Onko mahdollista että poikakoirat ystävystyisi? Olen kuullut, että jos koirat tappelevat edes kerran niin se olisi sit siinä.. Kun haluttais mun kaverin kanssa että hänen ja mun koirasta tulisi kavereita. Kaverin koira on bordercollie ja muun on kääpiöpinseri ja kaverin koira on vain vuoden vanhempi. Mun koira yleensä rähisee ja murisee kaikille korille ja kerran jopa meinas hyökätä, mutta kaverin koiran kanssa se haisteli eikä alkan rähistä mut kerran vähän murahti mut sen jälkee tää ei välittän siitä kun oli uus paikka nii sen oli pakko haistella. Onko tässä tapauksessa mahdollista näitten ystävystyä? Mielipiteitä?(:(:
uroskoirat ystäviä ?
poikakaverit
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712