Olin nukkunut n. viikon lyhyitä unia ja herännyt väsyneenä ajatellen, että kahvilla ja kun jonkin aikaa valvoo niin sitten jaksaa. Eilen toivoin, että saisin nukkua 9,5h. Kävin selkäpiin varaan ja nukahdin. Tänä aamuna heräsin erikoisella tavalla, jota en ole ennen kokenut. Suloisen kuuloinen herätysääni soi pääni sisällä. Ikäänkuin digitaalisesta äänilähteestä tuleva ja unessa ihmettelin, että onko kännykässäni tuollainenkin ääni ja etten laittanut herätystä illalla. Soitto jatkui soiden usean kerran kunnes tajuntani alkoi tuumimaan, ettei kännykässäni ole tuollaista ääntä. Ääni oli suloinen, mutta siinä oli herättävyyttä. Nousin ylös ja kytkin kännykkään virran.
Heräsin klo 5.30 ja olin nukkunut 9,5h. Olo on virkeämpi kuin viikkoon.
Oletko kokenut jotakin odottamatonta?
10
75
Vastaukset
- Return to Jerusalem
Katsoessani Jari Tervon käytöstä kun oli tullut aika hänen esitellä ymmärtämättömyyttäänsä, epäkunnioitustaan Jumalaa kohtaan ja kovuuttansa paiskaamalla Raamattu lattialle tv-lähetyksessä. En olisi uskonut Tervosta ja yllätuin kuinka pieni ihminen hän onkaan kaiken sen "sivistyneen" puheen takana.
Näen Tervon teon symbolisena.
Korania ei olisi uskaltanut heittää. Niin kova hän ei sentään ole eikä ymmärtämätön. - näin helsingissä hkl
bussi ei tullutkaan aikataulun mukaisesti. piti odotella 12 min. jättävät ajamatta joitain vuoroja ketunhäntä kainalossa säästösyistä tai kuljettajien riittämättömyyssyistä.
- erxfmgyh
Olen. Tapasin yllättäen tulevan mieheni erään leirialueen grillipaikalla. En ollut koskaan ennen häntä tavannut, vaikka meillä yhteisiä tuttavia olikin. Yhteisiä vuosia on nyt jo parisenkymmentä.
Onnellinen sattuma siis. - entinen autokaupoias
Paskat tuli kauana sitten, vuonna 1999 autoliikkeessä jännityksestä meneekö sikamainen tarjous läpi vai ei pieraistessa housuun mutta siitä on jo vuosia. Pääsin tilanteesta muiden haistamatta pois ja perseeni puhdistamaan. Tarjous ei mennyt läpi kun tarjosin 130.000 markan autosta 55.000 markaa mutta asiakas vaikutti sellaiselta, että kannattaa yritti kun oli niin autokuumeinen.
- ttrqqwq
Minä olen kokenut vastaavaa kuin aloittakin. Olin kerran jättänyt herätyskellon pois päältä koska ajattelin, että herään minä kuitenkin ajoissa. En olisi kuitenkaan herännyt ajoissa, ellen olisi kuullut sydämessäni kukon laulua, joka herätti minut. Lapsuudessani olen kuullut paljonkin aitoa kukon laulua ja se oli kyllä aitoa ja monivivahteista ja täydellistä kukonlaulua, joka lisäksi voimistui koko ajan niin, että minun oli pakko herätä lopulta.
- miss ei kirj.
Kuulit sydämessäsi kukon laulua?????? Mitäpä jos näit vaan unta? Ei sinun sydämessäsi ole mitään kukkoja.
- evlut
Parantumisen olen kokenut
- zyrt
Niin minäkin. Hoitui leikkauksella sairaalassa.
- näin on
Lääkärit ovat Jumalan lahja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796