En oo koskaan moisessa paikassa vieraillut. Onks se Kuninkaanportissa vai onks siinä ainostaan työkkäri.
Missä muuten on Porvoon sosiaalitoimisto ?
11
713
Vastaukset
- jn
Taidetehtaan vieressä, Campusta vastapäätä.
- tietoarikkaampi
Ok, kiitti tiedosta.
- Tyyliniekka
Taidetehtaan imagoon sopien siinä lähellä on sossutoimiston lisäksi myös H&M, Dressman ja Seppälä.
- jn
Jemina1969 kirjoitti:
Alko vielä tuohon kun lisätään niin palvelu on täydellinen.
Miten olisi valtiorahotteinen ilotalo? Köyhillä ja kipeilläkin on ns. tarpeensa. Juu.
jn kirjoitti:
Miten olisi valtiorahotteinen ilotalo? Köyhillä ja kipeilläkin on ns. tarpeensa. Juu.
Totta turiset. Ajattelitko että tuohon sossun kylkeen laitettaisi ilotalo ? Ensiin siis sossusta rahaa, sitt alkoon ja dressmannin kautta ilotaloon. Kaikki tarpeet kerralla tyydytetty.
- jn
Jemina1969 kirjoitti:
Totta turiset. Ajattelitko että tuohon sossun kylkeen laitettaisi ilotalo ? Ensiin siis sossusta rahaa, sitt alkoon ja dressmannin kautta ilotaloon. Kaikki tarpeet kerralla tyydytetty.
Doesn't sound bad at all. Tosin Dressmaniin en astuisi vaikka maksettaisiin.
jn kirjoitti:
Älä oo ronkeli. Siinä on HenkkaMaukka ja Seppälä sitt tarjolla.
jn kirjoitti:
Ja muuten, tarkemmin ajatellen. Jos mun veromarkkoja siihen käytettäisiin, niin naisille pitäisi kanssa olla omat palvelut tuolla iloisessa talossa. Vaadin ehdottomasti paikalle MichaelSexMachinen.
- Eiryöstölle
Jemina1969 kirjoitti:
Ja muuten, tarkemmin ajatellen. Jos mun veromarkkoja siihen käytettäisiin, niin naisille pitäisi kanssa olla omat palvelut tuolla iloisessa talossa. Vaadin ehdottomasti paikalle MichaelSexMachinen.
H&M vaatteet on tehty lapsityövoimalla.
- HenkkaMaukka
Eiryöstölle kirjoitti:
H&M vaatteet on tehty lapsityövoimalla.
Niin taitaa nykyyään kaikki kuteet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286