Niin eli olisko tää hyvä snipu
Täs linkki: http://www.tradesoft.fi/product/736/well-mb-01-musta-warrior-l96a1
Olisko tää hyvä snipu.
11
71
Vastaukset
- random dude kac
Onks sun nimi miika? Mut ihsm on hyvä snipu
Ase on muuten ihan hyvä mutta osat kuluu suhteellisen nopeesti.
- Rambom man
Ok kiitos vastauksiist. Ja mun nimi ei oo miika
- Rambom man
Tuli mieleen mitkä osat siin kuluu
- spol1/10
Hoppi kumi kuluu aiskal helpolla tuossa versiossa.
- s
rataslaatikko esim
- Hehe hee hee
Hahhaa! Ei jousitoimisissa aseissa ole gearboxia :D
- sadfgfhj
ooon kuullu et se ois hyvä kannattaa milgearin kommentit kattoo, tarkotan et etit milgearista saman snipun ja siin on ne arvostelut
- Ranbom man
Ok täytyyy kattoa ja tai sit ostaa proairsoftist sen tavis mauserin. Mut kiitos vastauksist.
- Ranbom man
Ja sit mieleen tuli et mistä suomalaisesta kaupasta löytyisi halvimmalla hinnal löyttyy. Ja voisitteko laitta vähän linkkeijä tulee tän
- ghjklfghj
ei oo halvempia. ulkomailta tietty halpaa varmaan 40€ halvempaa. ainaki wellin vesuri on jtn 60 € halvempi jenkeis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806