Hei!
Ostin eilen Garminin Forerunnerin 210 sykemittarin ihan siitä syystä, että siinä oli tuo matkamittari/syketiedot/kalorit yhdessä ja samassa.
Mut joko mä en osaa käyttää tota (tänään kävin ekaa kertaa sen kanssa lenkillä) vai onko oikeasti todella niin, että ainoastaan LENKIN JÄLKEEN voin vasta tarkastella kulutettuja kaloreita??
Meinas tulla itku kun tajusin tän asian...pitääks mun ostaa toinen halvempi sykekmittari esim. jumppaan, jossa mä haluun seurata reaaliajassa kalorinkulutusta..
Vai onko multa jäänyt joku huomaamatta..
Kalorit näkyviin/Forerunner 210
typerä-blondi
3
145
Vastaukset
- gfr
keskeyttää ajanotto aja silloin ottaa historiatiedon esille silloin näkyy kalorit
- aa bb cc
Jep, Garminien hieno "ominaisuus" että et pysty kalorinäkymää saamaan ruudulle yhtenä näkymänä.
Omassa Polarissa tuo on, mutta kun nyt Garminin hankit niin kannattaa miettiä tarvitsetko oikeasti reaaliaikaista näkymää poltettuihin kaloreihin kesken tunnin?
Tuolla tiedollahan ei kesken treenin ole juuri käypää arvoa varsinkaan ohjatussa liikunnassa, sen sijaan hetkellinen syke (ja/tai keskisyke) on merkityksellisiä.- valitse oikein
Suuntokin on parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745