Myydään 3 kuukautta sitten Netanttilasta ostettu täysin toimiva vaaleanpunainen Samsung S5230. Pieniä naarmuja on vähän, mutta se ei käyttöä haittaa ollenkaan.
Mukana tulee Myyntipakkauksen sisältö:
•Samsung S5230
•Li-ion akku
•Verkkovirtalaturi
•Stereo-handsfree
•USB-datakaapeli
•Samsung PC Studio CD-levy
•Käyttöohjeet
Lisäksi takuutodistus, takuuta jäljellä vielä noin 21 kuukautta.
Tämä puhelin on uuden sukupolven puhelin. Sen puhtaat linjat sekä kolmen tuuman kosketusnäyttö luovat selkeän yleisvaikutelman. 3.2 megapikselin kamera ja mp3-soitin tekevät S5230:stä mukavan matkakumppanin. Käyttäjäystävällisen valikkojärjestelmän ja selkeiden kuvakkeiden ansiosta puhelinta on mutkatonta käyttää.
Nouto Keravalta. Maksoin tästä itse 79,95e. Ja nyt pyydän tstä vain 30e :) yhteyttä voi ottaa: tamagotsi@hotmail.com
Hinta: 30e
O: Samsung GT-S5230 kosketusnäyttöpuhelin, vaaleanpunainen
4
458
Vastaukset
- Kabrie3
Hyvät tissit.
- maagiczz
pistä postiin maksan 35e
- sininen12
moi, joko olet puhelimen myynyt? olisin ostamassa, mutta asun keskisuomessa joten saisiko postilla maksan kulut.
- Mie
Vieläkö myynnis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774