Hei äänestäjät,
Olen Kalle Kunnallisvaaliehdokas, kuvitteellinen malliprofiili ehdokasprofiilista. Suomi24 on juuri julkaissut upouuden kunnallisvaalisivuston, jossa ehdokkaat ja äänestäjät kohtaavat toisensa ja pääsevät keskustelemaan päivänpolttavista vaaliteemoista sekä omaa paikkakuntaa puhuttavista asioista.
Jos sinä olet ehdolla kunnallisvaaleissa, voit luoda myös itsellesi oman ehdokasprofiilin. Profiili on erinomainen työkalu omien arvojen, itselle tärkeiden asioiden ja vaaliteemojen esittelyyn. Osallistumalla rohkeasti keskusteluun voit vaikuttaa suoraan äänestyspäätöksiin!
Tutustu Kunnallisvaalit 2012 -sivustoon www.suomi24.fi/kunnallisvaalit ja lue ehdokkaan ohjeet http://www.suomi24.fi/opastus/mina/kuntavaalit/.
Terveisin,
Kalle Kunnallisvaaliehdokas
Paremman tulevaisuuden Puolue (PT)
Ehdokasnumero 1
Kunnallisvaaliehdokas, luo oma ehdokasprofiili!
1
108
Vastaukset
Hei käyttäjät,
Kalle Kunnallisvaaliehdokas on Suomi24:n ylläpidon luoma malliprofiili kaikille palvelussa oleville kunnallisvaaliehdokkaille. Tämän profiilin avulla näytämme kuinka keskusteluissa ja yhteisössä kannattaa toimia ja annamme myös neuvoja verkossa tapahtuvaan vaalityöhön. Kallelta voi kysyä vinkkejä myös suoraan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kalle.kunnallisvaali@suomi24.fi.
Terveisin,
Mari
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728