eli siis,mun ''kaverit'' käski mun laittaa tänne jutun jossa etin sellatteita kavereita ku oon lisää -.- (joo mull on ihanii kavereita
emot/scenet tänne :)
10
211
Vastaukset
- liiankaukana
asustan hesas :/ kävisi muuten :)
- millionaireslover<3
Olisi kyllä mukavaa, mutta asun myös hesas:'(
- yääh...
millionaireslover<3 kirjoitti:
Olisi kyllä mukavaa, mutta asun myös hesas:'(
Asun aika(?) lähellä tamperetta ongelma on vain se, että oleb sinua 2 vuotta nuorempi ): itsekkään en löydä kaltaisiani kaikkie pissisten joukosta...
- emo is what u feel
Mooi mulle voi laittaa @:n xd
- :33
mulle voit laittaa (:
- EmoGirlBVB
mulle saa laittaa:3 mulkaa eioo yhtää mun tyyppisii frendei ku mä oon.. Sen takii mul ei oo mitää bestistä ollenkaa...
- EmoGirlBVB
Mikä su nimi o faces?? Mä oon Jenna Lähtelä saa pyytää kamux..:DD
- EmoGirlBVB
Mikä su nimi o faces?? Mä oon Jenna Lähtelä saa pyytää kamux..:DD
- charming
Elih saman ikänen oon ja asun samalla paikkakunnalla. Jos suo tai jotain muuta kinnostaa tutustua niin linkkaan blogin osoitteen.
Tällä saa mut kiinni nopeeta, http://charminglife-emo.blogspot.fi/?m=1 - DaShnSu
Afrikkalainen ei voi olla emo/scene koska niillä on tumma iho joka ei sovi emoille!haha!mahtaa harmittaa!mokomat raukat! Vaaleat ja kiinalaiset/korealaiset voi olla!vaikka olisi millaiset hiukset ja vaatteet niin Ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764