Koira on 4v, ruoka-aineallerginen labbis. Karva usein huonossa kunnossa. Kiilloton ja irtoileva karva. Ihoakin rapsuttaa kiitettvästi. Karvaa irtoaa, muttei kaljuutta, karvattomia alueita tms. Häntä hyvässä kunnossa.
Söi juuri antibioottikuurin pieneen infektioon, karva parantunut huomattavasti, samoin sai ihoon laittevaa lisä omegaa. Se tuntuu toimivan hyvin. Mutta koira tuoksahtaa sen verran "koiralta", että pesu olisi paikallaan, mutta millä?
Joku suositteli, että laittaa Agualan L- voidetta, antaa vaikuttaa vähän aikaa ja huuhtoo pois. Onko kukaan kokeillut? Toimiiko? Muita ehdotuksia?
Kutiavan koiran pesu - Aqualan L?
5
2109
Vastaukset
- kakkakikkaree2e
mun pylly kutiaa kun sitä pyyhkii vessapaperilla en tie onko sun koiralla sama ongelma
- 86+8
Hae eläinlääkäristä shampoo ja mahdollisesti vielä hoitoaine (neuvovat kyllä), kysäse samalla saako koiralle syöttää esim. mm. apteekista saatavaa Aptus Eforion-öljyä. Ja riippuu tietty mille koira on allerginen, mutta eläinlääkäristä saa myös "ihoruokia".
- Pesu ajatuksia
Kiitos. Eläinlääkäreiden neuvoista ei ole oikein ollut hyötyä. Eläinkääkäriltä ostamani pesu- ja hoitoaineet ovat lisänneet iho-oireita. Siksi en viisti kokeilla niitä enää. Nuo ruuat kyllä toimii, ainakaan parempia en ole löytänyt.
Kesä on koiralle jotenkin kaikkein hankalinta aikaa, mutta en tiedä miksi. Lämpö? Siitepölyt?
Tuo Aptus-öljy kuullostaa kyllä kokeilemisen arvoiselta, jos se auttaisi. Kiitos.
- suolisto kuntoon
Kaikki ongelmat lähtevät yleensä suolistosta. Mitä ruokaa koirasi syö?
En käyttäisi mitään ihmiselle tarkoitettuja aineita koiran iholle. Koiran ja ihmisen ihon PH-arvot ovat nimittäin erilaisia ja siksi kumpikin tarvitsee omat tuotteensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989