Aivopierijöiden kerho?

kr

Millä tavalla evolutionistit selittävät kambrikauden räjähdyksen?

Sehän on mitä selkein todiste älyllisestä luomisesta koskapa evoluutiosta ei näy noissa kerrostumissa jälkeäkään.

53

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä jos menisit internettiin ja etsisit itse? Vai onko se liikaa vaadittu, että kerrankin tutustuisit tieteellisen aineistoon itse, etkä yrittäisi esitellä mukamas "vaikeita aiheita" luomisen todisteena.

• Jumala lienee isohko

Tutustupa vaikka kambrikauden "mannekiinien" trilobiittien kehitykseen esikambrisista kuorettomista ja silmättömistä pohjaeläimistä kambrikauden lajirunsauteen, jossa trilobiiteillä on kuoret, jaokkeet ja silmät joiden näkökykyä ei ilmeisesti nykyisinkään ole ylitetty.

Jos kambrikauden eliöstö on esimerkki älyllisestä luomisesta, niin mitä älyä oli luoda eliöitä, jotka käytännössä kaikki kuolivat sukupuuttoon? Ei ole enää trilobiittejä, odontogriphusta, tommotiaa, anomalocarista jne jne.

• jeesus kirstus

Sinä toistuvasti epärehellisiä aivopieruja suoltavana vajakkina sovit todella hyvin "aivopierijöiden kerhoon".

• tieteenharrqastaja

Kyllä minusta osuvampi nimitys tuolle viestinnälle on aivoripuli. Oikein paukahteleva suihkulentosellainen.

• > Millä tavalla evolutionistit selittävät kambrikauden räjähdyksen?

Pätevästi.

• Väitätkö että kambrikausi kesti 6 pv.?

• Miksi kambrikauden kerrostumista ei esim. löydy nykyisten nisäkkäiden fossiileja, jos kerran kaikki eliöt luotiin kuudessa päivässä?

• kvasi
      • Solon1 (ei kirj.)

Tai sitten ei. Penrose oli aikoinaan pätevä tiedemies, mutta järki on tainnut hylätä miehen nykyisin.

• kvasi
        Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:

Tai sitten ei. Penrose oli aikoinaan pätevä tiedemies, mutta järki on tainnut hylätä miehen nykyisin.

Onko Penroselle sattunut jotain viimeaikoina?

• tieteenharrastaja
        kvasi kirjoitti:

Onko Penroselle sattunut jotain viimeaikoina?

Uransa viime vuosina hän rupesi esittelemään matematiikan mystistä alkuperää ja viekotteli Hameroffin keskimään pohjattomia spekulaatioita tietoisuuden aivoperustasta.

• ____________________

Tuo otsikko on muuten oikeastaan loistava. Sen voisi ottaa koko palstan nimeksi:

Kreationismi ja älykäs suunnittelu
            eli
        Aivopierijöiden kerho

• Tämä meinasi tulla kalliiksi, suuni oli nimittäin täynnä lihakeittoa kun luin tämän. Onneksi näppäimistö säästyi.

• kvasi
        moloch_horridus kirjoitti:

Tämä meinasi tulla kalliiksi, suuni oli nimittäin täynnä lihakeittoa kun luin tämän. Onneksi näppäimistö säästyi.

Tiedätkö mitä 10 tarkoittaa π-kantaisessa lukujärjestelmässä?

• "Tiedätkö mitä 10 tarkoittaa π-kantaisessa lukujärjestelmässä?"

Tiedän, se on piin tarkka arvo tuossa lukujärjestelmässä.

• kvasi

Mistä tiedät sen?

• kvasi kirjoitti:

Mistä tiedät sen?

"Mistä tiedät sen?"

Asia on aivan yksinkertainen jokaiselle, joka on tutustunut lukujärjestelmiin. Esim. kaksikantaisessa lukujärjestelmässä luku 2 on 10. Tämä opetetaan tietääkseni jo peruskoulussa.

• kvasi

"Mistä tiedät sen?"

Asia on aivan yksinkertainen jokaiselle, joka on tutustunut lukujärjestelmiin. Esim. kaksikantaisessa lukujärjestelmässä luku 2 on 10. Tämä opetetaan tietääkseni jo peruskoulussa.

Miten ihmeessä π voi olla piin tarkka arvo?

• Juhani Jehova
        kvasi kirjoitti:

Mistä tiedät sen?

No,mittaamallahan se selviää...
        Eikö niin,Kvassi?

• kvasi kirjoitti:

Miten ihmeessä π voi olla piin tarkka arvo?

