Olen juhlinut jo kaksi viikkoa tätä tapahtumaa, heh heh heh ja juhlat senku jatkuu, heh heh heh, kylläpä tämä elämä maistuu makoisalta, heh heh...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288483408770.html
Heh heh,
21
173
Vastaukset
- ?
?
- heh heh
olen siis juhlinut jo kaksi viikkoa tätä tapahtumaa, siis aivojeni narikkaan nakkaamista ja järkeni täydellistä karkaamista sillä en kykene muuhun kuin vanhan paskan kaiveluun ja naurettavaan räkytykseen mutta sellainenhan minä olen, naurettava kyyppäri jolla ei ole ainuttakaan ystävää mitä nyt nämä hourailemani sudet.
terveisin susianalyytikko, - Heh hheheh
Ja minä olen juhlinut tätä:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288422521208.html
Juhlitaan yhdessä, karvakuonon koplaaja. - kaikki juhlimaan
Niin ja poroja raadellut susikin pääsi hengestään varsin pian, joten sitäkin voi juhlia.
Onhan noita juhlan aiheita, kuka mistä kantilta mitäkin katsoo
Mutta juhliminen ja idioottihekottelu ovat kaksi eriasiaa. Halpaa on hullun huvit, kun hekottelemalla juhlista selviää. Sitä voikin juhlistaa sitten viikkotolkulla. Heh heh, kylläpä mulla vieläkin hirnuttaa tämä juttu.
Ollos mahtava peto, tuo uljas susi, hälle jo tehkää kunniaa, eläydy jo suureen nautintoon, poron raatelutilanteeseen, kiihkossasi vapise onnesta...- Mustikka-aika
Mene mustikkamettään vähän päästelemään noita liikoja höyryjä päästäs!!
Tee jotain hyödyllistä! - Saat sinäkin
maksaa sitten verotuloistasi, jos niitä edes on, petokorvausta susituhoista.
- laikuttaja
Saat sinäkin kirjoitti:
maksaa sitten verotuloistasi, jos niitä edes on, petokorvausta susituhoista.
Jollakin on halvat huvit. Mutta muut tuonkin maksaa.
- suden ystävä
jälleen kerran susianalyytikko osoittaa sairaan mielensä nauramalla viattomien eläinten kuolemalle, no suurin osa susikiihkoilijoista ei kunnioita mitään muuta kun suden elämää aika tekopyhää/sairasta itse ainakin kunnioitan kaikkea elämää vaikka nykyistä susipolitiikkaa vastustan.
Olen vain tyytyväinen kun mahtava susi on saanut maassunsa täyteen namilla porolihalla ja samalla saanut leikitellä kiihkossaan raateluhekumassaan. Ei siinä paljon yhden sarvipään henki paina tällaisessa ilottelussa. Sulla varmaan tulee pahaa mieli, jos esim. kissa leikki hiirellä, heh heh. Kun et luonnon mahtavuudesta älyä mitään ja olet väärissä asioissa noinkin lapsellisen herkkä. Ja jos kunnioitat kaikkea elämää, niin äläpäs sitten ensimmäisenä ole märisemässä, jos vaikkapa syöpäsolut lisääntyvät itsessäsi taikka lähimmäisissäsi, kunnioitathan myös syöpäsolujen elämää.
- Mikä ero on
Susianalyytikko kirjoitti:
Olen vain tyytyväinen kun mahtava susi on saanut maassunsa täyteen namilla porolihalla ja samalla saanut leikitellä kiihkossaan raateluhekumassaan. Ei siinä paljon yhden sarvipään henki paina tällaisessa ilottelussa. Sulla varmaan tulee pahaa mieli, jos esim. kissa leikki hiirellä, heh heh. Kun et luonnon mahtavuudesta älyä mitään ja olet väärissä asioissa noinkin lapsellisen herkkä. Ja jos kunnioitat kaikkea elämää, niin äläpäs sitten ensimmäisenä ole märisemässä, jos vaikkapa syöpäsolut lisääntyvät itsessäsi taikka lähimmäisissäsi, kunnioitathan myös syöpäsolujen elämää.
susianalyytikolla ja syövällä?
