johtajamme timo on savonlinna puhumassa ja valaisemassa meille rivi persuille kunnallisvaaliteemoja jotka on eu, rahaliitto ja miinat. näillä teemoilla me persut iskemme kunnallisvaaleissa
sitten on alueellisia teemoja kunten turussa
savonlinnassa tapahtuu
9
70
Vastaukset
- Kulttuuripläjäys
Kuulemmeko Savonlinnassa suolikaasuserenadeja?
- pSS pierukuoro soi
Savonlinnan ensimmäinen pieruooppera kuullaan tänä iltana Isä Timon johdolla, joka on Wagnerin Lohenringin, koska Aatukin tykkäsi siitä. Esityksen aikana on ilmainen viinatarjoilu. Kansa maksaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lohengrin - perus takiainen
Takiaispallona mä luoksesi pompin.
Mikä se Mika Nikku tai joku sano äsken töllössä, että paikkakunnalla muka
persuja tulee ovista ja ikkunoista.
Vois prkl, että sai hyvät naurut. Ihan oli muuten samaa tyylii kuin joka persulla.
Vaatteet jostain 90 -luvun tyyliin kaksrivinen blazer tai sitten Hakkarainen farkkuineen ja 80 -luvun olkatoppaus topilla. Kike taas oli kuin jossain keikkakamoissa.
Jumalation, että nauratti se touhu.
Oikein linna täytyny vuokrata meidän rahoilla, muille kelpas laivat ja muut vaatimattomamat puitteet - mateleva media
Soini panee miljoonia suruttomasti haisemaan, koska kansa iloiten maksaa. Persujen puoluetukiaisilla olisi pelastettu esim. Heinolan reumasairaala, mutta kukaan ei uskalla puhua siitä?! Miksihän?
- marssijärjestys
Koska messias soinin tuon kaiken tietävän pyhän iso vatsa vaatii paaaaljon ruokaa ja juomaa ja se on tärkeämpää kuin jotkut reumapotilaat
- Faktaperse
Muut puolueet käyvät Suomen vaaleja, persut käyvät Kreikan vaaleja, siinä on vissi ero.
- tolot..
Onko tollot taas jo maha löysällä? Tappion kalkkia TAAS nielette, tollot! Persut voittaa..
- ihmiselle duudeli
Persut ovat ilmiselvästi pyrkimässä EU teemoilla Kreikan valtuustoihin, muut puolueet pyrkivät hoitamaan SUOMEN asioita. Aika jännää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816