Timo Flinkin ylistys ja palvonta

adventtitotuus

Palvokaamme Timo Flinkkiä koska hän on oikeaoppisin, kukaan adventisti ei ole huomannut hänen koskaan olleen väärässä, hänellä on profetian henki ja adventtitotuus.
Hän on myös sapatillisin pastori koko maailmassa.

26

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Missähän päin suomee tämä henkilö vaikuttaa,,Mikkelissäkö?

• Iloinen uskova :D

Kaikkea se kateus ja katkeruus saakin aikaan!

Kukaan ei palvo häntä. On eriasia nähdä ihmisestä myöskin hyvät puolet ja tuoda ne julki ainaisten haukkumisien vastapainoksi, se ei ole mitään palvontaa, vaan realiteettia.

• outo tapaus

Miksi pitäisi olla pikkuseurakunnan pastorille kateellinen koska luulis löytyvän parempiakin hommia teologian tohtorille joka väitteli UT:n 100 virheestä?
        Se on vain aika kallista pitää teologian tohtoria pikkuseurakunnan pastorina.
        Yleensä teologian tohtorit ovat paremmissa ja rahakkaammissa kirjanoppineiden hommissa.

outo tapaus kirjoitti:

Miksi pitäisi olla pikkuseurakunnan pastorille kateellinen koska luulis löytyvän parempiakin hommia teologian tohtorille joka väitteli UT:n 100 virheestä?
        Yleensä teologian tohtorit ovat paremmissa ja rahakkaammissa kirjanoppineiden hommissa.

Juu, niin mistä tuo kateus ja pahansuopaisuus kumpuaa?

Jokainen eläköön tyylillään ja antakoon toistenkin elää. Lapsellisia ja palstan vastaisia tuollaiset ilkeämieliset johonkin määrättyyn henkilöön kohdistuvat viestit.

• Eppäilen et' näin on
        outo tapaus kirjoitti:

Juuri - tässä aloituksessa NÄKYY että aloituksen tekijällä on suuria vaikeuksia omassa elämässään joista hän haluaa syyttää muita. Luulisin että hän on yksi ikuiseen helvetin piinaan uskoja, ehkä joku joka toistelee samoja Raamatunkohtia vuodesta toiseen ja pelottelee jopa lapsia omilla vainoharhoillaan.

• ken oot

Kukas oletkaan aloituksen luoja? uskallat isoja väittää ja potaskaa, kun ei tarvi itseään paljastaa. Mut olis kiva tiätää kuka tonkin typerän viestin takana piileksii.

• adv. pastori

Silloin kun adventistipastorina Jumalanpalveluksen loputtua kiiruhdan seurakuntasalin tai kirkkosalin ulko-ovelle ja seison siellä hymyillen ja kätellen kuulijani, niin silloin sinulla on oiva tilaisuus pistää vaikka 50€ pikkutakintaskustani sisään.
      Ota tämä tavaksesi.
      Tällä tavoin tiedän, että saarnani oli hyvä ja itse saat myös siunauksia.

• En ole pastori

Niinsanottu "adv. pastori" !

Olet tosi tyhmä, jos luulet kenenkään uskovan sinun valheitasi pastoriudestasi.

Sitävastoin oikea adventisti pastori ei saa mitään muuta kuin oman palkkansa seurakunnan kassasta. Eikä hän ota myöskään vastaan "lahjuksia."

Kymmenykset menevät kokonansa muumuassa lapsi ja nuorisotyöhon, leirien järjestämiseen, kehitysapuun sekä seurakuntatyöhön, johon kaikki seurakunnan työntekijät kuuluvat, myöskin pastorit.

• adv. pastori
        En ole pastori kirjoitti:

Niinsanottu "adv. pastori" !

Olet tosi tyhmä, jos luulet kenenkään uskovan sinun valheitasi pastoriudestasi.

Sitävastoin oikea adventisti pastori ei saa mitään muuta kuin oman palkkansa seurakunnan kassasta. Eikä hän ota myöskään vastaan "lahjuksia."

Kymmenykset menevät kokonansa muumuassa lapsi ja nuorisotyöhon, leirien järjestämiseen, kehitysapuun sekä seurakuntatyöhön, johon kaikki seurakunnan työntekijät kuuluvat, myöskin pastorit.

