tänään klo 21.40 tv7:lla. ohjelman voi katsoa netissä. sitä ei voi katsoa ohjelma-arkistosta myöhemmin, näin käsitän.
elämme lopun ja hitaan hopun aikoja.
Ilm. 5: 8 - 10
Kun Karitsa otti kirjan, ne neljä olentoa ja kaksikymmentäneljä vanhinta heittäytyivät hänen eteensä. Vanhimmilla oli kaikilla harppu ja kultamalja täynnä uhrisavua, pyhien rukouksia. He lauloivat uuden laulun:
-- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan
ja avaamaan sen sinetit,
sillä sinut on teurastettu,
olet verelläsi ostanut Jumalalle
ihmisiä kaikista heimoista,
kaikista kielistä, kansoista ja maista.
Olet tehnyt heistä kuningassuvun, meidän Jumalamme pappeja; he tulevat hallitsemaan maan päällä.
Sellainen on u u s i laulu. Uutta tulossa.
http://www.youtube.com/watch?v=RSL8iTrpXEY
pappi juudas
apokalypsi
10
57
Vastaukset
- et semmosta
Jep. Rupesin kattoon.
- pisti pohtimaan
Katsoin.
Vaikka se olikin hiukan naivi, enkä nyt ihan varma ole mitä ajattelen, niin aika monta juttua tuli mieleen.
Mitä ev.lut kirkko oikein opettaa tälläisestä tempauksesta.
Entä Antikristuksesta. Onko se henkilö, systeemi, uskonto vai mitä ?
Erikoisinta siinä filmissä oli se, että uskovia ja kristittyjä syytettiin siinä koko ajan vihasta. Se sanottiin olleen syynä, miksi ne temmattiin pois, Ja vihasta syytettiin sitten niitä jotka vietiin vankiloihin ja tapettaviksi. Eli uskovat kristityt oli rauhan esteenä.
Ja antikristus vetosi raamattuun ja puhui itsestään RAKASTAVAN jumalan lähettiläänä.
Ihan kuin tällä palstalla !!!!!!! ???? Kauniilla tavalla naivi.
Eksytys ja valhe ovat läsnä vaikuttamassa siihen asti kunnes totuus saa vallan. Totuutta väitetään valheeksi ja totuuden oivaltajaa vihaajaksi tai jollakin muulla syytökseen sopivilla sanoilla. Antikristusta pidän henkilönä, joka on sanut erityisen " saatanallisen voitelun" saathanalta.
Mahdollinen skenaario tulevista tapahtumissa ajassa, järjestys tosin voi olla erilainen tapahtumajärjestyksissä. Tarkasti nämä selviävät ihmiskunnalle kun tapahtumat lähtevät käyntiin. Syyttöminä muslimien vankiloissa on vuonna 2012 lukuisia kristittyjä uskonsa takia, ovat "lakia" vastaan rikkoneet. Väärä laki, jossa totuus on vääryyden vallassa.
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=20261Itse ohjelmaa en kommentoi, koska en ole nähnyt sitä. Mutta tuosta antikristuksesta.
Johanneksen ilmestyksessä, antikristus näyttäytyy hahmona, joka nousee lopunaikoina vastustamaan Kristusta. Sana antikristus itsessään tarkoittaa kirjaimellisesti Kristuksen vastaista tai Kristuksen kieltäjää.
Johanneksen kirjeessä, josta sana antikristus tulee, se tarkoittaa Kristuksen kieltäjää. Esimerkiksi 1. Joh. 2:18-19: "Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus, ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika on käsillä. He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin".
Ev.lut. kirkolla ei ole mitään selvää opetusta siitä, mikä antikristus on. Muuta kuin että antikristus on hahmo, joka lopunaikoina nousee vastustamaan Kristusta. Raamatun perusteella ei oikein mitään sen tarkempaa voida sanoa.
Vilppu H.
pappi- kuulosti tutulta hmm
Noin se kyllä oli siinä elokuvassa. Se antikristus levitti sanomaa, että raamatun Jeesus oli syyllinen maailman vihaan ja sotiin ja kaikkeen. Ja julisti itsensä rauhan ja rakkauden tuojaksi. Hmmmm.
- te karhunpalvelijat
Ettekö te papit ole yhtään huolissanne siitä, että uskontonne ajaa ihmisiä tällaiseen lopunajan hihhulointiin? Kirkko on julkisesti niin kovin huolissaan ihmisten mielenterveydestä, mutta tällaiseen mentaliteettiin ei puututa pitkällä kolehtihaavin varrellakaan. Teidän uskontonne aiheuttaa turhaa paniikinlietsomista ja mustavalkoista hyvä-paha -vastakkainasettelua.
- sitten syy
Jeesus tulee kohta. Leffassa ihmetytti miksei koko maailma nähnyt Jeesusta vaan aitouskovat temmattiin ja teeskentelijäuskovat jäivät.
- body
Itse pidän Ilmestyskirjaa fiktiivisenä tuotteena ja sen synty juontuu senaikaisten uskonlahkon kurjiin oloihin.
Olivat alistettuja, takaa-ajettuja, vainottuja, nälkäisiä, kuumeisina, viluisina ja sairaita.
Ja yrittivät lievittää valtavaa tuskaana silloisilla huume-, lääkeledillä ja olivat melkoisen tokkurassa, huumeessa.
Ja odottivat uutta valtakuntaa, Messiasta tulevaksi. Jo odotus sai mielikuvitukset valloilleen ja huhut, juorut tulevasta olivat jatkuvana näkyaiheena päällimmäisenä.
Voisi lievästi verrata täällä vallitsevaan Jeesuksen tulohurmaan, vaikka täällä oleva elintilanne on aivan eri mittaluokkaa kuin kuoleman kanssa painiskelevien, sairaitten ja nälkiintyneitten , sekä vainottujen oppilasten aikana.
Nykyisiä näkijöitä riittää jo ihan tarpeeksi pelottelemaan.- .
Ajatus antikristuksesta tai antikristillisesta aikakaudesta esmes ei kyllä liity ilmestyskirjaan ...Selvimmin se sanotaan muualla.
Siinä jotakin antikristuksesta :
http://p1.foorumi.info/kultaomeniahopeamaljassa/viewtopic.php?t=28
1. Profetia
05.01.2009
Näin ahdistuksen ajan - Profetia / Ken Peters, elokuu 1981
Näin tämän unen melkein 20 vuotta sitten, mutta vasta nyt minulla on lupa julkistaa se.
- The Prophecy Club, P. O. Box 750234, Topeka, KS 66675, Phone (785) 266-1112.
Taustaa
Olin aikoinaan hämmentynyt ja äärimmäisen pelästynyt.
Unen näkemisen aikaan en ollut uudestisyntynyt,hengellä täytetty kristitty,
enkä lukenut raamattua,mutta tiedän ,että uni tuli Jumalalta. Siihen aikaan olin syntinen ja kapinoin Jumalaa vastaan ,eikä minulla ollut tarvetta seurata kristillistä oppia.Olin katolinen tapakristitty,
mutta ainoastaan perhetraditioitten vuoksi. Koska olin Irlantilais – Portugalilainen minun oli seurattava perheeni uskoa ,jotta en olisi tullut erotetuksi kaikista rakkaistani.Muistutan lukijaa ,että niihin aikoihin en nähnyt mitään unia.Elin vain elämääni.Aloin nähdä joka toinen yö värillisiä unia.Ne vaikuttivat ajallisesti järjestetyiltä,toisinaan enemmän näköalakuvilta.
Kristuksessa kuolleet nousevat ensin.TV & Radio kiinni joitain viikkoja
Uni alkoi äärimmäisen kovalla äänellä.
Näin Kristuksessa kuolleitten nousevan haudoistaan.[ 1TH 4:16 ]
Näin ihmisten kaiken aikaa tulevan ulos haudoistaan.
He olivat pukeutuneet kirkkaisiin ,hohtaviin, valkoisiin asuihin.Sitten he äkkiä katosivat.
En tiedä mihin he menivät. En nähnyt mitään elävää missään.Ei ollut mitään hurmosta ,vain ylösnousemus kuolleista.Seurasi hysteria, epätoivo, ja kaaos, kaikissa maailman valtioissa.
Jokainen halusi tietää mitä oli tapahtunut ja mihin haudoistaan nousseet ihmiset olivat menneet.
Jokaisessa sydämessä vallitsi absoluuttinen toivottomuus,ihmiset olivat totaalisesti tolaltaan.
Koko maailma oli täysin epäjärjestyksessä.
..............!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009