Mihin mennä kun on vajaa 30v nainen eikä halua kattoo pelkkiä 18v ihmisiä, käykö "vanhemmat" ihmiset yleensä jossakin tietyssä pubissa / baarissa, mihin kannattas mennä?
Aikuisen baari
16
1314
Vastaukset
Mä oon *vähä* vanhempi kuin sinä eikä kunnon mestaa Porvoosta meinaa löytyä.
Itsekin ottaisin vinkkejä vastaan, missä olis ikäistäni seuraa.- keikalle sinne
mitä selailin netistä niin tais olla k18 kaikki yökerhot paitsi seurahovi? onks tuo pulsen ikäraja mikä kun sivuilla ei ole tietoa?
entäs sit joku alottelu istuskelu pubi, oisko semmoselle jotakin suositusta? - 4+15
Bar&Pub Barracuda siellä ei käy vastatäyttäneitä. Asiallinen aikuisten baari.
- Sinkku 43
Kankkulan saluunassa käy 18-79vuotiaita. Kaikenikäiset naiset ja miehet tulevat hyvin toimeen keskenään. Tuleppa. Saluunaan viettämään mukavia hetkiä..
Kanta-asiakas 43 v sinkku. - paariinvaan
Sinkku 43 kirjoitti:
Kankkulan saluunassa käy 18-79vuotiaita. Kaikenikäiset naiset ja miehet tulevat hyvin toimeen keskenään. Tuleppa. Saluunaan viettämään mukavia hetkiä..
Kanta-asiakas 43 v sinkku.glory days ja barracuda
- Saluunafani
Kankkulan Saluunaa suosittelen. Sinne voi mennä vaikka verkkareissa eikä kukaan ihmettele. Jukeboxi soi ja kalja virtaa ja puhe sorisee. Ihana, ihmisläheinen mesta!
- never ever
Verkkareissa baariin? No joo, Nesteen verkkarithan on Kamppulan kansallispuku.
- 14+8
never ever kirjoitti:
Verkkareissa baariin? No joo, Nesteen verkkarithan on Kamppulan kansallispuku.
Nesteen verkkapuku on vanha kamppulalaisten kansallispuku. Jo useamman vuoden kanssallispukuna sielläpäin on ollut erinlaiset Suomi leijona vaatteet ja korut. Ja tietysti tämä paita missä lukee KIITOS SUOMEN VETERAANIT! Niitähän myydään siinä ostareilla valintatalon edustalla.
- keikalle sinne
kiitti vinkeistä, täytyypä käydä katsastamassa mainitut paikat :)
- keikalle sinne
hei mikä toi kankkulan saluuna on, onko se sen paikan oikea nimi ja missä osoitteessa sijaitsee, kun en tunne porvoota ollenkaan...
- Epäruusu
Joo, kaikki kurjista räkälöistä pitävät, Kamppulan Saluunaan vaan!
- Onhan
Siinä vieressä se Vanhakettu mikä ainakin tuntuu hyvin rauhaliselta
- porvoolainedn
Porvoon Paahtimo iltaisin etenkin vkl
- Paahtimo
Paahtimo ehdottomasti.
- daami2
Paahtimoon, jos haluaa seurustella ja heittää läpändeerusta kaveriporukalla ja Barracudaan tanssimaan ja iskemään..
- Irkku
Old Town. Kaiken ikäiset tulevat toimeen. Hyvä palvelu ja aito pubitunnelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277