NOKIA osaa aina yllättää positiivisesti! KATSO, millainen on NOKIAn seuraavan sukupolven ÄLLISTYTTÄVÄ matkapuhelin nimeltään GEM:
http://www.youtube.com/watch?v=6VgXFzdTvp0
TÄHÄN EIVÄT MUUT KYKENE!
Nokia kertoo Conversations -blogissa uudesta puhelinkonseptistaan. GEM-konseptipuhelimen kerrotaan mullistavan mobiililaitedesignin, sillä koko laitteen kuori on yhtenäistä kosketusnäyttöä. Tällöin laitteen joka kulmaan saadaan lisättyä toimintoja.
Laite kykenee muuttamaan ulkoasuaan tilanteen mukaan puhelimesta kameraksi ja edelleen vaikka kartaksi ja peliohjaimeksi.
http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/nokia-gem-aikoo-mullistaa-puhelindesignin---katso-video/2011/11/1436149
NOKIAlta SENSAATIOMAINEN GEM-puhelin!
18
110
Vastaukset
- Tää voi kyllä
jäädä Jollan sällien toteutettavaksi, kun nehän tämän kai alunperin Nokialla töissä ollessaan kehittivätkin?!?
- ei koske mua
Mutta mitä OLENNAISTA uutta tuossa on...tietääkö lopulta mitä painella kun joka nurkassa on jokin toiminto..höhö....
- kalliiksi tulee
Varsinainen painajainen kuljettaa taskussa kun ei ikinä tiedä mitä nappulaa tulee vahingossa painaneeksi.
- Aivot kehiin?
Siihen tulee ääniaktivoitu näppäinlukitus. Näin luulen, se olisi kätevää. Tietty ääni jota ei koskaan muulloin käytä, kuten nopea sormien tuplanapsautus?
Vaihtoehtoja on paljon, ei ole ongelma. - Tietenkin
tuossa on näytön lukitus ja avaus josskin yhdessä kohdassa PIN-koodin tai vastaavan kanssa, ettei tule turhia painalluksia.
- Juuso Wiolen
Eikös tuokin tuotekehitysporukka pantu kilometritehtaalle, jotta Microsoftin Lumppu-puhelimen kehittely ei vaaraannu?
- turha keksintö
Alkuvaikutelma ok, todellisuudessa tuollainen olisi painajainen.
- Nokia 100
Ostin Nokia 100 puhelimen jossa ominasuuksina on mahdollisuus soittaa ja lähettää tekstiviesti. Lisänä on vielä radio ja taskulamppu. Mitä muuta tavallinen pulliainen tarvitsee?
- Kidutusväline?
Kyllä vihervas liberalisto elämästä irtautunut opiskelijakaarti tarvii tommosia ominaisuuksia, jos tulee sopiva rikastuttaja afomaasta, voi laittaa sen pärstän kännykän kuoreksi.
Tarvitset kännykkäkotelon, ettei puhelimesi vaurioidu.
Meikällä on myös peruspuhelimet. 2 kpl. Maksoin 49 eur / kpl. Huikeat akun kestot. Lataan neljän viikon välein.
Radio hyvä. Taskulamppu hyvä. Yöllä ei kompastu maton reunaan :D
Ei ole Nokiat. Mutta merkillä ei väliä. Soitan, lähetän tekstiviestejä. Otan vastaan puheluita ja tekstiviestejä. Ja se on siinä.
Muuta elämää varten on tietokoneet. Miksi maksaa 400 - 500 jostain vanhenevasta ja särkyvästä tekniikasta? Rahan voi käyttää...esimerkiksi matkailuun.- kännykän lisäosat
"Mitä muuta tavallinen pulliainen tarvitsee?"
Nyrkkirauta, pippurisumutin, kolikkopidin, tuhkakuppi, stressilelu, karvanopat, laserpointteri.
- lemmington
palauttakoon tuotantoaan ensin Suomen maaperälle. sitten voin harkita nokian ostamista.
- peruskänny riittäisi
Haaveilen älypuhelimista mutta minulle riittäisi oikeasti parinkympin hintainen peruskännykkä. Tekstiviestit täytyy olla, mutta kameraa en puhelimessa oikeasti tarvitse.
Jos tarvitsee ottaa kuvia niin käytän kameraa. Netissä surffailuun käytän tietokonetta. Pieni taskulamppu löytyy avainnipusta. Kelloradio on yöpöydällä. Lyömiseen käytän nyrkkirautaa, en kännykkää. - MAPS
Noksun navigaattorin ääniohjaus ei maksa kuin 9,90 €/ vuosi..sen aion hankkia N96:eeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039