"Miten ihmeessä π voi olla piin tarkka arvo?"

Toki se on, mutta jos olet liian yksinkertainen ymmärtääksesi, että se ei ole minun väitteeni, vaan se, että piikantaisessa lukujärjestelmässä piin arvo on 10, niin en voi sinua auttaa. Olet passannut peruskoulun opetuksen eikä sinua voi prepata keskustelupalstalla niin, että sen voisit läpäistä.

• kvasi
        Juhani Jehova kirjoitti:

No,mittaamallahan se selviää...
        Eikö niin,Kvassi?

Voiko 10 π-kantaisessa lukujärjestelmässä tarkoittaa muuta kuin π? Mahdollisesti, mutta olisi kiva kuulla, että mitä muuta se voi tarkoittaa.

• kvasi

"Miten ihmeessä π voi olla piin tarkka arvo?"

Toki se on, mutta jos olet liian yksinkertainen ymmärtääksesi, että se ei ole minun väitteeni, vaan se, että piikantaisessa lukujärjestelmässä piin arvo on 10, niin en voi sinua auttaa. Olet passannut peruskoulun opetuksen eikä sinua voi prepata keskustelupalstalla niin, että sen voisit läpäistä.

Vaikuttaa kuitenkin siltä, että mielestäsi pii ei ole π?

• kvasi kirjoitti:

Vaikuttaa kuitenkin siltä, että mielestäsi pii ei ole π?

"Vaikuttaa kuitenkin siltä, että mielestäsi pii ei ole π?"

Tiedätkö, minusta taas vaikuttaa siltä, että olet ympäripäissäsi ja syvästi katkera ihminen. Pidä vain aivopierusi itselläsi äläkä tunge taas niitä minun ajatuksikseni.

• kvasi

"Vaikuttaa kuitenkin siltä, että mielestäsi pii ei ole π?"

Tiedätkö, minusta taas vaikuttaa siltä, että olet ympäripäissäsi ja syvästi katkera ihminen. Pidä vain aivopierusi itselläsi äläkä tunge taas niitä minun ajatuksikseni.

Ei suinkaan. Aikaisemmin kun kirjoitin:

"Onkos pii esitetty jossain täsmällisesti? Tarkin esitetty arvo minkä olen nähnyt on molochin esittämä pii = π." ,

niin sinä vastasit:

"Enhän minä tuollaista esittänyt, vaan että piikantaisessa lukujärjestelmässä piin tarkka arvo on 10. Et taida osata oikein mitään? Vai valehteletko taas tarkoituksella? "

Mikset vain yksinkertaisesti voi myöntää, että tarkoitit juuri sitä, että pii=π?
        Tunnut todelliselta aivopierijältä.

• kvasi kirjoitti:

Ei suinkaan. Aikaisemmin kun kirjoitin:

"Onkos pii esitetty jossain täsmällisesti? Tarkin esitetty arvo minkä olen nähnyt on molochin esittämä pii = π." ,

niin sinä vastasit:

"Enhän minä tuollaista esittänyt, vaan että piikantaisessa lukujärjestelmässä piin tarkka arvo on 10. Et taida osata oikein mitään? Vai valehteletko taas tarkoituksella? "

Mikset vain yksinkertaisesti voi myöntää, että tarkoitit juuri sitä, että pii=π?
        Tunnut todelliselta aivopierijältä.

"Mikset vain yksinkertaisesti voi myöntää, että tarkoitit juuri sitä, että pii=π?"

Koska en tarkoittanut sitä. Tarkoitin sitä mitä kirjoitin: piikantaisessa lukujärjestelmässä piin tarkka arvo on 10.

"Tunnut todelliselta aivopierijältä."

Ei, kyllä aivopierut tulevat sieltä päin.

• kvasi

"Mikset vain yksinkertaisesti voi myöntää, että tarkoitit juuri sitä, että pii=π?"

Koska en tarkoittanut sitä. Tarkoitin sitä mitä kirjoitin: piikantaisessa lukujärjestelmässä piin tarkka arvo on 10.

"Tunnut todelliselta aivopierijältä."

Ei, kyllä aivopierut tulevat sieltä päin.

Et siis edelleenkään ymmärrä mitä omat kirjoituksesi tarkoittavat. Järjetöntä.

• kvasi kirjoitti:

Et siis edelleenkään ymmärrä mitä omat kirjoituksesi tarkoittavat. Järjetöntä.

"Et siis edelleenkään ymmärrä mitä omat kirjoituksesi tarkoittavat. Järjetöntä."

