Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä. Kun hän nyt on vuodattamalla verensä tehnyt meidät vanhurskaiksi, hän vielä paljon varmemmin pelastaa meidät tulevalta vihalta. Jos kerran Jumalan Pojan kuolema sovitti meidät Jumalan kanssa, kun olimme hänen vihollisiaan, paljon varmemmin on Jumalan Pojan elämä pelastava meidät nyt, kun sovinto on tehty. Eikä siinä vielä kaikki. Me saamme myös riemuita Jumalastamme, kun nyt olemme vastaanottaneet Herramme Jeesuksen Kristuksen valmistaman sovituksen. Room.5:8-11
Se on tehty, mitään ei tarvitse lisätä. Jumalan Poika teki sen Golgatalla keskimäisellä ristillä. Meidän tarvitsee vaan uskossa ottaa vastaan. Jos et vielä ole Jeesuksen oma, niin nyt on pelastuksen hetki.
Syntisen rukous.
Rakas Taivaallinen Isä, tulen eteesi Jeesuksen nimessä. Tuon eteesi syntini, kaiken taakkani, kaiken sen mikä minua sitoo ja vangitsee.
Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä, jonka hän vuodatti Golgatalla.
Katkaise synnin ja saatanan kahleet minun elämästäni
Pane minuun kalliin veresi merkki
Haluan antaa kaikkeni sinun haltuusi
Sinä Jeesus olet elävän Jumala Poika , ja uskon sinuun. Aamen!
Ja Jeesus sanoo...Sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois.
Golgatan Risti
5
118
Vastaukset
- Usko Toivonen
Aamen!
>> Se on tehty, mitään ei tarvitse lisätä. Jumalan Poika teki sen Golgatalla keskimäisellä ristillä. >>
32. Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni." ( Joh. 12. )
Ja Jeesus sanoo : "Minä olen ylösnousemus ja elämä;" Kuoli että me voisimme Hänen kanssa kuolla Hänessä Ristillä ja Hänen kanssa nousta kuolemasta siis Uudestisyntyä Hänessä kun me emme ite voineet herättä itsemme kuolemasta siieltä Haudasta Hänen kanssa ..
- KTS (Ei kirj.)
Enemmän Axua ja vähemmän näitä saakelin dispensationalistis-pretribulanistis-sikaniskais-konservatiivis-karismaattisia fundamentaalis-siionistis-dominionistis-menestysteoloogis-salaliittolaisteoreettisia tinahattupäitä!
:o- oho--savislainenko?
Se olikin tyhjentävästi sanottu...
kuulutko savonarola-lahkoon? - §!
oho--savislainenko? kirjoitti:
Se olikin tyhjentävästi sanottu...
kuulutko savonarola-lahkoon?Suomessa on uskonnonvapaus,savonarolalla on yhdenvertainen oikeus
kuulu mihin uskontokuntaan haluaa,eikä hänellä ole mitään velvoitetta sitä
julkisesti ilmoittaa.
Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039