
En osaa valitettavasti neuvoa enempää, koska en tiedä minkä tyylisistä vaatteista tykkäät.... - dlöjlödflöasdlö
Ihan vaan vinkkinä, että nyt Elloksen nettialessa näkyi ainakin olevan esim. Taillissime-mallistossa xl-housuja lyhyille. Muutenkin E:n ulkomaississa xl-merkeissä (varsinkin ranskalinen Taillissime, amerikkalainen Denim 24/7, tanskalainen Zizzi ja minkäliemaalainen Daxon) on usein lyhyitä malleja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712