Myydään 3 kuukautta sitten Netanttilasta ostettu täysin toimiva vaaleanpunainen Samsung S5230. Pieniä naarmuja on vähän, mutta se ei käyttöä haittaa ollenkaan.
Mukana tulee Myyntipakkauksen sisältö:
•Samsung S5230
•Li-ion akku
•Verkkovirtalaturi
•Stereo-handsfree
•USB-datakaapeli
•Samsung PC Studio CD-levy
•Käyttöohjeet
Lisäksi takuutodistus, takuuta jäljellä vielä noin 21 kuukautta.
Tämä puhelin on uuden sukupolven puhelin. Sen puhtaat linjat sekä kolmen tuuman kosketusnäyttö luovat selkeän yleisvaikutelman. 3.2 megapikselin kamera ja mp3-soitin tekevät S5230:stä mukavan matkakumppanin. Käyttäjäystävällisen valikkojärjestelmän ja selkeiden kuvakkeiden ansiosta puhelinta on mutkatonta käyttää.
Nouto Keravalta. Maksoin tästä itse 79,95e. Ja nyt pyydän tstä vain 30e :) yhteyttä voi ottaa: tamagotsi@hotmail.com
Hinta: 30e
O: Samsung GT-S5230 kosketusnäyttöpuhelin, vaaleanpunainen
4
427
Vastaukset
- Kabrie3
Hyvät tissit.
- maagiczz
pistä postiin maksan 35e
- sininen12
moi, joko olet puhelimen myynyt? olisin ostamassa, mutta asun keskisuomessa joten saisiko postilla maksan kulut.
- Mie
Vieläkö myynnis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154