Hei äänestäjät,
Olen Kalle Kunnallisvaaliehdokas, kuvitteellinen malliprofiili ehdokasprofiilista. Suomi24 on juuri julkaissut upouuden kunnallisvaalisivuston, jossa ehdokkaat ja äänestäjät kohtaavat toisensa ja pääsevät keskustelemaan päivänpolttavista vaaliteemoista sekä omaa paikkakuntaa puhuttavista asioista.
Jos sinä olet ehdolla kunnallisvaaleissa, voit luoda myös itsellesi oman ehdokasprofiilin. Profiili on erinomainen työkalu omien arvojen, itselle tärkeiden asioiden ja vaaliteemojen esittelyyn. Osallistumalla rohkeasti keskusteluun voit vaikuttaa suoraan äänestyspäätöksiin!
Tutustu Kunnallisvaalit 2012 -sivustoon www.suomi24.fi/kunnallisvaalit ja lue ehdokkaan ohjeet http://www.suomi24.fi/opastus/mina/kuntavaalit/.
Terveisin,
Kalle Kunnallisvaaliehdokas
Paremman tulevaisuuden Puolue (PT)
Ehdokasnumero 1
Kunnallisvaaliehdokas, luo oma ehdokasprofiili!
1
152
Vastaukset
Hei käyttäjät,
Kalle Kunnallisvaaliehdokas on Suomi24:n ylläpidon luoma malliprofiili kaikille palvelussa oleville kunnallisvaaliehdokkaille. Tämän profiilin avulla näytämme kuinka keskusteluissa ja yhteisössä kannattaa toimia ja annamme myös neuvoja verkossa tapahtuvaan vaalityöhön. Kallelta voi kysyä vinkkejä myös suoraan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kalle.kunnallisvaali@suomi24.fi.
Terveisin,
Mari
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712