HUOMIO VANHEMMAT!!
Ulvilan alueella liikuu pedofiili. Mies on n.70-vuotias ja ajaa pakettiautolla, jakelee leipää yms . Sama mies on ilmeisesti piinannut ulvilalaisia lapsia jo useamman vuoden. Katselee nimenomaa nuoria poikia. Houkuttelee poikia kyytiin rahalla ja erillaisilla verukkeilla. Havaintoja on tehty paljon nimenomaan Friitalan KOULUJEN alueella. Nyt kun koulut lähestyvät kovaa kyytiä ja eka luokkalaiset aloittavat opintonsa niin kaikki vanhemmat : pitäkää lapsillenne puhuttelu että tuntemattomien kyytiin ei nousta millään verukkeella ja varoittakaa lapsianne!!! Ja ollaan mekin valppaita! Pidetään huoli että kaikki lapset saavat aloittaa koulunsa turvallisesti!
PISTETÄÄN VIESTIÄ ETEENPÄIN!!
PEDOFIILI FRIITALAN ALUEELLA.
5
728
Vastaukset
- jk homon linkki
Älkää klikatko tuon jk homoseksuaalin linkkiä, tulee virusta sun muuta paskaa koneelle.
- Tietoa tai hys
Nimi esiin sitten!
Jos aloittaja kerran tietää iän tarkalleen, auton jolla mies ajaa, ja että tämä jakaa leipääkin, niin on varmaan sitten se nimikin otettu selville?
Tarkempia tuntomerkkejä, tai sitten voi olla hiljaa.. - 26
Ei ole näkynyt öisin pakua.
- nuuni
kenelle se jakaa leipää? laittakaas nyt paremmat tuntomerkit!!
- PennaJokke
Tääl olis yx JonnePekka Porista. Missäspäin toi namusetä liikkuu? En oo koskaan saanu karkkii ja nyt haluun tikkarii. Oon vähän lihava mut juon energiajuomia. Lisäks mulla on esari pois paikoiltaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712