Tässä maailmassa huomaan, että ihminen luottaa omiin ajatuksiinsa vaikka niihin ei ole luottaminen.
Vain Jumala on luotettava
2
<50
Vastaukset
Niin kauan kuin uskova turvaa Jumalaan, hän säilyttää arvokkuutensa ja usein muiden kunnioituksenkin. Sinä hetkenä kun hän rupeaa luottamaan itseensä ja omiin menetelmiinsä, omaan viisauteensa, hän menettää arvokkuutensa kristittynä, uskottavuutensa ja ihmisten kunnioituksen.
Näin on käynyt myös kirkolle. Se on saanut maistaa epäuskonsa seurauksia, sillä moni on alkanut halveksia kirkkoa. Omiin ajatuksiin luottaminen ja ihmisten kunnioituksen ja hyväksynnän. Näyttää olevan niin ettei edes tämä maailma kunnioita sellaisia, jotka omaksuvat liberaaleja arvoja, eivätkä pysy siinä mitä Jumalan Sanassa sanotaan, toisin kuin nämä kapinoivat liberalimukset itse kuvittelevat.
Mitä kirkko kylvää, sitä se myös niittää. Moni lähtee vielä karkuun kirkosta, jollei linja radikaalisti muutu oman järjen seuraamisesta Jumalan tahdon seuraamiseksi ja sille herkkäkorvaisemmaksi.- Thronos
Minkä sitten ajattelet olevan luotettavaa? Ja luotatko siihen ajatukseesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039