Hyviä nettipelejä PS3

OnlineGamer0000

Kertokaahan jotain pelaamisen arvoisia nettipelejä pleikkari kolmoselle, mielellään sellaisia joita vielä ihmiset pelaakin.

Mieluusti ei laiteta CoDia ja BF:ää tähän, vaan jotain muita.

24

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rdr platinum
    • ETTÄ NÄIN,,,

NO VOI IDIOOTTI KYSYT HYVIÄ NETTIPELEJÄ MUTTA TUOMITSET HETI POIS KAX PARASTA JA VAAN SEN TAKIA ETTÄ KUMPAISENKIN FANIEN KESKUUDESSA ON KOVEMPAAKIN KOVEMPAA SANAHARKKAA! OSTA CODI JA BÄFÄ NIISTÄ SAAT ENITEN IRTI MUUT ON VÄHÄ NIINKU TURHIA KORVIKKEITA JOITA JAKSAT PELATA EHKÄ KUUKAUDEN MAKSIMISSAAN CODIA JA BÄFÄÄ JAKSAT VÄHINTÄÄN VUODEN!

• ETTÄ NÄIN,,,

PS. LISÄYS EDELLISEEN EI MUIHIN VERKKOPELEIHIN OLE OIKEIN EES PELAAJIA SIITÄ VOIT JO PÄÄTELLÄ JOTAIN.

• 26
        ETTÄ NÄIN,,, kirjoitti:

PS. LISÄYS EDELLISEEN EI MUIHIN VERKKOPELEIHIN OLE OIKEIN EES PELAAJIA SIITÄ VOIT JO PÄÄTELLÄ JOTAIN.

Voihan aloittajalla jo..... ei kun sori..... VOIHAN ALOITTAJALLA OLLA JO KO PELIT!!!!!!!

• OnlineGamer0000
        26 kirjoitti:

Voihan aloittajalla jo..... ei kun sori..... VOIHAN ALOITTAJALLA OLLA JO KO PELIT!!!!!!!

Ja niinpä onkin..! Tai ainakin BF, callofdutyn myin kaverille, kun en siinä pärjännyt ja täten en kokenut sen pelaamista mielekkääksi.

• hbujnhbj

Kahdelle edelliselle: PIDÄ TURPASI KIINNI JA TUNGE MOLEMMAT PERSEESEESI!

Niin ja aloittajan kysymykseen: Et kertonut minkä tyylisistä pidät, on vain niin vaikea alkaa luettelemaan mitään.

• ETTÄ NÄIN,,,

SANO MITÄ SANOT MUTTA ENNENPITKÄÄ PELAAT JUURI NUITA KAHTA SITÄ ET VOI KIELTÄÄ ITELTÄS KOSKA HUOMAAT ETTET VOI MUITA PELATA KATSOS KUN SIELÄ EI OLE PELAAJIA!

• Se o jämpti nii
        ETTÄ NÄIN,,, kirjoitti:

SANO MITÄ SANOT MUTTA ENNENPITKÄÄ PELAAT JUURI NUITA KAHTA SITÄ ET VOI KIELTÄÄ ITELTÄS KOSKA HUOMAAT ETTET VOI MUITA PELATA KATSOS KUN SIELÄ EI OLE PELAAJIA!

Kyllä Gran Turismossa, Metal Gear Solidissa ja GTA peleissä pelaajia riittää, se on varma ja jämpti nii, sanonniii.

• Rdr ruleessdzz
        Se o jämpti nii kirjoitti:

Kyllä Gran Turismossa, Metal Gear Solidissa ja GTA peleissä pelaajia riittää, se on varma ja jämpti nii, sanonniii.

Osta red dead niin oot iloinen hyvä länkkäri jossa tajuttoman hyvä netti peli vielä undead nigmare niin saat over runin

• Rdr ruleessdzz
        Se o jämpti nii kirjoitti:

Osta red dead niin oot iloinen hyvä länkkäri jossa tajuttoman hyvä netti peli vielä undead nigmare niin saat over runin

• .┬.

Mass Effect 3 moninpeli.

• 11:11

Erittäin hyvä.
        Kerrankin peli, missä voi tehdä kokonaan yhteistyötä muiden pelaajien kanssa.
        Ehkä joskus tekevät muitakin ominaisuuksia sekä lisäyksiä. Vaikka villeimmässä puolessa, ohjata itse vihulaisia, niinkuin uusimassa RE:ssa.

• OnlineGamer0000

Joo, elikkä menee selaset puolirealistiset ajopelit, tappelupelit, useimmat 3rd person räiskinnät ja jotkin fps:t.

Codia ja bfää en mielelläni pelaa seuraavista syistä:
      - Battlefield BC2:ta olen tässä reilu vuoden jo pelaillut, joten alkaa puuduttaa. Kolmonen taas oli parin viikon kokeilun perusteella pettymys.
      - Call of Dutyä en yksinkertaisesti osaa pelata, en pärjää siinä lainkaan, ja näin ollen sitä ei mielestäni ole mukava pelata.

Red dead on hyvä, mitä nyt kaverilla olen testannut, se täytyy myöntää.

• OnlineGamer0000

Sitä uutta Medal of Honoria odotan suht innolla. Saa nähdä mitä siitä sitten lopulta tulee..

Onkos muuten siinä 2010 vuosimallin MoH:ssa vielä pelaajia miten?

• OnlineGamer0000
        OnlineGamer0000 kirjoitti:

Sitä uutta Medal of Honoria odotan suht innolla. Saa nähdä mitä siitä sitten lopulta tulee..

Onkos muuten siinä 2010 vuosimallin MoH:ssa vielä pelaajia miten?

Pelaako kukaan pelejä tyyliin
        - Motorstorm Pacific Rift
        - Race Driver Grid
        - Fight Night Round 4 taikka Fight Night Champion
        - Mortal Kombat
        - MAG
        - Socom Special Forces

Entä miten on saavuttanut suosiota netissä se uusin Ghost Recon?

• OnlineGamer0000 kirjoitti:

Pelaako kukaan pelejä tyyliin
        - Motorstorm Pacific Rift
        - Race Driver Grid
        - Fight Night Round 4 taikka Fight Night Champion
        - Mortal Kombat
        - MAG
        - Socom Special Forces

Entä miten on saavuttanut suosiota netissä se uusin Ghost Recon?

Uusimmassa ghostissa on aikas paljon porukkaa netissä.

• eljivewyr

Ainakin Motorstorm Pacific Rift ja Race Driver Grid -serverit ollaan lopetettu eli niitä ei voi enää pelata netissä

• p.l.

Bashkat. Täytyykin tarkistaa, vieläkö ekaa Motorstormia voi pelata netissä, se on hyvä.

• eljivewyr
        p.l. kirjoitti:

Bashkat. Täytyykin tarkistaa, vieläkö ekaa Motorstormia voi pelata netissä, se on hyvä.

Race Driver Grid on nyt selvä että se on lakkautettu. Sen ihan ensimmäisen Motorstorm -pelin palvelimet on suljettu. Korjaus tuohon Pacific Rift -peliin liittyen, eli sen palvelimet suljetaankin lokakuussa, jo ensikuussa siis.

• p.l.
        eljivewyr kirjoitti:

Race Driver Grid on nyt selvä että se on lakkautettu. Sen ihan ensimmäisen Motorstorm -pelin palvelimet on suljettu. Korjaus tuohon Pacific Rift -peliin liittyen, eli sen palvelimet suljetaankin lokakuussa, jo ensikuussa siis.

: (

• OnlineGamer0000

Mites nuo Fight Nightit ja Socom?

Entä osaisikos kukaan suositella hyviä ajopelejä netissä pelattavaksi?

• huojirs

Need for Speed: Hot Pursuit ja Need for Speed: The Run -pelit ovat aika hyviä. Omistan nuo molemmat mutta on mulla muitakin ajopelejä.

• Freddy Krueger fani

Dead Space kakkosessa on kohtuullisen paljon pelaajia. Itse olen sen todennut.

• >>>

Hienoa, miten DP kakkosen nettipeli on voinu mennäkin minulta silloin ohi.... Oli ihan mielenkiintoisen näköistä toimintaa kun tubesta katsoi. Varsinkin kun saa näköjään valita millä puolella heiluu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe