elikkä mitkä on teidän mielestä parhaat airsoft kaupat suomessa?
mä tykkään prosta ja mmilgearista eniten kolmatta en tiiä
top 3 suomen airsoft kauppaa
16
255
Vastaukset
Milgear
Airsoftnurkka
PCB
Ykkös [u]KUSETTAJA[/u] on Proairsoft- Ranbo man xD
Mun mielest on nää
- Proairsoft
- Milgear
- ja vaik joku xD - olen_ihminen
proairsoft
airsoftnet
milgear - kissamies
milgear
nemesis on ihan hyvä mut aika kallis
airsoftnurkka - asdepfåaself
Proairsoft on muuten ihan hyvä, mutta tuotevirhevastuu ei oikeen toimi. Keksivät aina jonkun tekosyyn, että "Ei me voida sitä korvata kun...."
- Killu
Kun ootte homoja edellinen kirjottaja on homo mun kans
1. Nemesis
2.PCB Airsoft
3.Milgear- Marked One
Olisi myös mukava, jos perustelisitte valintojanne edes jollain lailla, pelkkä "Pro on schaße" ei oikein iske joihinkin.
1) Milgear - Iso valikoima, selkeät sivut sekä usein myös halvemmat hinnat kuin muualla, myös nopea asiakaspalvelu paikan päällä. Plussaa käyttäjien mahdollisuudesta antaa arvio aseesta.
2) Proairsoft - Myös selkeät sivut, aloittelijaystävälliset hinnat sekä mukava asiakaspalvelu paikan päällä.
3) Muovisotilas - Tukee hyvin aloittelijoita ja airsoft-yhdistyksiä, varastossa paljon laadukkaita asemalleja. Paikan päältä saa ilmaiseksi Muovisotilaan hihanauhoja :)
Jos jotain huonoa pitäisi näistä keksiä, niin:
1) Milgear - Monia aseita ei löydy varastosta, vaikka sivuilla lukisi niin. Eipä paljoa negatiivista keksi.
2) Proairsoft - Varastossa ei tätä nykyä ylläpidetä näitä "parempia" merkkejä, kuten Maruita. Kysyin myyjältä ja vastaus tähän on "Suomen airsoft-pelaajakannan nuorentuminen. Että sellaista. (Syy siihen, miksi varastossa lähes jatkuvasti näitä halvempia kiina"snipuja", Cybergunia ja kahdenkybän haulikoita.
3) Sivut hieman epäselvät ja ongelma päinvastainen kuin Prolla: varastossa pidetään vain Muovisotilaan hyväksymiä aseita ja laseja, siksi näiden halvempien aloittelija-aseiden lukumäärä onkin melko pieni. Tämän kysyin myös myymälästä.- M4
Olen samaa mieltä Marked onen kanssa. Milgear on mielestäni ainoa mahdollinen ykkönen. Nopeat toimitusajat ja hyvä valikoima. Toinen ja kolmas ovat proairsoft ja muovisotilas, yllä mainitut perustelut kuvaavat hyvin kauppoja.
- softaaja76
kerron kaikki ihan parhaat airsoft kaupat
1.www.pro airsoft.net
2www.nemesis.fi
3.www.MilGear.fi
4.www.airsoft net
5.www.muovisotilas
6.www.kuulapurkki - random pesukone
proairsoft
milgear
airsoftnet - random pesukone
ja minun mielestäni pro on paras koska ei super kallista, super yksinkertaiset sivut ja hyvä valikoima. yhtä juttua en tajua! miten passion hedelmässä (yritän vähentää kiroilua) milgearilla muka on selkeät sivut. ne on sekaisimmat sivut mitä ikinä on mutta se onkin milgearin ainoa miinus. sitten jos jotai siihen pitää viel laittaa kolmanneksi nii se airsoftnet on iha ok
- Sillalailla
Milgearilla on tosiaanki sekavat sivut! Oon samaa mieltä pesukoneen kanssa mutta jos snipua ostat ni airsoftnet on Nro:1
- Marked One
Sillalailla kirjoitti:
Milgearilla on tosiaanki sekavat sivut! Oon samaa mieltä pesukoneen kanssa mutta jos snipua ostat ni airsoftnet on Nro:1
Omasta mielestäni sivut (Milgearin) ovat selkeät ja nopeat käyttää, erona muihin on vain se, että suurimman osan sivusta vie esimerkkituotteiden palsta ja tuoteryhmät löytyvät valikosta ruudun vasemmalta puolelta.
Tosiaankin, mielipideasia.
- ...........
Sekavat ja sekavat. Ei sieltä tarvitse kikata kuin kimppatilaus linkki ja toimi ohjeiden mukaan. Vain tyhmä ostaa suoraan varastosta.
- Nääääää
Proairsoft
Milgear
Nemesis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796