Nimimerkin "En ole pastori" katkeruus ja kateus oikein loistaa hänen kommenteistaan, valitettavasti:

"Olet tosi tyhmä...."

En ole tyhmä, vaan viekas kuin käärme ja viaton kuin kyyhkynen, kuten Raamattu kehoittaa olemaan.
        En minä siellä kirkon ovella pyydä keneltäkään mitään. Kaikki on vapaaehtoista.
        Jotkut antavat 10-20€ ja toiset 50€.
        Olen huomannut, että iäkkäämmät seurakunnan sisaret ovat kaikkein avokätisimpiä.
        Olen iloinen saamastani rahallisestakin palautteesta, joka ei kuitenkaan ole tärkein asia minulle henkilökohtaisesti.
        Jumalan siunausta kaikille, niillekkin, jotka tyytyvät vain kättelemään!

• Ota Jeesus elämääsi
        adv. pastori kirjoitti:

Nimimerkin "En ole pastori" katkeruus ja kateus oikein loistaa hänen kommenteistaan, valitettavasti:

"Olet tosi tyhmä...."

En ole tyhmä, vaan viekas kuin käärme ja viaton kuin kyyhkynen, kuten Raamattu kehoittaa olemaan.
        En minä siellä kirkon ovella pyydä keneltäkään mitään. Kaikki on vapaaehtoista.
        Jotkut antavat 10-20€ ja toiset 50€.
        Olen huomannut, että iäkkäämmät seurakunnan sisaret ovat kaikkein avokätisimpiä.
        Olen iloinen saamastani rahallisestakin palautteesta, joka ei kuitenkaan ole tärkein asia minulle henkilökohtaisesti.
        Jumalan siunausta kaikille, niillekkin, jotka tyytyvät vain kättelemään!

ja lopeta tuo valheelinen ihmisten syyttely, sinä syytät jopa raskaasta virkavirheestä. LAHJUKSEN VASTAAN OTTAMISESTA! Tuo olisi jo kunnianloukkaus juttu.

"ÄLÄ SANO VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LÄHIMÄISESTÄSI"!

Sinä olet vain häikäilemätön toisten syyllistäjä, vaikka sanot itseäsi "adv. pastoriksi".

Sinä et ole edes adventisti, saatikka mikään pastori, sinä vain keksit kaikkea mahdollista mustataksesi adventisteja! Siinä syy valheisiisi.

Jotakin sinulla näyttäisi olevan hampaankolossa adventisteja ja etenkin pappeja kohtaan.

Sinä nimimerkki"adv. passtori" et ole uudestisyntynyt uskova ollenkaan, muutoin et voisi noin kevyesti valehdella lähimäisesi päälle ja syyttää häntä vakavasta virkavirheestä, eli lahjusten vastaanottamisesta.

• adv. veli
        Ota Jeesus elämääsi kirjoitti:

ja lopeta tuo valheelinen ihmisten syyttely, sinä syytät jopa raskaasta virkavirheestä. LAHJUKSEN VASTAAN OTTAMISESTA! Tuo olisi jo kunnianloukkaus juttu.

"ÄLÄ SANO VÄÄRÄÄ TODISTUSTA LÄHIMÄISESTÄSI"!

Sinä olet vain häikäilemätön toisten syyllistäjä, vaikka sanot itseäsi "adv. pastoriksi".

Sinä et ole edes adventisti, saatikka mikään pastori, sinä vain keksit kaikkea mahdollista mustataksesi adventisteja! Siinä syy valheisiisi.

Jotakin sinulla näyttäisi olevan hampaankolossa adventisteja ja etenkin pappeja kohtaan.

Sinä nimimerkki"adv. passtori" et ole uudestisyntynyt uskova ollenkaan, muutoin et voisi noin kevyesti valehdella lähimäisesi päälle ja syyttää häntä vakavasta virkavirheestä, eli lahjusten vastaanottamisesta.

Äläpäs herjaa nimimerkki "Ota Jeesus elämääsi".
        Sinun itsesi herjauksesta ja toisen halveeraamisesta näkee, että et ole ottanut Jeesusta elämääsi aidosti.
        Itse olen adventisti ja tulen vastakin olemaan, mutta kuinka on sinun laitasi?
        Sinun valheellinen kielesi syyttää häikäilemättömästi lähimmäisiä, jotka ovat Jumalan lapsia. TEE PARANNUS, ENNEN KUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ!
        Itse olen käynyt säännöllisesti adventtikirkossa ja nähnyt useasti senkin, kuinka adventistipastori ottaa seurakunnan jäseniltä rahaa vastaan ulko-ovella. Eikä kyse ole mistään velanmaksusta.

