Sivistäkääpä tyhmää miestä...
Sopiiko epilaattori kaikenlaisille karvoille ja kaikille pinnoille?
voiko esim alapäästä ajella karvoja turvallisin mielin vai pitääkö paikan olla tasainen
ja kuinka pitkää karvan pitää olla että se toimii?
Ja onko laitteissa paljon eoa keskenään laadullisesti vai onko halvimmat ihan turhia?
Epilaattorit
2
162
Vastaukset
Riippuu epilaattorista ja sen kärjestä. Osa on tarkoitettu vain säärille ja saattavat "haukata" ihoa löysemmissä paikoissa, kuten käsivarsissa ja reiden sisäpinnalla. Osassa on erikseen kapeat kärjet hankalampiin paikkoihin. Ihan mitä tahansa paikkaa en menisi sillä ajelemaan, esimerkiksi alapään poimuisimpia alueita ja naamaa. Sinänsä miehen paksu karva ei ole ongelma epiloinnissa.
Braunin laitteet ovat pääsääntöiseti laadukkaita omaan käyttöönsä. Muista ei ole mulla kokemuksia. Karva irtoaa siistimmin ja vähäisemmin vaurioin/sisäänkasvuongelmin, jos se on ajeltaessa vain muutaman millin pituinen. Pitempi karva voi repiä karvatupen väärään suuntaan.- fdffg
Kiitoksia tiedoista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979