Pehmytkudokset

Uskovainen Uskis

Evoluuttien lukuisista valheellisista propaganda-yrityksistä huolimatta, pehmyskudosten todistustaineisto pysyy edelleen. Raamatun sana on edelleenkin kiistattomasti totta, eikä mikään ole koskaan onnistunut horjuttamaan sitä.

"Montanan yliopisto teki pienen käytännön pilan professori Marshalille ja tutkimusryhmä antoi hänelle 40 vuotta sitten kuolleen hevosen luun sekä Tyrannosauruksen luun ja pyysivät arvaamaan kumpi on kumman. Professori ei pystynyt sanomaan, kumpi on humman!"
http://www.evoluutio.com/?o=3&a=0&st=0

Kädet korviin ja huutakaa "EI ME KUULLA MITÄÄN," näin se evoluutio etenee.

7

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se hienoa kun kreatardit osaavat lukea omia lähteitään:

"syöpätieteiden professori Mark Marshall http://www.biochemistry.iupui.edu/personnel/Marshall/ joka oli immunologian asiantuntija. "

Hän EI siis ollut paleontologian asiantuntija, tai hevosten anatomian asiantuntija, tai yleisestikään MIHINKÄÄN VÄITTÄMÄÄSI OLEELLISESTI LIITTYVÄN ASIAN ASIANTUNTIJA. Vittu sentään, että menee hermot tällaisen paskan suoltamisen kanssa.

Tai kenties minä voin näyttää sinulle kaksi dna:n pätkää, ja jos arvaat väärin kumpi on apinasta ja kumpi kukasta niin voin täysin hyvällä omalla tunnolla julistaa kreationistitieteen totaaliseksi paskaksi? (jota se kyllä onkin)

Miten sinunlaisia ihmisiä voi enää olla edes olemassa...

• Tieteen vääristymät

Älä soita suutasi poika turhaan!

• Tieteen vääristymät kirjoitti:

Turhaan? Jos mielestäsi on turhaa osoittaa miten väittämät ja esitetyt todisteet eivät mene yksi yhteen niin kenties tämä sitten on turhaa.

• Tieteen vääristymät kirjoitti:

Olen kuulevinani nikkihiiren vikinää. Että voikin niin surkeasta otuksesta lähteä niin kova vikinä.

• tietenharrastaja

Yksi neuvosi oli sentään asiantuntijan kynästä:

"Kädet korviin ja huutakaa "EI ME KUULLA MITÄÄN,""

Noin se kreationismi seisoo paikallaan ja valehtelee päälle.

• ""Montanan yliopisto teki pienen käytännön pilan professori Marshalille ja tutkimusryhmä antoi hänelle 40 vuotta sitten kuolleen hevosen luun sekä Tyrannosauruksen luun ja pyysivät arvaamaan kumpi on kumman. Professori ei pystynyt sanomaan, kumpi on humman!"

Asiantuntijalle tuo olisi ollut helppoa, koska hevosen luu ei voi olla fossiloitunut, eli sen kudokset eivät ole vielä voineet ehtiä korvautua mineraaleilla, kun taas dinosauruksen luussa niin on välttämättä käynyt, muuten luu ei olisi voinut säilyä.

• Typeryyden rajapyykk

Huomaa kyllä,että olet uskovainen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe