GLORY DAYS

laatua arvostava

Ravintola mikä on siisti (hieno), porvoon paras palvelu ja hyvät lisäpalvelut ilmainen hyvä netti ja uutuutena näkyy mtv3 MAX mikä ei näy monessa paikassa.
Suosittelen...

26

3552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi Maxii pitää baariin mennä katsomaan ?

• porukkafiilis

urheilua, jääkiekkoa, formuloita esimerkiksi...

• porukkafiilis kirjoitti:

Mulla on himassa Maxi ja mikäs sen parempaa kuin frendien kanssa katsoa isolta 55 tuumaiselta kankaalta. Ei tarvii baariin mennä onnex.

• Ei kiinnosta
        porukkafiilis kirjoitti:

Sori, mutta mua ei ainakaan kiinnosta mikään yllä mainituista... :( Täytyisi kyllä olla jotain parempaa houkutinta.

• sit en mee

Kuka sen omistaa?

• mahtihemmoja

seipäjärvi ja uimonen - ei rölli !!

• Tausta pirullinen
        mahtihemmoja kirjoitti:

seipäjärvi ja uimonen - ei rölli !!

Maksavatko kuitenkin Grönmanille vuokraa Glory Daysin tiloista? Ovatko yhtiökumppaneita?

• laatuaarvostava2
        Tausta pirullinen kirjoitti:

Maksavatko kuitenkin Grönmanille vuokraa Glory Daysin tiloista? Ovatko yhtiökumppaneita?

ainakin liiketoiminta kuuluu heille, kiinteistö varmannkin pankin ja mitä sillä on väliä?

• ölsten
        laatuaarvostava2 kirjoitti:

ainakin liiketoiminta kuuluu heille, kiinteistö varmannkin pankin ja mitä sillä on väliä?

Totta, mitä väliä oikeastaan on sillä kuka mestan omistaa ?

• Yhteys Grönmaniin
      • eifiktiovaanfakta

näyttää olevan noiden kaikkien oikeat / todelliset omistajat ja rahoittajat Seipäjärvi ja Uimonen.

• Sit en mee

Rölli omistaa kohta kaikki Porvoon ravintolat ja hinnat on sen mukaset. Stadista saan tuoppini halvemmalla.

• yhteismarkkinointia

on eri asia omistaa tai olla leimasimena...

• Jorma Grönman

Juu kyllä Röönmanni vain on pikku marionettinukke isoille pojille

• säälix käy

niinpä... :) ja ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää... rahamiehet pysyy tässäkin tapauksessa piilossa - ei väkisin lehtien palstoilla...

• palvelua/laatua !!!
        säälix käy kirjoitti:

niinpä... :) ja ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää... rahamiehet pysyy tässäkin tapauksessa piilossa - ei väkisin lehtien palstoilla...

Mutta henkikökunta on porvoon parasta ja paikka siisti !!

• Samaa koplaa

Päivän Uusimaan mukaan "Walgren's avattiin vuonna 2008. Se kuuluu Jarmo Grönmanin, Juha Seipäjärven ja Kari Uimosen omistamaan15 ravintolan ryppääseen".

• Pisnismiäs

Rölli fanien taitaa olla mahdoton löytää Porvoosta ravintolaa missä JG olisi OIKEASTI omistajana/päättäjänä muutenkin kuin puheissaan

• Jorma Grönman

"Jarmo Grönmanin, Juha Seipäjärven ja Kari Uimosen omistamaan15 ravintolan ryppääseen"

Siinä on kyllä nimien järjestys ihan väärä. Kun ekana on juoksupoika.

• UkkoPekka77

Mielestäni ihmisten pitäisi lopettaa se JG:n mustamaalaaminen. Keskitytään olennaiseen ja mennään niihin ravintoloihin missä viihdytään.
      Onhan se tehnyt jotain oikein jos kerran ihmiset viihtyy sen baareissa.

Ja Glory daysin palvelu on OK,
      mutta paras löytyy Old Townista!

• köpötin

Glory days on se mun mesta minne meen ottaa oluen tai kaksi....Sama kuka omistaa. Sielä ne tytöt jaksaa hymyillä vielä puolen yön jälkeenkin.

• Kisukuu

Gloryssä olis muuten mukava käydä mutta se yks työntekijä siltä sitä hymy ei irtoo.

• Ågan kävijä
        Kisukuu kirjoitti:

Gloryssä olis muuten mukava käydä mutta se yks työntekijä siltä sitä hymy ei irtoo.

Pääseeköhän Röllin ravintolat joskus parhaiden listalle? Onkohan se edes taloudellisesti kannattavaa pitää itsensä listalla?

• walsufani

WALTERSIIN...

• 11+21

waltters meni mielestäni pilalle remontin jälkeen. Muutaman kerran kun olen sielä käynyt sen rempan jälkeen niin ei paljoa ole porukkaa ollut. Ennen sielä oli sentää porukkaa.

• Nautiskelija2

Pitää olla suhteet kunnossa kaavoitukseen. Kyllä huonokin kartelli aina kilpailun voittaa. Ikävää, ettei jokirannassa kohta enää ole yhtään ravintolaa jossa voisi käydä syömässä. Periaatteesta en käy kartelliravintoloissa. Pitää viedä nekin rahat muualle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe