Mistähän syystä adventistit eivät tunnusta totuutta?
Vai luotettavat voivat vastata tähän.
Onko tietoo?
13
61
Vastaukset
>>> Mistähän syystä adventistit eivät tunnusta totuutta?
Etkö tosiaan ole itse keksinyt? Vastaus on hyvin yksinkertainen.
Kahdesta syystä:
1) Osa on aidosti helvetin tyhmiä eivätkä he ymmärrä uskovansa satuihin. He luovuttavat rahansa "vapaaehtoisesti" (eli oikeasti aivopestyinä lahkonsa valheisiin).
2) Osa taas on pahoja, eli he tietävät oikein hyvin levittävänsä satuja, mutta koska siitä saa mukavasti valtaa ja rahaa, he jatkavat ahneina härskiä toimintaansa.
Tämä sama totuus pätee erittäin moneen uskonlahkoon.
T: Iloinen nauraja- pyh!
Valheesi ovat muuttaneet sinut jo mädäntyneen ruumiin väriseksi.
pyh! kirjoitti:
Käsi sydämellä, olen puhunut karun ja sensuroimattoman totuuden yhdellä kertaa monista eri uskonlahkoista. Voit varmasti luottaa kokemukseeni ja sanaani, arvoisa ystäväni. Ota neuvostani vaari ja eroa pikaisesti adventismista.
T: Iloinen nauraja- Ihmettelen vain
pyh! kirjoitti:
Minkä värinen "pyh!" on mielestäsi mädäntynyt ruumis?
Keltainenko?
Vai kenties lähempänä tummaa ja ruskehtavaa?
Valhe ei tietoni mukaan muuta ihon väriä ainakaan mädäntyneen ruumiin väriseksi.
Valhe voi saada ihon punoittamaan joillain ihmistyypeillä.
En tiedä mistä lähteestä "pyh!" ammenat tietosi, mutta mikäli uskot Ellen G. Whiten olleen profetian henki ja kuulut adventtikulttiin, niin en sitten yhtään enää ihmettele kommenttejasi. - ????????????????????
Mitä tahdoit viestiä kirjoituksellasi ns. "helluntalainen"?
En saanut mitään tolkkua koko tekstistä, vaikka luin sen useaan kertaan.
Kenelle se sekavuutesi ylipäätään oli osoitettu? - Tietoa on
Adventismi on pimeyden laakso ja ne, jotka sinne laaksoon harhautuvat ja eksyvät ovat hengellisesti kuolleita tai kuolevat hengellisesti asteittain, liityttyään adventismin piiriin.
Adventismi sokaisee ja kuurouttaa ihmisen hengellisessä mielessä.
Adventismi on henkilöpalvontaa ja tosiasioiden vääristelyä.
Adventismi on USA:ssa kehitelty uususkonto, jonka tehtävänä on kerätä maallista mammonaa keinoja kaihtamatta.
Adventismissa on selvä hierarkia, jossa pääkonfrenssi ja pääkonferenssin hyväksymät pastorit ja johtoporras edustavat ylinta auktoriteettia maan päällä.
Adventismi on puhdasta ulkokultaisuutta. - Anti-antiadventisti.
iloinen_nauraja kirjoitti:
Käsi sydämellä, olen puhunut karun ja sensuroimattoman totuuden yhdellä kertaa monista eri uskonlahkoista. Voit varmasti luottaa kokemukseeni ja sanaani, arvoisa ystäväni. Ota neuvostani vaari ja eroa pikaisesti adventismista.
T: Iloinen naurajaIloinen nauraja. Onko jäänyt levy päälle tai miksi jauhat samoja typeryyksiä päivästä toiseen?
Anti-antiadventisti. kirjoitti:
Iloinen nauraja. Onko jäänyt levy päälle tai miksi jauhat samoja typeryyksiä päivästä toiseen?
>>> miksi jauhat samoja typeryyksiä päivästä toiseen?
Suu kiinni. Minä en jauha typeryyksiä, vaan olen kertonut ilmoille totuuden adventismista ja monesta muustakin uskonlahkosta!
T: Iloinen nauraja
- pyh!
Tunnustamme totuutta. Te ette.
Joku väitti:
"Adventismin opetuksen sisältö on Jumalan valtakunta, pelastus Kristuksen kautta.
Se on siemen. ts. kulmakivi Jeesus. "
Jos näin olisi, hyvä on.
Minun kokemukseni adventtikirkon sisäpiiristä on se, että ainakin silloin kulmakivi oli Ellen G. White.
Jos Raamattu väitti yhtä ja EGW toista, EGW voitti maalein 10 - 0.
Eikä siihen tarvittu edes lahjottuja tuomareita.- hedelmät kertovat.
Puu ja hedelmät.
Adventistit julistivat evankeliumia ja mitä se sai aikaiseksi?
Julistuksen kohde, maamoseni, nuoruudessaan raamatun läpi onninut ihminen, vanhoillilaisten kasvatusympäristöstä, jumalattomuuden tielle lähtenyt oksastettiin siihen puuhun, jonka elämäneste tulee Kristuksesta.. tuli elävään uskoon.
Se kääntyminen on sukuni ihme, Kansanlähetyksen, helluntain, luterilais- uskovien tunnustavien todistus. He uskovat maamoseni todelliseen uskoon, tähän Ylösnousseeseen Yeshuan, opetuslapseksi.
Tuomas-kuoma. Suusi sanat liikkuvat sellaisella kentällä, jossa Yeshua hoitaa opetuslapsiaan. Sinä tallot Jumalan työtä, kestääkö hartiasi?
ts. hedelmistä puu tunnetaan ja sinun kuvaamasi hedelmä ei meidän näkemyksen mukaan pidä paikkaansa.
Miten on sinun kohtasi? Millä perustuksella sinä seisot? hedelmät kertovat. kirjoitti:
Puu ja hedelmät.
Adventistit julistivat evankeliumia ja mitä se sai aikaiseksi?
Julistuksen kohde, maamoseni, nuoruudessaan raamatun läpi onninut ihminen, vanhoillilaisten kasvatusympäristöstä, jumalattomuuden tielle lähtenyt oksastettiin siihen puuhun, jonka elämäneste tulee Kristuksesta.. tuli elävään uskoon.
Se kääntyminen on sukuni ihme, Kansanlähetyksen, helluntain, luterilais- uskovien tunnustavien todistus. He uskovat maamoseni todelliseen uskoon, tähän Ylösnousseeseen Yeshuan, opetuslapseksi.
Tuomas-kuoma. Suusi sanat liikkuvat sellaisella kentällä, jossa Yeshua hoitaa opetuslapsiaan. Sinä tallot Jumalan työtä, kestääkö hartiasi?
ts. hedelmistä puu tunnetaan ja sinun kuvaamasi hedelmä ei meidän näkemyksen mukaan pidä paikkaansa.
Miten on sinun kohtasi? Millä perustuksella sinä seisot?"ts. hedelmistä puu tunnetaan ja sinun kuvaamasi hedelmä ei meidän näkemyksen mukaan pidä paikkaansa."
Kumpi meistä on ollut kauemmin adventtikirkossa ja kauemmin seurannut sen elämää?
Veikkaisin, että minä.
Ei yhden maammosen elämää ole lupa yleistää koko kirkkoa koskevaksi.
Toki on mahdollista, että adventtikirkon elämässä ja opetuksessa tapahtui ratkaiseva muutos parempaan, kun minä siitä erosin.
Jos näillä kahdella asialla on syy-seuraus -suhde, sittenhän oli vain hyvin ja oikein ja Luojan tahdon mukaista, että minä perheineni sieltä läksin.
Mutta miksi Nykyaika-lehtikään ei maalaile kovin auvoisaa kuvaa adventtikirkon tilasta ja "kehityksestä" Suomessa?
Jos adventismi voi Suomessa hyvin eikä epäkohtia ole, miksi sitä salaillaan?
Antaa hyvien uutisten tulla "tuutin täydeltä"!
Kyllä lukijat niitä kestävät, hyviä uutisia.
- veli¤
Taitaa aika monilla uskon suunilla olla samat ongelmat.
Siunausta kaikille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019