Ravintola mikä on siisti (hieno), porvoon paras palvelu ja hyvät lisäpalvelut ilmainen hyvä netti ja uutuutena näkyy mtv3 MAX mikä ei näy monessa paikassa.
Suosittelen...
GLORY DAYS
26
3552
Vastaukset
Miksi Maxii pitää baariin mennä katsomaan ?
- porukkafiilis
urheilua, jääkiekkoa, formuloita esimerkiksi...
porukkafiilis kirjoitti:
Mulla on himassa Maxi ja mikäs sen parempaa kuin frendien kanssa katsoa isolta 55 tuumaiselta kankaalta. Ei tarvii baariin mennä onnex.
- Ei kiinnosta
porukkafiilis kirjoitti:
Sori, mutta mua ei ainakaan kiinnosta mikään yllä mainituista... :( Täytyisi kyllä olla jotain parempaa houkutinta.
- sit en mee
Kuka sen omistaa?
- mahtihemmoja
seipäjärvi ja uimonen - ei rölli !!
- Tausta pirullinen
mahtihemmoja kirjoitti:
seipäjärvi ja uimonen - ei rölli !!
Maksavatko kuitenkin Grönmanille vuokraa Glory Daysin tiloista? Ovatko yhtiökumppaneita?
- laatuaarvostava2
Tausta pirullinen kirjoitti:
Maksavatko kuitenkin Grönmanille vuokraa Glory Daysin tiloista? Ovatko yhtiökumppaneita?
ainakin liiketoiminta kuuluu heille, kiinteistö varmannkin pankin ja mitä sillä on väliä?
- ölsten
laatuaarvostava2 kirjoitti:
ainakin liiketoiminta kuuluu heille, kiinteistö varmannkin pankin ja mitä sillä on väliä?
Totta, mitä väliä oikeastaan on sillä kuka mestan omistaa ?
- Yhteys Grönmaniin
Yhtiökumppaneita näyttävät olevan, Glory Days saman firman nettisivuilla kuin Grönmanin ravintolat.
http://www.jkj.fi/porvoo.html- eifiktiovaanfakta
näyttää olevan noiden kaikkien oikeat / todelliset omistajat ja rahoittajat Seipäjärvi ja Uimonen.
- Sit en mee
Rölli omistaa kohta kaikki Porvoon ravintolat ja hinnat on sen mukaset. Stadista saan tuoppini halvemmalla.
- yhteismarkkinointia
on eri asia omistaa tai olla leimasimena...
- Jorma Grönman
Juu kyllä Röönmanni vain on pikku marionettinukke isoille pojille
- säälix käy
niinpä... :) ja ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää... rahamiehet pysyy tässäkin tapauksessa piilossa - ei väkisin lehtien palstoilla...
- palvelua/laatua !!!
säälix käy kirjoitti:
niinpä... :) ja ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää... rahamiehet pysyy tässäkin tapauksessa piilossa - ei väkisin lehtien palstoilla...
Mutta henkikökunta on porvoon parasta ja paikka siisti !!
- Samaa koplaa
Päivän Uusimaan mukaan "Walgren's avattiin vuonna 2008. Se kuuluu Jarmo Grönmanin, Juha Seipäjärven ja Kari Uimosen omistamaan15 ravintolan ryppääseen".
- Pisnismiäs
Rölli fanien taitaa olla mahdoton löytää Porvoosta ravintolaa missä JG olisi OIKEASTI omistajana/päättäjänä muutenkin kuin puheissaan
- Jorma Grönman
"Jarmo Grönmanin, Juha Seipäjärven ja Kari Uimosen omistamaan15 ravintolan ryppääseen"
Siinä on kyllä nimien järjestys ihan väärä. Kun ekana on juoksupoika. - UkkoPekka77
Mielestäni ihmisten pitäisi lopettaa se JG:n mustamaalaaminen. Keskitytään olennaiseen ja mennään niihin ravintoloihin missä viihdytään.
Onhan se tehnyt jotain oikein jos kerran ihmiset viihtyy sen baareissa.
Ja Glory daysin palvelu on OK,
mutta paras löytyy Old Townista! - köpötin
Glory days on se mun mesta minne meen ottaa oluen tai kaksi....Sama kuka omistaa. Sielä ne tytöt jaksaa hymyillä vielä puolen yön jälkeenkin.
- Kisukuu
Gloryssä olis muuten mukava käydä mutta se yks työntekijä siltä sitä hymy ei irtoo.
- Ågan kävijä
Kisukuu kirjoitti:
Gloryssä olis muuten mukava käydä mutta se yks työntekijä siltä sitä hymy ei irtoo.
Pääseeköhän Röllin ravintolat joskus parhaiden listalle? Onkohan se edes taloudellisesti kannattavaa pitää itsensä listalla?
- walsufani
WALTERSIIN...
- 11+21
waltters meni mielestäni pilalle remontin jälkeen. Muutaman kerran kun olen sielä käynyt sen rempan jälkeen niin ei paljoa ole porukkaa ollut. Ennen sielä oli sentää porukkaa.
- Nautiskelija2
Pitää olla suhteet kunnossa kaavoitukseen. Kyllä huonokin kartelli aina kilpailun voittaa. Ikävää, ettei jokirannassa kohta enää ole yhtään ravintolaa jossa voisi käydä syömässä. Periaatteesta en käy kartelliravintoloissa. Pitää viedä nekin rahat muualle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286