Asun siis Turussa ja nyt kun loma alkaa niin hiukan etsisin hyviä perhos paikkoja.
Valokuvaan perhosia ja tiedän kyllä paikkoja useampia, mutta etsinkin niitä paikkoja joita en ole itse löytänyt. Paikkoja on varmaan monia, mutta ei sitä joka paikkaan vaan niin eksy. Ei tarvi olla Turustakaan vaan kelpaa myös lähipaikkakunnat. Tunnen aika hyvin tämän Ikean lähellä olevan ympäristön, Haunisten allas, lentokentän lähistön ja sen metsän, pururadat...harmi vaan että tänne on niin paljon rakennettu että vanhat hyvät paikat on juuri sitten jossakin K-raudan tai Ikean alla. Paimion luontopolku on myös tuttu ja sinne pitäisikin varmaan joku päivä "eksyä". Kiitos avusta.
Perhos paikkoja
M27tku
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725