kysyn pilvipalveluista. Huomasin jossakin firmassa, etsittiin jotain olisiko ollut kirjanpitäjää. Mainittiin, että kaikki on pilvipalveluna ja oli mainittu jokin ohjelma, jota en nyt muista. Tulin vähän uteliaaksi siitä, että onko tällä palstalla paljon ihmisiä, jotka tuntevat niin hyvin pilvipalvelut, että osaisivat työkseen käyttää? Minä en ainakaan siihen pystyisi (vielä?)
ihan uteliaisuuttani
lueskelen siitä
3
203
Vastaukset
- katsoin uudestaan
Ostoreskontranhoitaja Block Accounting, Hyvinkää ja ohjelma on ProCountor.
- hyvä arvaus?
Ei kai käyttäminen eroa juurikaan verrattuna siihen, että samat ohjelmat olisivat omalla koneellasi.
- Ei huolta!
Todennäköisesti "pilvessä" olevia ohjelmia on helpompi käyttää kuin perinteisiä taloushallinnon ohjelmia. Niissä kun on ollut pakko panostaa vähän käyttöliittymäänkin (yhteiset standardoidut alustat).
Jos osaat käyttää esim. gmailia, hotmailia jne. olet käyttänyt jo pilvipalvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764