Koko noin 36-40 riippuen kuinka kireälle nyörittää takaa.. Menee noin 160-175 cm pitkälle. Itselleni oli hieman liian pitkä mutta korkokengät pelastivat! :)Eteen rintojen kohdalle itse ommeltu tuo punainen kangas koska oli mielestäni liian avoin, sen saa helposti pois jos haluaa! Myös niskalenkin napin paikkaa voi vaihtaa pikku ompelulla, itselleni sitä kiristettiin. Edessä paljetteja ja helmiä sekä helmassa nätti kirjailu!Takaa keskeltä tumman punainen jossa kirjailua ja yläosassa siis se nyöritys. Ostettu ulkomailta eli ei pitäs tulla vastaan heti samanlaista =D VESIPESTUN KESTÄVÄ, EI LÄHDE VÄRIÄ! :)
Myynnissä myös kuvan mukainen kerran kuvauksissa käytetty Päivänvaro/Sateenvarjo tarjousten perusteella.
Hinta: 300
Yhteystiedot: Lappi/pohjois-pohjanmaa
0504632541
O: Myydään punavalkea häämekko!
Tiksu
1
115
Vastaukset
- Tiksu
Kuvaa ei ilmeisesti näy! Lisätietoja voi kysyä s-postitse hime_ futogo@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774