Aloitan abivuoteni nyt syksyllä, ja tämän jälkeen kiinnostaisi kovasti maantieteenopinnot, ja suuntautuminen matkailumaantieteeseen. Olen keskustellut jo opettajani kanssa aiheesta, ja hän sanoi että tällöin opiskelukaupungit olisivat Helsinki, Joensuu tai Rovanniemi. Nyt yliopistojen sivuilla seikkailleena en oikein ole varma mistään. Voiko kaikissa yliopistoissa, joissa opetetaan maantiedettä, erikoistua matkailumaantieteeseen?
Missä kaupungeissa yleensä opiskelu on mahdollista?
Missä opiskelen matkailumaantiedettä?
hukassaollaan
2
478
Vastaukset
- re
Ainakin Helsingin yliopistossa voi erikoistua matkailumaantieteeseen opiskelemalla aluetiedettä (maantieteen koulutusohjelma). Muista yliopistoista en ole varma. Aluetieteen opiskelijaksi haetaan osallistumalla maantieteen valintakokeeseen. Yliopiston sivuilla on opinto-opas, josta löytyy tarkempaa tietoa.
- kah
Oulun yliopiston maantieteen koulutusohjelmassa on matkailumaantiede yhtenä suuntautumisvaihtoehtona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774