Järjetöntä on ainoastaan se, että sinä et ymmärrä erikantaisista lukujärjestelmistä mitään, vaikka ne kuuluvat jo peruskoulun opetukseen.

• kvasi

"Et siis edelleenkään ymmärrä mitä omat kirjoituksesi tarkoittavat. Järjetöntä."

Järjetöntä on ainoastaan se, että sinä et ymmärrä erikantaisista lukujärjestelmistä mitään, vaikka ne kuuluvat jo peruskoulun opetukseen.

Varmaan sinulla on jokin hieno idea mielessäsi, jota minä en ymmärrä. Olisi todellakin mielenkiintoista tietää mikä se on.

• kvasi kirjoitti:

Varmaan sinulla on jokin hieno idea mielessäsi, jota minä en ymmärrä. Olisi todellakin mielenkiintoista tietää mikä se on.

"Varmaan sinulla on jokin hieno idea mielessäsi, jota minä en ymmärrä. Olisi todellakin mielenkiintoista tietää mikä se on."

Et voi sitä ymmärtää, kun et tajua kantaluvuista mitään.

• imhettelijä

"vaikka ne kuuluvat jo peruskoulun opetukseen."

Ei ainakaan mun peruskoulussa...

• imhettelijä kirjoitti:

"vaikka ne kuuluvat jo peruskoulun opetukseen."

Ei ainakaan mun peruskoulussa...

""vaikka ne kuuluvat jo peruskoulun opetukseen."

Ei ainakaan mun peruskoulussa... "

Eikö edes kaksikantainen lukujärjestelmä? Voi olla, että muistan väärin ja että ne tulevat vasta lukiossa.

• kvasi

"Varmaan sinulla on jokin hieno idea mielessäsi, jota minä en ymmärrä. Olisi todellakin mielenkiintoista tietää mikä se on."

Et voi sitä ymmärtää, kun et tajua kantaluvuista mitään.

Kerro nyt sitten mitä se 10 tarkoittaa.

• kvasi kirjoitti:

"Kerro nyt sitten mitä se 10 tarkoittaa."

Miksi jankkaat selvää asiaa?

• ____________________

""vaikka ne kuuluvat jo peruskoulun opetukseen."

Ei ainakaan mun peruskoulussa... "

Eikö edes kaksikantainen lukujärjestelmä? Voi olla, että muistan väärin ja että ne tulevat vasta lukiossa.

Kreationisteille ei opeteta koulussa myöskään 60-lukujärjestelmää. Eihän?

Jos opetetaan, niin osaako kreationisti silloin kertoa paljonko 90 on 60-lukujärjestelmässä?

• kvasi

"Kerro nyt sitten mitä se 10 tarkoittaa."

Miksi jankkaat selvää asiaa?

Koska näyttää siltä, että et ymmärrä mitä 10 tarkoittaa.

• mdma
        kvasi kirjoitti:

Yritäppä sitten valistaa meitä mitä se tarkoittaa vai trollaatko muutenvain?

• tieteenharrastaja
        kvasi kirjoitti:

Missä tahansa positionaalisessa lukujärjestelmässä 10 tarkoittaa seuraavaa: Yksi kertaa järjestelmän kantaluku potenssin yksi plus nolla kertaa kantaluku potenssiin nolla.

• kvasi kirjoitti:

"Koska näyttää siltä, että et ymmärrä mitä 10 tarkoittaa."

Toki mmärrän sen mainiosti. Esim. tieteenharrastaja tuossa vahvistaa käsitykseni:

"Missä tahansa positionaalisessa lukujärjestelmässä 10 tarkoittaa seuraavaa: Yksi kertaa järjestelmän kantaluku potenssin yksi plus nolla kertaa kantaluku potenssiin nolla."

Jos olet erimieltä, niin kerro toki käsityksesi, jotta saamme nauraa vielä lisää.

• kvasi
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Missä tahansa positionaalisessa lukujärjestelmässä 10 tarkoittaa seuraavaa: Yksi kertaa järjestelmän kantaluku potenssin yksi plus nolla kertaa kantaluku potenssiin nolla.

"Missä tahansa positionaalisessa lukujärjestelmässä 10 tarkoittaa seuraavaa: Yksi kertaa järjestelmän kantaluku potenssin yksi plus nolla kertaa kantaluku potenssiin nolla. "

Mitä muuta tuo voi tarkoittaa pii-kantaisessa lukujärjestelmässä kuin, että pii=π?