Vastaus: Syöpä kehittyy
- jölökyttää
niin susihan on metsiemme syöpä, kyllä sitä on kunnioitettava, ainakin susölvökin mielestä
- typerys se vaan on
Kun elää yhteiskunnan tukien varassa, niin voi sairaudesta riippuen mikä vain naurattaa.
Järkevää ja fiksua tuollainen ei naurata. Petokorvaukset maksetaan täysmääräisenä ja ne on taas suoraan veronmaksajien rahoista. Käväisin tässä "pyhiinvaellusmatkalla" tuolla Iin Kuivaniemessä, raatelualueella. Tämä juttuhan on niin iso asia, jotta sitä pitää muistella ja juhlia oiken kerta kaikkiaan kunnolla.
Ihmiset Iissä vapisevat vieläkin. Heidän kosteista silmistään huokuu epätoivoinen ja surumielinen pelko ja ahdistus. Puhuttaessa susista hirvittävä raivo saa ylivallan ja vaahto alkaa valua heidän suupielistään. Puhe muuttuu epäselväksi mörähtelyksi ja parkumiseksi, mielipuoliseksi puuroksi, josta ei saa mitään selvää. Ruumis vapisee kauttaaltaan ja järki sumenee.Hei, muistellaanhan taas kaikki fiksut yhdessä ja suosionosoitusten kera tätä juhlapäivää. Onhan sitä oikeudenmukaisuutta ja ilonaihetta aina silloin tällöin tarjolla tässä maailmassa.
- Koitahan nukkua
välillä niin ajatuksetkin selkenee siinä samalla.
Et sitten kirjoittele niin hölmöjä kuin yleensä. Koitahan nukkua kirjoitti:
välillä niin ajatuksetkin selkenee siinä samalla.
Et sitten kirjoittele niin hölmöjä kuin yleensä.Enhän turhaa ole kehunut olevani vahva shakin pelaaja? Nytkin olen matittanut nippukaupalla petopelkuriraukkoja. Hyvä shakin pelaaja ei turhaa hötkyile. Hän tekee teräviä siirtoja rauhallisen ja analyyttisen harkinnan jälkeen.
Heh heh heh, nyt jo karhutkin juhlivat kanssani tätä suurtapahtumaa. On meillä villit bileet%/¤¤#&))?`)((/&%()=?=)(
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288491812131.html?pos=ok-nln- suden ystävä
oletkos muistanut ottaa iltalääkkeesi? Ja sepostuksesi syöpäsoluista oli mitä sairainta kirjoitusta.
- Taitaa olla,
että suden ihannointi on lamauttanut Anaalilyylin ajatustoiminnan.
Sillä on enää käytössä yksi hermo, joka nykii silloin kun sillä on nälkä ja näkyvissä on raakaa lammasta tai apinan aivoa.
Tohtori-setä yrittää suljetulla osastolla hiukan ladata silloin tällöin, mutta eihän kannettu vesi kauan kaivossa pysy. Taitaa olla, kirjoitti:
että suden ihannointi on lamauttanut Anaalilyylin ajatustoiminnan.
Sillä on enää käytössä yksi hermo, joka nykii silloin kun sillä on nälkä ja näkyvissä on raakaa lammasta tai apinan aivoa.
Tohtori-setä yrittää suljetulla osastolla hiukan ladata silloin tällöin, mutta eihän kannettu vesi kauan kaivossa pysy.Unohtit koiralihan? Etkö muista, että olen Kiinassa syönyt tosi namisti laitettua koiraa hienossa ravintolassa? Joutaisi tässäkin maassa noita metsästysrakkeja popsia vähemmäksi. Ja vliäkö sillä, syökö niitä ihmiset vaiko sudet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391559Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836