• En muuta sano kuin

Aloittajan "yksinkertaisuus" on ainutlaatuinen.

• topi 12v

Timo Flink on apostoleihin verrattuna pultsari!

• Muistutus...

Timo Flink on ihan ok mies. Tällaiset aloitukset ovat vain anti-adventistista panettelua ei mitään muuta. Jokainen meistä joutuu kerran vastaamaan tekemisistään Jumalan edessä, uskoimme siihen tai emme.

• kysyvää
        Muistutus... kirjoitti:

Timo Flink on ihan ok mies. Tällaiset aloitukset ovat vain anti-adventistista panettelua ei mitään muuta. Jokainen meistä joutuu kerran vastaamaan tekemisistään Jumalan edessä, uskoimme siihen tai emme.

Kuka on Timo Flink?
        Miksei hänestä ole kuultu mitään?

• Minusta olisi järkevämpää palvoa Timo Flinkiä kuin Ellen G. Whitea.

Toki niinkin avarasydämisiä ihmisiä voi löytyä, että he kykenevät palvomaan yllä mainituista kumpaakin.

Onnea vaan yrittäjille!

Sitä he tarvitsevat...

Ei yksikään adventisti palvo näistä kumpaakaan, Jeesus Kristus on adventistienkin palvonanan kohde, ja sen sinä hyvin tiedät.

• varmaan näinkin

Monet adventtiseurakunnissa arvostavat juuri sellaista henkilöä, jolla on tohtorin arvonimi, varsinkin iäkkäämpi väestö. Moni adventisti kuitenkin myös halveksii näitä "valelääkäreitä", joilla on ns. kirjaviisautta, mutta siihen se sitten jääkin.

Mitä Ellen Whiten palvontaan tulee, niin sekin on pikku hiljaa laantumassa ainakin Suomen adventtikirkon jäsenten keskuudessa. Monet adventistit eivät mm. lue lainkaan Ellen Whiten kirjoituksia. Tosin monet adventistit eivät lue Raamattuakaan säännöllisesti.
      Joku konservatiivi ja fundamentalistisesti ajatteleva kutsuu edellämainittua luopumukseksi, mutta useimmat pitävät sitä vain positiivisena muutoksena.

• hieno mies

Kyllä Timo on viisas mies. Maa pallon historiastakin tuntuu tietävän paljon enemmän kuin moni tiede mies. Nooaan uskoo ja se riittää meille.

• Nooa on luotu.

Kol 1:16-20 ""Nooa on luotu""

16. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, 17. ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa. 18. Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen. 19. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi 20. ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

Luominen ja lunastus.. Luomisessa taivas ja maa (Nooa), sekä sitten luntastus.

Hep 1: 10-12 Jumalan aika ei lopu, se on pysyvä, mutta me.. meille tulee joillekin loppu.

10. Ja: "Sinä, Herra, olet alussa maan perustanut, ja taivaat ovat sinun kättesi tekoja; 11. ne katoavat, mutta sinä pysyt, ja ne vanhenevat kaikki niinkuin vaate, 12. ja niinkuin vaipan sinä ne käärit, niinkuin vaatteen, ja ne muuttuvat; mutta sinä olet sama, eivätkä sinun vuotesi lopu."

Hep. 11:3. Uskon kautta me ymmärrämme, että maailma on rakennettu Jumalan sanalla, niin että se, mikä nähdään, ei ole syntynyt näkyväisestä.

• jumalaton irvistelee

Room. 1:20-25

20. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, 21. koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. 22. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet 23. ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. 24. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, 25. nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Ihmiset uskovat viisauteensa, että hylkäävät Jumalansa. Kiinostuksen kohde on tekemissään esineissä ja luotu on samalla tullut Luojan sijalle.
        Se suuruudenhullu mielessään kuvittelee olevansa mahtavaa, itsepetoksessaan.

• Room 5:12-19
        jumalaton irvistelee kirjoitti:

Room. 1:20-25

20. Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa, 21. koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. 22. Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet 23. ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. 24. Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, 25. nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Ihmiset uskovat viisauteensa, että hylkäävät Jumalansa. Kiinostuksen kohde on tekemissään esineissä ja luotu on samalla tullut Luojan sijalle.
        Se suuruudenhullu mielessään kuvittelee olevansa mahtavaa, itsepetoksessaan.

Kaikki ovat synnin takia kuoleman omia. vain Jumalan armo voi muuttaa asian.
        Mutta se on ehdollistettu.

12. Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet - 13. sillä jo ennen lakiakin oli synti maailmassa, mutta syntiä ei lueta, missä lakia ei ole; 14. kuitenkin kuolema hallitsi Aadamista Moosekseen asti niitäkin, jotka eivät olleet syntiä tehneet samankaltaisella rikkomuksella kuin Aadam, joka on sen esikuva, joka oli tuleva. 15. Mutta armolahjan laita ei ole sama kuin lankeemuksen; sillä joskin yhden lankeemuksesta monet ovat kuolleet, niin paljoa enemmän on Jumalan armo ja lahja yhden ihmisen, Jeesuksen Kristuksen, armon kautta ylenpalttisesti tullut monien osaksi. 16. Eikä lahjan laita ole, niinkuin on sen, mikä tuli yhden synnintekijän kautta; sillä tuomio tuli yhdestä ihmisestä kadotukseksi, mutta armolahja tulee monesta rikkomuksesta vanhurskauttamiseksi. 17. Ja jos yhden ihmisen lankeemuksen tähden kuolema on hallinnut yhden kautta, niin paljoa enemmän ne, jotka saavat armon ja vanhurskauden lahjan runsauden, tulevat elämässä hallitsemaan yhden, Jeesuksen Kristuksen, kautta. - 18. Niinpä siis, samoin kuin yhden ihmisen lankeemus on koitunut kaikille ihmisille kadotukseksi, niin myös yhden ihmisen vanhurskauden teko koituu kaikille ihmisille elämän vanhurskauttamiseksi; 19. sillä niinkuin yhden ihmisen tottelemattomuuden kautta monet ovat joutuneet syntisiksi, niin myös yhden kuuliaisuuden kautta monet tulevat vanhurskaiksi.

• Raamattu uskoo myös

13. Jumala sanoi Nooalle:
        "Minä olen päättänyt tehdä lopun kaikesta elollisesta, sillä maa on ihmisten takia täynnä väkivaltaa. Minä hävitän heidät ja maan heidän kanssaan.

1. Vedenpaisumus
        Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa.

6. Nooa oli kuudensadan vuoden ikäinen, kun vedenpaisumus tuli. 7. Hän vei poikansa, vaimonsa ja poikiensa vaimot mukanaan arkkiin vedenpaisumukselta turvaan. 8. Uhrikelpoisia ja epäpuhtaita karjaeläimiä, lintuja ja kaikkia maalla liikkuvia pikkueläimiä 9. meni pareittain, uros ja naaras kutakin lajia, Nooan luo arkkiin, niin kuin Jumala oli hänelle sanonut. 10. Kun seitsemän päivää oli kulunut, tuli vedenpaisumus maan päälle.

Uusitestamentti Matt 24
        34. Totisesti sanon minä teille: ei suinkaan tämän sukukunnan pidä hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapahtuvat. 35. Taivas ja maa pitää hukkuman, mutta minun sanani ei pidä suinkaan hukkaantuman. 36. Vaan siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kenkään, ei taivaan enkelitkään, vaan minun Isäni yksinänsä.
        37. Mutta niinkuin Noan ajat olivat, niin pitää myös Ihmisen Pojan tulemus oleman. 38. Sillä niinkuin he niinä päivinä vedenpaisumisen edellä olivat, söivät ja joivat, naivat ja huolivat, hamaan siihen päivään asti, jona Noa arkkiin sisälle meni,

2. Piet. 2:
        5. Eikä hän säästänyt muinaisajan maailmaa, vaan antoi vedenpaisumuksen hyökyä yli jumalattoman ihmiskunnan. Kuitenkin hän pelasti Nooan, vanhurskauden julistajan, ja seitsemän muuta.

Hienolle miehelle!

Mutta meille adventisteille ei riitä että meidän pastorimme uskoo vain Nooaan!

Kyllä adventisti pastorin pitää olla kristinuskossa oleva ihminen, joka uskoo että pelastus on ainoastaan Jeesuksen Kristuksen ansion tähden.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe