Kävikö kukaan tänään soppailemassa,

löytöjä

teitkö heräteostoksia?

68

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli heräteostos

Ruisleipä -50%

• löytöjä

Se oli jo halvalla....ja aitoon taikainajuureenko tehty?

• ed.
        löytöjä kirjoitti:

Se oli jo halvalla....ja aitoon taikainajuureenko tehty?

En ole varma, mutta rukiilta maistuu.

• löytöjä
        ed. kirjoitti:

En ole varma, mutta rukiilta maistuu.

Terveellinen valinta. Oliko vain eilistä(päiväys)? Ei mene mikskään.

• Sennheiser 650hd kuulokkeet hain postista tänään. Sen varmaan jo tiesitkin. Heräteosotos tämäkin on.

Olen mies ilman menneisyyttä.

• Automaattikellon meinasin ostaa mutta ei, ostan pesukoneen perjantaina sittenkin. Järkivalinta.

• ?

Mikä on automaattikello?

• ? kirjoitti:

Mikä on automaattikello?

Siis rannekello jossa mekaaninen koneisto, ei käy paristoilla... tuppaa olemaan kalliimpia kuin paristokäyttöiset kvartsikellot, ja vielä pitää aikaa huonommin, joten on periaatteessa aika turhia.

Miesten koru, siis.

• Kyllä me shoppailimme rakennustarpeita asuntoomme. Vielä pitää shoppailla hiukan lisää ja hommat voi alkaa. Pienimuotoista remonttia tai fiksausta.

• löytöjä

Heräteostoksia?

• löytöjä kirjoitti:

Heräteostoksia?

Ei, viime vuoden puolella jo tätä on räknätty. Ja nyt vaan haalitaan tarvittavat kamat kasaan ja isäntä hommiin. ;)

Mulla on pihalla maalarin hommeleita.

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Ei, viime vuoden puolella jo tätä on räknätty. Ja nyt vaan haalitaan tarvittavat kamat kasaan ja isäntä hommiin. ;)

Mulla on pihalla maalarin hommeleita.

Kelit suotuisat ulkomaalailuun ;)
        Ei mitään heräteremonttitarpeita...extempore?

• löytöjä kirjoitti:

Kelit suotuisat ulkomaalailuun ;)
        Ei mitään heräteremonttitarpeita...extempore?

Vielä kun saisi muutkin innostumaan yhteisen kohteen maalaamisesta, ettei mun yksin tarvi muidenkin osuutta maalata. :(

Ei extemporeeta, vain kaikki välttämätön. Pakko kohottaa ilmettä, ettei arvo putoa asunnosta. On sen verran ruma paikka jota fiksataan.

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Vielä kun saisi muutkin innostumaan yhteisen kohteen maalaamisesta, ettei mun yksin tarvi muidenkin osuutta maalata. :(

Ei extemporeeta, vain kaikki välttämätön. Pakko kohottaa ilmettä, ettei arvo putoa asunnosta. On sen verran ruma paikka jota fiksataan.

Äkkiäkös telalla maalailet vai sutilla? Poutaset sää suosii. Raittiissa ilmassa. Pinotexia pintaan...vai millä?
        Ei kait siinä jos se sulta sukkellaan sujuu ;)

• löytöjä kirjoitti:

Äkkiäkös telalla maalailet vai sutilla? Poutaset sää suosii. Raittiissa ilmassa. Pinotexia pintaan...vai millä?
        Ei kait siinä jos se sulta sukkellaan sujuu ;)

Noh, se on monen auton ja varaston rakennus, jotta ei ihan äkkiä yksin mene. Pensselillä. Mut jospa maalaankin vaan oman osuuteni ja muut maalaa sit kun kerkii omansa. ;)

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Noh, se on monen auton ja varaston rakennus, jotta ei ihan äkkiä yksin mene. Pensselillä. Mut jospa maalaankin vaan oman osuuteni ja muut maalaa sit kun kerkii omansa. ;)

Ok, terkkuja Petelle;)

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Sun sivu valmiina...maalaat sen lyhimmän seinustan...kun pääsit ekana valkkaamaan ;) Sivu kerrallaan...eihän sitä huomaa, jos maalataan vanhalla värillä...mikä kulma/sivu on maalaamatta?

• löytöjä kirjoitti:

Ok, terkkuja Petelle;)

Valittetavasti en saa terkkuja perille. Ei ole yhteystietoja. :)

• löytöjä kirjoitti:

Sun sivu valmiina...maalaat sen lyhimmän seinustan...kun pääsit ekana valkkaamaan ;) Sivu kerrallaan...eihän sitä huomaa, jos maalataan vanhalla värillä...mikä kulma/sivu on maalaamatta?

Mulla sattuu olemaan kaksi sivua ja monella muulla vaan yksi. :(

No kyllä huomaa, on sen verran haljuksi päässyt vuosien saatossa. Niin kun vähän kaikki täällä on lykkäämällä lykätty jonkun muun hommiksi vuosia eteenpäin.

Ja mä huonosti siedän katsella sellasta että nurkat päästetään ränsistymään ja näivettymään. Kirottu luontoni tekee mulle vaan töitä. :(

• zxr xzr
        voopotin kirjoitti:

Valittetavasti en saa terkkuja perille. Ei ole yhteystietoja. :)

ZXR vai XZR? Kokeile rummuttaa viidakkorummulla

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Mulla sattuu olemaan kaksi sivua ja monella muulla vaan yksi. :(

No kyllä huomaa, on sen verran haljuksi päässyt vuosien saatossa. Niin kun vähän kaikki täällä on lykkäämällä lykätty jonkun muun hommiksi vuosia eteenpäin.

Ja mä huonosti siedän katsella sellasta että nurkat päästetään ränsistymään ja näivettymään. Kirottu luontoni tekee mulle vaan töitä. :(

Ota ne lyhkäsimmät ;)
        Että kauaa et kahtele kun paikat lähtee remonttiin...

• zxr xzr kirjoitti:

ZXR vai XZR? Kokeile rummuttaa viidakkorummulla

Niin kumpaa tarkoitit? Kummalekkaan ei ole yhteystietoja olemassa. Harmi terkkujen kannalta.

• löytöjä kirjoitti:

Ota ne lyhkäsimmät ;)
        Että kauaa et kahtele kun paikat lähtee remonttiin...

Voi kun oliskin noin helppoa. Tietty jos vaan heittäytys kans kiireiseksi ja sanois aina emmä ehdi, on muita kiireitä. Antas vaan paskan olla. :)

Mitäs minäkään jos ei muutkaan.

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Voi kun oliskin noin helppoa. Tietty jos vaan heittäytys kans kiireiseksi ja sanois aina emmä ehdi, on muita kiireitä. Antas vaan paskan olla. :)

Mitäs minäkään jos ei muutkaan.

Onneksi sulta löytyy oikeeta asennetta hommaan. Kyllä se siitä valmistuu.
        Sää voi olla muitten innoittaja. Saattaa muutkin innostua tosissaan osallistumaan remppaan. Saat sellasen positiivisen puhurin aikaan :)

• köytöjä
        löytöjä kirjoitti:

Sää voi olla muitten innoittaja. Saattaa muutkin innostua tosissaan osallistumaan remppaan. Saat sellasen positiivisen puhurin aikaan :)

kirjotusvirhe:( Piti kirjoittaa: sinä voit olla muitten innoittaja.

• löytöjä kirjoitti:

Heh, joskus tuntuu sille sen innostamisen kanssa kuin komentaisi jalatonta lehmää juoksemaan. Minkäs teet jos toiset tykkää palvelusta ja palveltavana olemisesta. Eikä itseä huvita tehdä mitään.

Noh yhden kiireet käsitän ja on ahkera aina muuten, kun suinkin jaksaa ja ehtii. Mut on täs niitäkin joilla on tekokiireitä.

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Heh, joskus tuntuu sille sen innostamisen kanssa kuin komentaisi jalatonta lehmää juoksemaan. Minkäs teet jos toiset tykkää palvelusta ja palveltavana olemisesta. Eikä itseä huvita tehdä mitään.

Noh yhden kiireet käsitän ja on ahkera aina muuten, kun suinkin jaksaa ja ehtii. Mut on täs niitäkin joilla on tekokiireitä.

Tekokiireitä....joo sinnekkin vielä pitäis mennä jne.
        Kummasti sitä jotkut keksii noita kiireitä ja ne paistaa läpi täysin kun selittelevät.
        Onko edes hyvät eväät työmaalla?

• Tätä?
        voopotin kirjoitti:

Niin kumpaa tarkoitit? Kummalekkaan ei ole yhteystietoja olemassa. Harmi terkkujen kannalta.

XZR?

• Tätä? kirjoitti:

XZR?

En tunne. :)

• Tätä?
        voopotin kirjoitti:

En tunne. :)

ZXR?

• Tätä? kirjoitti:

ZXR?

Ei ole yhteydenpitoa. :)

• löytöjä kirjoitti:

Tekokiireitä....joo sinnekkin vielä pitäis mennä jne.
        Kummasti sitä jotkut keksii noita kiireitä ja ne paistaa läpi täysin kun selittelevät.
        Onko edes hyvät eväät työmaalla?

Eväät on se mitä itselleen kokkaa. Ei näistä hommista mitään korvausta saa euroakaan, vain hyvän mielen ja tulipahan tehtyä. Jos saisikin korvausta, niin lakaisin oitis talonmieheksi 24/7. :)

Toki lomaillakin pitää, mut pitäs myös ne yhteisen vastuun asiat saada tehdyksi yhteistuumin eikä vain odottaa, että kaikki tulee kuin Manulle illallinen. Siitä mä ärsyynnyn nopeesti. Kun kierretään oman osuuden vastuu ja velvollisuus hommista ja jätetään muille.

• Tätä?
        voopotin kirjoitti:

Ei ole yhteydenpitoa. :)

Toimiiko viidakkorumpu?

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Eväät on se mitä itselleen kokkaa. Ei näistä hommista mitään korvausta saa euroakaan, vain hyvän mielen ja tulipahan tehtyä. Jos saisikin korvausta, niin lakaisin oitis talonmieheksi 24/7. :)

Toki lomaillakin pitää, mut pitäs myös ne yhteisen vastuun asiat saada tehdyksi yhteistuumin eikä vain odottaa, että kaikki tulee kuin Manulle illallinen. Siitä mä ärsyynnyn nopeesti. Kun kierretään oman osuuden vastuu ja velvollisuus hommista ja jätetään muille.

Talkoohommina siis. Kyllä siitä loppupelissä arvostusta saa muilta, jotka luistavat hommista, mutteivat arvaa sanoa sitä ääneen kun häpeävät kun luistivat hommista.

• löytöjä kirjoitti:

Talkoohommina siis. Kyllä siitä loppupelissä arvostusta saa muilta, jotka luistavat hommista, mutteivat arvaa sanoa sitä ääneen kun häpeävät kun luistivat hommista.

En tiiä, mua ainakin nolottaa jos olen jostain syystä estynyt osallistumaan. Vaikka ois kuinka hyvä syykin olla osallistumatta. On kyllä tullut tämän kokemuksen jälkeen ajatus, että oiskohan se mahdollinen seuraava koti omakotitalo taas.

Ei olis osakeyhtiöstä, jossa asukkailla vastuu kaikesta tekemisestä mitään paineita. Omassa saa tehä niin paljon kun sielu sietää eikä tarvi muita varttua. Mietin vaan kun hommat takkuaa, niin se syö motivaatiota itseltäkin ja myöskin tietyllä tavalla luottamusta muiden apuun ja panostukseen.

Nakertaa vähän välejä pitkässä juoksussa. Mut emmä jaksa enempää mäkättää, johan mä taas mäkätin täyden laidallisen. x)

Tulihan purettua sydäntä.

• Tätä? kirjoitti:

Toimiiko viidakkorumpu?

Wartburg? En omista. :)

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

En tiiä, mua ainakin nolottaa jos olen jostain syystä estynyt osallistumaan. Vaikka ois kuinka hyvä syykin olla osallistumatta. On kyllä tullut tämän kokemuksen jälkeen ajatus, että oiskohan se mahdollinen seuraava koti omakotitalo taas.

Ei olis osakeyhtiöstä, jossa asukkailla vastuu kaikesta tekemisestä mitään paineita. Omassa saa tehä niin paljon kun sielu sietää eikä tarvi muita varttua. Mietin vaan kun hommat takkuaa, niin se syö motivaatiota itseltäkin ja myöskin tietyllä tavalla luottamusta muiden apuun ja panostukseen.

Nakertaa vähän välejä pitkässä juoksussa. Mut emmä jaksa enempää mäkättää, johan mä taas mäkätin täyden laidallisen. x)

Tulihan purettua sydäntä.

Onhan siinä omakotitalossa omat hyvät puolensa juu :)
        As Oy:issä kun on yleensä niiin monta mielipidettä kun on asukastakin....kuka siinä jaksaa tajuilla...no paljon kuiteski ihmisiä asuu as oy:issä. Toisaalta noita remppoja vois teettää yrityksilläkin, mut se maksaa ja onko halukkuutta maksaa?

• Tätä?
        voopotin kirjoitti:

Wartburg? En omista. :)

Kommunikaatio-ongelmia?

• Tätä? kirjoitti:

Kommunikaatio-ongelmia?

En koe ongelmaksi alkuunkaan. Ihmiset liukenee kukin minne liukenee. Eikä kaikkien kanssa jäädä kavereiksikaan.

• löytöjä kirjoitti:

Onhan siinä omakotitalossa omat hyvät puolensa juu :)
        As Oy:issä kun on yleensä niiin monta mielipidettä kun on asukastakin....kuka siinä jaksaa tajuilla...no paljon kuiteski ihmisiä asuu as oy:issä. Toisaalta noita remppoja vois teettää yrityksilläkin, mut se maksaa ja onko halukkuutta maksaa?

Osa rempoista täytyykin teettää yrityksillä, kun ei taidot riitä osakkailla. Siinä on sitten se vastuukin, että jos joku homma menee sudeksi niin kukaanhan sitä ei teeseitsemiehille ja naisille korvaa. Eli maalaus on vielä helppoa hommaa moneen muuhun juttuun verrattuna.

Monet asuu joo. Ei tää muten ole hullumpaa, mutta ainoastaan tuo juuri että on niin paljon tehtävää ja niin paljon tekijöitä joita ei jaksa kiinnostaa. Ja rahaa ei ole kuitenkaan teettää oikein muillakaan. Vähän sellainen puun ja kuoren välissä tilanne. Osalla ois rahaa maksaa käteiselläkin ja osalla ei ees velalla. Niin se usein menee.

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Osa rempoista täytyykin teettää yrityksillä, kun ei taidot riitä osakkailla. Siinä on sitten se vastuukin, että jos joku homma menee sudeksi niin kukaanhan sitä ei teeseitsemiehille ja naisille korvaa. Eli maalaus on vielä helppoa hommaa moneen muuhun juttuun verrattuna.

Monet asuu joo. Ei tää muten ole hullumpaa, mutta ainoastaan tuo juuri että on niin paljon tehtävää ja niin paljon tekijöitä joita ei jaksa kiinnostaa. Ja rahaa ei ole kuitenkaan teettää oikein muillakaan. Vähän sellainen puun ja kuoren välissä tilanne. Osalla ois rahaa maksaa käteiselläkin ja osalla ei ees velalla. Niin se usein menee.

Varsinaista taiteilua. Kukaan ei halua korottaa varmaan vastikkeitakaan, mutta paikat pitäis pysyä kunnossa. Laskeehan ne asuntojen arvotkin jos talo retuperällä.

• löytöjä
        löytöjä kirjoitti:

Varsinaista taiteilua. Kukaan ei halua korottaa varmaan vastikkeitakaan, mutta paikat pitäis pysyä kunnossa. Laskeehan ne asuntojen arvotkin jos talo retuperällä.

Kannattasiko kerätä normivastikkeessa hiukka extraa tulevia remppoja varten?

• löytöjä kirjoitti:

Kannattasiko kerätä normivastikkeessa hiukka extraa tulevia remppoja varten?

Kyllä kannattais. Olen ihan samaa mieltä ollut jo pitkään. Mutta eihän se kaikille käy sekään. Mä olisin valmis nostamaan vaikka parilla sadalla vastikettani kuukaudessa, jotta sitä rahaa sit olis siellä tilillä kun tarvetta tulee. Etenkin sen aikaa kun tiedetään remppoja kyseisellä vuodella olevan. Se tilikauden päätöshän se hirvittää, jos tilille jää liikaa rahaa joka tulkitaan voitoksi yhtiölle.

Meille ei raha ole ongelma, mutta jos se yhdellekin on niin kaikkihan sitten varttuu.

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Kyllä kannattais. Olen ihan samaa mieltä ollut jo pitkään. Mutta eihän se kaikille käy sekään. Mä olisin valmis nostamaan vaikka parilla sadalla vastikettani kuukaudessa, jotta sitä rahaa sit olis siellä tilillä kun tarvetta tulee. Etenkin sen aikaa kun tiedetään remppoja kyseisellä vuodella olevan. Se tilikauden päätöshän se hirvittää, jos tilille jää liikaa rahaa joka tulkitaan voitoksi yhtiölle.

Meille ei raha ole ongelma, mutta jos se yhdellekin on niin kaikkihan sitten varttuu.

Onhan se loppupelistä kaikkien etu, että talo on kunnossa. Tehäänkö teillä yhtiössä niitä 5 vuotis suunnitelmia. Niin että tietää mitä remppoja ois aina tulossa? Löytykö teiltä helposti tyypit esim. suojeluvastaavaksi henkilöksi. Käykö teillä kokouksissa asukkaat?

• ...
        löytöjä kirjoitti:

Onhan se loppupelistä kaikkien etu, että talo on kunnossa. Tehäänkö teillä yhtiössä niitä 5 vuotis suunnitelmia. Niin että tietää mitä remppoja ois aina tulossa? Löytykö teiltä helposti tyypit esim. suojeluvastaavaksi henkilöksi. Käykö teillä kokouksissa asukkaat?

Liikaa kysymyksiä Kyösti. :(

• löytöjä kirjoitti:

Niin minäkin olen ajatellut, että olis jokaiselle etu. Mutta se vaatii jokaiselta jotain. Heh, kaikki suunnitelmat taitaa olla viisvuotisia eli venyy 5 vuoden päähän. ;)

Käy. Ei löydy, liekkö suurin syy siihin et suurinosa on akkoja.

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Niin minäkin olen ajatellut, että olis jokaiselle etu. Mutta se vaatii jokaiselta jotain. Heh, kaikki suunnitelmat taitaa olla viisvuotisia eli venyy 5 vuoden päähän. ;)

Käy. Ei löydy, liekkö suurin syy siihin et suurinosa on akkoja.

Onko kokoukset läpihuutojuttuja vai kilvanhuutoa ;)

• löytöjä kirjoitti:

Onko kokoukset läpihuutojuttuja vai kilvanhuutoa ;)

Tuntuu, että siellä kaikki on juu juu yhtämieltä, mutta jälestä alkaa kuulumaan rätinää. En jaksas miettiä niitä enempää, tympäsee muutenkin tämä etana meininki. Kuin tervassa juoksisi. Puheenaihetta vois vaihtaa. :)

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Tuntuu, että siellä kaikki on juu juu yhtämieltä, mutta jälestä alkaa kuulumaan rätinää. En jaksas miettiä niitä enempää, tympäsee muutenkin tämä etana meininki. Kuin tervassa juoksisi. Puheenaihetta vois vaihtaa. :)

Vaihto lennossa ;) Kävitkös soppailemassa tänään?

• löytöjä kirjoitti:

Vaihto lennossa ;) Kävitkös soppailemassa tänään?

En ole tänään käyny kotipihaa pidemmällä.

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

En ole tänään käyny kotipihaa pidemmällä.

Ainahan ei tartte soppailla. Missäs kunnos kotipiha?

• löytöjä kirjoitti:

Ainahan ei tartte soppailla. Missäs kunnos kotipiha?

Kunnossahan se.

• löytöjä
        voopotin kirjoitti:

Kunnossahan se.

Niin et hyvässä kuosissa.Vieläkö kukkii kukat?

• voopotiine

Kyösti Kyösti. Vain landepaukut sanoo soppailu. Se on shoppailua.

• Piti käydä, mut enpä mennytkään. :(

• määmy

Piti mennä, en ehtiny

• määmy fanit

määmy on niin hottis

• En tänään, mutta viimeisin suurempi heräteostos viime viikolla oli Jambox.

http://jawbone.com/speakers/jambox/overview

Hinta oli suolainen, 199€, mutta vaikka äänentoiston tekniikka onkin kehittynyt edelleen, niin mielestäni on uskomatonta, että niin pienestä ja kevyestä laitteesta voi lähteä niin muhkea soundi.

• Rouvallekko?

Rouva Ratikalleko?

• Rouvallekko? kirjoitti:

Rouva Ratikalleko?

Eikös "Elekroniikka ja erotiikka"-fetissi ole enemmän miesten juttu?

• Meizi osti Leen mustat pillifarkut, Addun tennarit ja ison läjän ihan törkeen siistei t- paitoi.

• Ei heräteostoksia, mutta niin isolla rahalla pakollisia ostoksia, että olisi saanut olla unta koko juttu.

• herätedonitsi

itse asiassa kävin, kiertelin vaatekauppoja, eikä kiinnostanut sitten yhtään pätkää, kuten ei tavallisestikaan vaikka nainen olen. sitten mä ostin donitsin ja lähdin kotiin. päätin ostaa kattolampun pimeitä syksyiltoja varten, tiedän jo minkä haluun. Sitten ostan seuraavaksi vessaan jonkun kivan laatikoston, et saan piilotettua tavarat sinne.

• Paksu Jukka

200 rramman suklaa levyn

nyt se on osa vyötäröä:(

• zisel

Mä teen isompia tai pienempiä heräteostoksia joka kerta kun on rahaa. Ja ne on niin yllättäen tehtyjä hetken päähän pistosta etten edes muista mitä kaikkee tuli ostettua. Mitähän mä viimeksi ostin extemporee..? Tais olla kirpparilta kasa tavaraa. Menin siis vaan kattelee mutta piti lopuks hakea kori johon sai laitettua kaikki roina.

• Repsahdin.. Ostin siis kirjan(Murakami: Norwegian wood), jota oli tarkoitus odottaa kirjastosta, mutten malttanut enää odottaa. Lisäks pari lasten vaatetta ja kampaamosta blondeille tarkoitetun four reason-shampoon. Siinä tän päivän heräteostot. Lisäks olin ruokakaupassa, mutta en laske ruokaa, vessapaprua yms. shoppailuksi. En tee yleensä kauheasti heräteostoksia, tää oli erikoinen päivä. Jos olisin mennyt tänään Turun taiteiden yöhön, olis repsahduksia kyllä voinut tulla lisää, ainakin kirjojen yöstä.

• määmy

En tänäänkään

• määmy fanit

määmy rules

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe