Jumala on antanut tietellisten keksintöjen valaista maailmaa. Mutta lahjakkaimmatkin tutkijat menevät harhaan yrityksissään tutkia tieteen ja Jumalan ilmoituksen välisiä suhteita, jos Jumalan sana ei ohjaa heitä.
Inhimillinen tieto on epätäydellistä ; siksi monet eivät saaa tieteellisiä käsityksiään sopusointuun Raamatun kanssa. Monet hyväksyvät pelkät teoriat tieteellisiksi tosiasioiksi ja luulevat, että Jumalan sanaa on koeteltava sillä mitalla, jota tiedon nimellä kulkeva valhetieto antaa. Koska he eivät pysty selittämään Luojaa ja Hänen toimintaansa luonnonlaeilla, he leimaavat Raamatun historian epäluotettavaksi. Ne, jotka epäilevät Vanhaa ja Uutta testamenttia, menevät usein askelen pidemmälle ja epäilevät Jumalan olemassaoloa. Hylättyään ankkurinsa he ajautuvat epäuskon karikkoon.
Saathanan petollisuuden mestarinäyte on, että hän johtaa ihmiset esittämään arveluita, joita Jumala ei ole ilmoittanut. Lucifer tuli tyytymättömäksi, koska hänelle ei uskottu Jumalan suunnitelmien kaikkia salaisuuksia, ja saamiinsa tietoihin hän taas suhtautui välinpitämättömästi. Nyt hän yrittää täyttää ihmiset samalla hengellä ja johtaa heidätkin väheksymään Jumalan selviä käskyjä.
Me emme horju
3
<50
Vastaukset
- Kysyn vaan
Miksi kristityt sitten horjuvat nykyisin erittäin pahasti? Aivan sekaisin ovat, senhän näkee jo tältäkin palstalta.
- turhuuden tavoittelu
" jos Jumalan sana ei ohjaa heitä. "
on nimikristittyi ja sitten on aitokristittyi. on tyhmät neitsyet ja on viisaat neitsyet.
ei lauma ole pelkästään homogeeninen. viisaat ei horju pimeessä kulkiessaan, koska on lampuissa valo palamassa. turhuuden tavoittelu kirjoitti:
" jos Jumalan sana ei ohjaa heitä. "
on nimikristittyi ja sitten on aitokristittyi. on tyhmät neitsyet ja on viisaat neitsyet.
ei lauma ole pelkästään homogeeninen. viisaat ei horju pimeessä kulkiessaan, koska on lampuissa valo palamassa.Niin eksytään kun saadaan uskoteltua valhe totuudeksi. Kaikki, jotka mukavuudenhalusta välttävät erimielisyyksiä maailman kanssa, joutuvat tuhoisien harhaoppi eksytyksien uhreiksi. Se, joka kauhistuu yhtä harhakäsitystä, voi halukkaasti ottaa vastaan toisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796