Jumala on antanut sanassaan riittävästi todisteita sen jumalallisesta luonteesta. Ihmisen rajallinen äly ei kuitenkaan pysty täysin ymmärtämään Jumalan tarkoitusperiä. Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja jäljittömät hänen tiensä. Voimme nähdä rajattoman rakkauden ja armon liittyneinääärettömään voimaan. Meidän taivaallinen Isämme ilmoittaa meille suunnitelmistaan niin paljon kuin meidän on hyvä tietää; tuntemattoman edessä meidän on luotettava käteen, joka on kaikkivoipa, sydämeen, joka on täynnä rakkautta.
Jumala ei koskaan poista kaikkia epäuskon aiheita. Kaikki, jotka tahtovat epäillä, saavat siihen mahdollisuuden. Ne, jotka kieltäytyvät tottelemasta kunnes kaikki vastaväitteet on kumottu, eivät koskaan tule valoon. Uudistumaton sydän suhtautuu Jumalaan vihamielisesti. Mutta uskon herättää Pyhä Henki, eikö totta ystävä, ja se pysyy elinvoimaisena vain kun sitä vaalitaan. Kukaan ei tule vahvaksi uskossa ilman määrätietoista pyrkimystä. Jos ihmiset antavat sijaa epäilyille, he huomaavat niiden vahvistuvan jatkuvasti.
Mutta ne, jotka epäilevät eivätkä luota Jumalan armoon, häpäisevät Kristuksen. He ovat hedelmättömiä puita, jotka pimittävät auringon valon muilta kasveilta, niin että ne kuihtuvat ja kuolevat kylmässä varjossa. Näiden henkilöiden elämäntyö tulee jatkuvasti todistamaan heitä vastan.
Jos ihminen haluaa vilpittömästi vapautua epäilyistä, siihen on vain yksi keino. Hänen on lakattava epäilemästä sitä, mitä ei ymmärrä, Elina, ja seurattava saamaansa valoa.Silloin hänelle annetaan lisää valoa.
Riittävästi todisteita
5
62
Vastaukset
- ottakaa se kiinni
Miinustakaa, jos siitä oppisi olemaan röyhkeilemättä.
- Hyvä Elina!
Elinankin mainitsi, miksi mainitsi, taitaa olla raukka ihastunut ELinaan! koittaako Elinaa opettaa vaikka Elina on sanankäytön ammattilainen, jolle ei ryttyillä! Olen toimittajien koulutusta saanut seurata ja tiedän, että osaavat käännyttää ja suitsia tuon hevosenkinkin tarvittaessa.
Kiehtova persoona voi olla kovan kuoren alla tällä vigilancepojulla, sitä en sano, mutta me naiset olla kuningattaria, joita tulee kohdella valtiattarina! Kyllä senkin saa tanssimaan käskypillin mukaan ja hikoilemaan halusta odottaessaan saisiko ruusun auki naiselta laakson pohjukassa.
Linkissä Elinan puhtaus (nainen ) ja vigilancen likaisuus ( mies ) ottavat toisistan mittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=_exp4C8bNfE&feature=related - ei varmaan ihastunut
Hyvä Elina! kirjoitti:
Elinankin mainitsi, miksi mainitsi, taitaa olla raukka ihastunut ELinaan! koittaako Elinaa opettaa vaikka Elina on sanankäytön ammattilainen, jolle ei ryttyillä! Olen toimittajien koulutusta saanut seurata ja tiedän, että osaavat käännyttää ja suitsia tuon hevosenkinkin tarvittaessa.
Kiehtova persoona voi olla kovan kuoren alla tällä vigilancepojulla, sitä en sano, mutta me naiset olla kuningattaria, joita tulee kohdella valtiattarina! Kyllä senkin saa tanssimaan käskypillin mukaan ja hikoilemaan halusta odottaessaan saisiko ruusun auki naiselta laakson pohjukassa.
Linkissä Elinan puhtaus (nainen ) ja vigilancen likaisuus ( mies ) ottavat toisistan mittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=_exp4C8bNfE&feature=relatedElina kysyi jotain aloittajalta ja tämä lienee sitten vastaus ollut elinalle? Jotakin mistä syystä ei ole epävarma ja pappeja kumartava tms. Avioliitosta heillä tuskin tulisi mitään.
- Homoko se siinä?
Oletko homoseksuaali?
- näin on
Raamattuun voi luottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796