• kvasi kirjoitti:

"Missä tahansa positionaalisessa lukujärjestelmässä 10 tarkoittaa seuraavaa: Yksi kertaa järjestelmän kantaluku potenssin yksi plus nolla kertaa kantaluku potenssiin nolla. "

Mitä muuta tuo voi tarkoittaa pii-kantaisessa lukujärjestelmässä kuin, että pii=π?

"Mitä muuta tuo voi tarkoittaa pii-kantaisessa lukujärjestelmässä kuin, että pii=π?"

Buaahhhaaaaa. Sinulle on kerrottu lukuisia kertoja, että piikantaisessa lukujärjestelmässä pii on 10 ja vieläkin luulet, että pii-kantaisessa lukujärjestelmässä pii=π. Valitan, olet avun ulottumattomissa.

• kvasi

"Mitä muuta tuo voi tarkoittaa pii-kantaisessa lukujärjestelmässä kuin, että pii=π?"

Buaahhhaaaaa. Sinulle on kerrottu lukuisia kertoja, että piikantaisessa lukujärjestelmässä pii on 10 ja vieläkin luulet, että pii-kantaisessa lukujärjestelmässä pii=π. Valitan, olet avun ulottumattomissa.

????

• kvasi kirjoitti:

????

"????"

Niinpä.

• kvasi

"????"

Niinpä.

• kvasi kirjoitti:

Osaat jo näemmä kopioida sen. Ymmärtäminen on sinulle näemmä liikaa.

• kvasi

Osaat jo näemmä kopioida sen. Ymmärtäminen on sinulle näemmä liikaa.

Juu, ei kukaan voi olla niin tyhmä kuin sinä. Ihan aikuisesti!

• kvasi kirjoitti:

Juu, ei kukaan voi olla niin tyhmä kuin sinä. Ihan aikuisesti!

"Juu, ei kukaan voi olla niin tyhmä kuin sinä. Ihan aikuisesti!"

Älä nyt siirry henkilöihin!!!

• kvasi

"Juu, ei kukaan voi olla niin tyhmä kuin sinä. Ihan aikuisesti!"

Älä nyt siirry henkilöihin!!!

Mutta ihan oikeasti. Mitä sinulle on tapahtunut?

• kvasi kirjoitti:

Mutta ihan oikeasti. Mitä sinulle on tapahtunut?

"Mutta ihan oikeasti. Mitä sinulle on tapahtunut?"

Kyllästyin jatkuvaan valehteluusi ja kieroiluusi.

• kvasi

"Mutta ihan oikeasti. Mitä sinulle on tapahtunut?"

Kyllästyin jatkuvaan valehteluusi ja kieroiluusi.

Tiedät varsin hyvin etten harrasta valehtelua.

• kvasi kirjoitti:

Tiedät varsin hyvin etten harrasta valehtelua.

"Tiedät varsin hyvin etten harrasta valehtelua."

Tiedän varsin hyvin, että olet koko palstaurasi harrastanut sitä enemmän tai vähemmän. Olen hieman katsonut sormien läpi sitä, koska joskus sinulla oli oikeitakin ajatuksia ja tarjosit hyviä linkkejä. En enää. Se loppui siihen, että kun sinä kysyit, että mistä tiedän, että pii on lukusuoralla ja minä kerroin sinulle kahteen otteeseen, että tiedän sen siitä, että lukusuoralla ovat kaikki luvut, myös irrationaaliluvut, joihin pii kuuluu ja sinä sen jälkeen valehtelit, että minä kerroin piin olevan lukusuoralla siksi että 1 kertaa pii on lukusuoralla. Härski valhe, tyypillinen sinulle.

• kvasi kirjoitti:

Voiko 10 π-kantaisessa lukujärjestelmässä tarkoittaa muuta kuin π? Mahdollisesti, mutta olisi kiva kuulla, että mitä muuta se voi tarkoittaa.

Riippuu aivan siitä miten merkit "1" ja "0" määritellään.

• tieteenharrastaja
        kvasi kirjoitti:

Se tarkoittaa tietenkin sitä, että tehdessäsi pii-kantaiselle luvulle 10 (yksi-nolla) tuon ohjeen mukaan muunnoksen kymmenkantaiseen lukujärjestelmään, saat päättymättömän desimaaliluvun pii (3,14...).

• tieteenharrastaja
        kekek-kekek kirjoitti:

Riippuu aivan siitä miten merkit "1" ja "0" määritellään.

Ellei muuta sanota, 1 on kertolaskun ja 0 yhteenlaskun neutraalialkio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe