Miksi? Kokemuksia asiasta.
Mies katoaa roskapussin vienti reissulla.
8
105
Vastaukset
- määmy
Kerran kuulin ku äitini opasti vävyehdokastaan "Sinunkin aika lähteä kotiisi, vie samalla roskapussimme".
Ei näkyny häntä sen jälkeen.- ei kartalla
Julmaa! Jospa eksyi mennessään...
- määmy
ei kartalla kirjoitti:
Julmaa! Jospa eksyi mennessään...
Voi olla.
- ei kartalla
määmy kirjoitti:
Voi olla.
Jospa vaan siinä testattiin oisko ns. kotitöihin kiinnostusta? Ei tainnu olla kun hävis....
Kristinuskon rakkaus ei ole ihmiselle luonnollista ihmiselle ja siksi Raamattu käskee siihen erikseen.
Miehesi tuntee olonsa kylmäksi esiaviolliselle seksille perustuvassa suhteessanne kja on tullut synnintuntoon ja seurakunnantilaisuudesta kokemassa tosirakkautta oman perheensä parissa.- tervejärkinen.
Se mies huomasi ap:n hihhuliksi ja vei Raamatun ja virsikirjat roskikseen mennesään.
Minulla on yksi hyvä kaveri, joka on kuin ikuinen pikkupoika. Sillä on jo toinen vaimo, jolta se karkailee. Se saa hirveät kicksit, että se lähtee salaa dokaamaan. Ehkä sen ensimmäinen vaimo olisikin aloittanut nalkutuksen jo etukäteen, mutta tästä toisesta en usko sitäkään.
Sillä on vain joku sisäinen pakko tehdä asioita "salaa". Ehkä se viina maistuu silloin paremmalta. Siksihän penskana poltettiin nurkan takana ja maalaishäissä dokataan taskulämmintä Kossua sähkökaapista.
Noin muuten minä en ole kadonnut kuin baariin. "Jos nyt lähdet, ei takaisin ole tulemista." En sitten mennyt takaisin ja siitäkin nousi kauhea äläkkä. Ole siinä sitten mieliksi...Mie kerran läksin tapaamaan sukulaisia hämeeseen, kun palasin narisi "Olisit sanonut, olisin tullut mukaan". Kun seuraavalla kerralla sanoin lähteväni, hän tokaisi "Ei kiinnosta tulla mukaan".
Sama juttu kun kävin moikkaamassa kavereita ensin sanoi tulevansa mukaan ja kun lähdön aika koitti sanoi ettei lähde.
Oli ihmeen päätöskyvytön nainen kolmasti lähti lätkimään, kahdesti otin takaisin.
Siitäkös innostui minuu muille haukkuu, ei kyllä ollut tyytyväinen seuraavaankaan mieheen, eikä sitä seuraavaan, eikä sitä seuraavaan. Koeta siinä sitten ymmärtää naisia.
Mistä tuli mieleen, voisi viedä nuo roskat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009