Tämä lista galleriakuvista ja gallerian päivityksistä pätenee myös suomi24:ssä.
1. Katso, kuinka hot mä oon!
2. Mulla on maailman söpöin lemmikki
3. Mulla on maailman söpöin vauva, täällä 60 ehkä (lapsenlapsi)
4. Mä olen täällä auringossa, sä kärvistelet siellä Suomessa! Hah!
5. Haluatko koskettaa hauistani?
6. Hassunhauskat velmuilijat
7. En varmana näytä kasvojani
8. Mä näin julkkiksen, oletko kade!
9. Olen kohtalokas, ajatteleva
10. Bilekuva kaverin kanssa
Lisäryhmä: En vaihda ikinä profiilikuvaani
Lisää kuvien merkityksistä.... linkistä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288496616722.html?pos=ok-nln
Galleriakuvien taustaa tunnistatko itsesi?
51
297
Vastaukset
Haittax se?= :))
- oma asiani :(
Ei mikään noista sattunut kohdalleen.
Eipä tainnut oikein osua. Tulikin mieleen etten ole vähään aikaan kuvaa vaihtanut...
Olet toki pöllökuvilla korostanut nimimerkkiäsi, samoin kuin erilaisilla eläinhahmolla. Aikaisempi karhukuvasi symbolisoi minua eläimenä.
korppis kirjoitti:
Olet toki pöllökuvilla korostanut nimimerkkiäsi, samoin kuin erilaisilla eläinhahmolla. Aikaisempi karhukuvasi symbolisoi minua eläimenä.
Jaa, se karhujuttu oli kyllä miun kuvani, sen sanoma oli siinä tekstissä, tietysti myös värissä. Sitäpaitsi se on vissi sisäpiirijuttu jonka vain harvat voivat oivaltaa, täällä ei kai kukaan koska kukaan ei ole siitä yhteyttä ottannut. Ottaisi jos huomaisi.
yohuuhkaja kirjoitti:
Jaa, se karhujuttu oli kyllä miun kuvani, sen sanoma oli siinä tekstissä, tietysti myös värissä. Sitäpaitsi se on vissi sisäpiirijuttu jonka vain harvat voivat oivaltaa, täällä ei kai kukaan koska kukaan ei ole siitä yhteyttä ottannut. Ottaisi jos huomaisi.
Heh, miinustajista päätellen sisäpiiriini on tunkua...
- ;DDDDD
yohuuhkaja kirjoitti:
iltis-korppi ja yohuuhkaja ne yhteen soppii
huomenna pannaan pussauskoppiin yohuuhkaja kirjoitti:
Harmi, en lukenut karhukuvan tekstiä se oli niin pientä pränttiä joten jätin väliin, mutta voisitko lisätä sen tekstin tänne, please.
;DDDDD kirjoitti:
iltis-korppi ja yohuuhkaja ne yhteen soppii
huomenna pannaan pussauskoppiinKen lie tämä kaunainen hylätty joka miinuksillakin leikkii?
korpikirjailija kirjoitti:
Harmi, en lukenut karhukuvan tekstiä se oli niin pientä pränttiä joten jätin väliin, mutta voisitko lisätä sen tekstin tänne, please.
Kyllä se joskus ehdittiin tänne esille laittaa, en laita uudestaan ettei palstavahdi hermostu...
- f....s....
yohuuhkaja kirjoitti:
Ken lie tämä kaunainen hylätty joka miinuksillakin leikkii?
joku mielenterveysongelmainen.
- tuo se tympäsee
Hyi helv.... kun tääl on teitä sairaita, toisten kimpussa jatkuvasti, menkää hoitoon.
- se koira älähtää..
Sinulla itselläsi on ollut nuo kaikki, vielä muutama mainitsematonkin.
Huomenta, naputtelen muutaman viestin ennen kuin lähden eväkkoon sillä yläkerrassa on porakone päässyt valloilleen. Täytin korvani pumpulilla ja radioni soi täysillä.
Minä en illalla pannut omaa mielipidettäni, mutta tokihan tunnistan tapani toimia.
Facebookissa minulla on rajallinen määrä ystäviä, lähinnä lapset, sukulaisia ja muutama ystävä, joten sinne laitan pääsääntöisesti toimintakuvia mm. kuinka rakennan nukketaloani.
Täällä pääsee kuvagalleriaani myös vain ystäväni joten nuo pääkuvat ovat milloin minkin puuhastelun tuloksia tai kasvokuvia.
Hot-kuvia en viljele.
Lemmikkejä minulla ei ole,
ei vauvoja eikä lastenlapsia
matkakuvia liitän, mutta
allejani en esittele ; )
Joskus hupajahan kuvilla ja
näytän kasvoni.
En roiku julkkisten perässä.
Kohtalokas ja ajatteleva olen usein.
Kuvia vaihdan tiuhaan valokuvaan lähes päivittäin, joten kuvani ovat tuoreita.
Bilekuviakin viljelen.
Tästä se päivä taas alkaa joillekin kätinällä ja joillekin huumori silmäkulmässa.- Suomi nousuun
Minua ei ole koskaan työn äänet häirinneet, ei remontti eikä muu. Sinua häiritsee puiden pilkkominen moottorisahalla, remontointi ym. Eikö sinulta löydy sitä yrittäjähenkeä, sen on työn ääntä...
Suomi nousuun kirjoitti:
Minua ei ole koskaan työn äänet häirinneet, ei remontti eikä muu. Sinua häiritsee puiden pilkkominen moottorisahalla, remontointi ym. Eikö sinulta löydy sitä yrittäjähenkeä, sen on työn ääntä...
Kerronpa sinulle mitä tässä välissä tapahtui. Remonttia tekevän porakone tuli läpi kylpyhuoneeni katosta. Nyt on kolmenkymmenen sentin pyöreä aukko katossa.
Mies tuli kertomaan asiasta kun istuin olohuoneessa tulpat ja pumpulit korvissa, että sattui vahinko.
Ei se minua haittaa, mutta vuokraemäntäni ei varmaan ole onnellinen tapahtuneesta.
- Pirre*
Empä tunnista, - viittaa enempi nuorisoon..
Oletko facebookissa siellä ei mielestäni ole ikärajoja niin selkeitä kuin täällä ja siksi se vaikuttaa osallistujien kuvan asetteluihin vapaammin ja toiseksi jokainen voi valita ystävänsä ja sulkea sivusto ulkopuolisilta kuten itse olen tehnyt..
- Pirre*
korppis kirjoitti:
Oletko facebookissa siellä ei mielestäni ole ikärajoja niin selkeitä kuin täällä ja siksi se vaikuttaa osallistujien kuvan asetteluihin vapaammin ja toiseksi jokainen voi valita ystävänsä ja sulkea sivusto ulkopuolisilta kuten itse olen tehnyt..
Olen, mutta hiljaisena, toistaiseksi; minulla oli huono omatunto kun en kerennyt jokaiseen kommenttiin vastaamaan ja reakoimaan, joten laitoin naamani kiinni he. .
Tätä sukua on niin lähellä että tulee hoidettua puhelimella tai gmailin sätissä...ynms. - p-p.
Pirre* kirjoitti:
Olen, mutta hiljaisena, toistaiseksi; minulla oli huono omatunto kun en kerennyt jokaiseen kommenttiin vastaamaan ja reakoimaan, joten laitoin naamani kiinni he. .
Tätä sukua on niin lähellä että tulee hoidettua puhelimella tai gmailin sätissä...ynms.Sielläkinkön voi laittaa naamansa kiinni, no tottakai. ;))
Itse en ole vielä sen paikan anatomiaan tutustunut.
Jollain lailla ei jaksa, tuntuisi, että se olisi pakkotehtävä, jos sinne erehtyy?
- ...
Suurin osa kaikenmaailman galleriakuvista on netistä imuroituja. Hyvin harva ihminen on niin typerä,että laittaa mitään omaa kuvaansa internettiin näytille.Ja vain suurimmat ääliöt rekisteröityy yhtään mihinkään omilla tiedoillaan. Yleisin nimi taitaa olla paavo pontto.
http://fi-fi.facebook.com/paavo.pontto
Nimen suosio perustuu vanhaan Sleepy Sleepers kappaleeseen "Paavo pönttö tässä Paskalehdestä päivää, oisko skansdaaliuutisia..." Elikkäs kaikki toimittajat suomessa on kilvan rekisteröityneet kaikille mahdollisille nettipalstoille paavo.ponttona. Oli aikanaan kiire saada saada rekatuksi ite tolla nimellä suoleen, kaikki suomen journalistit väänsi rekisteröitymisiään urakalla silloin. Mutta mulla oli juu rekattuna paavo pöntto nimmari ja kuvana paavo lipponen.
Vähemmän tosi oli käyttöä tolle nimimerkille, se kai lopetettu.
=DW=Kuulun noihin hyvin harvoihin "typeriin" jolla on oma nimi ja valokuva facebookissa ja täällä kuvia, sillä vain kamujani pääsevät galleriaani ei ulkopuoliset.
Olet tyyppi en varmaan näytä kasvojani:
"Ujo käyttäjä, joka suhtautuu epäröivästi Facebookiin kaikkien vuosienkin jälkeen. Saattaa tuntea myös olevansa Facebookin kaltaisen massahysterian yläpuolella."
Paavo pönttö nimimerkki on hyvä, etsi ja käytä ; )))- eheiheihei
korppis kirjoitti:
Kuulun noihin hyvin harvoihin "typeriin" jolla on oma nimi ja valokuva facebookissa ja täällä kuvia, sillä vain kamujani pääsevät galleriaani ei ulkopuoliset.
"Ujo käyttäjä, joka suhtautuu epäröivästi Facebookiin kaikkien vuosienkin jälkeen. Saattaa tuntea myös olevansa Facebookin kaltaisen massahysterian yläpuolella."
Paavo pönttö nimimerkki on hyvä, etsi ja käytä ; )))ai onko sun galleria nykyisin suljettu. avoinhan se oli ennen.
- ...........
korppis kirjoitti:
Kuulun noihin hyvin harvoihin "typeriin" jolla on oma nimi ja valokuva facebookissa ja täällä kuvia, sillä vain kamujani pääsevät galleriaani ei ulkopuoliset.
Paavo pönttö nimimerkki on hyvä, etsi ja käytä ; )))Laitat sä tosiaan oman kuvasi ja miksi on seuraava kysymys?
Mainoksiahan nää kuvat on, mutta mitä mainostat? korppis kirjoitti:
Paavo pönttö nimimerkki on hyvä, etsi ja käytä ; )))Sama miulla, kuvat ovat omiani.
Ja jos puskis-DW kysyy mitä mainostan niin itseäni jos yleensä yhtään mitään...yohuuhkaja kirjoitti:
Sama miulla, kuvat ovat omiani.
Ja jos puskis-DW kysyy mitä mainostan niin itseäni jos yleensä yhtään mitään...Omia kuvia itsellänikin. Ihan omia ja voin käyttää niitä kenenkään lupaa kysymättä.
Mainostan empaattista sisintäni ja hyvin hoidettua ulkokuorta ; D- hienojakuvia
Omia kuvia itsellänikin. Ihan omia ja voin käyttää niitä kenenkään lupaa kysymättä.
Mainostan empaattista sisintäni ja hyvin hoidettua ulkokuorta ; DSiitä sinulle tosiaan iso kiitos, että laitat aina omakuvaamiasi otoksia!
- se on kiva
hienojakuvia kirjoitti:
Siitä sinulle tosiaan iso kiitos, että laitat aina omakuvaamiasi otoksia!
Olen huomannut että monilla on itse otettuja kuvia.
- hienojakuvia
se on kiva kirjoitti:
Olen huomannut että monilla on itse otettuja kuvia.
Mutku ja sitku, Korppiksen fotoja on kiva katsella, kun ne vaihtuvat tiuhaan.
Olisin kysynyt, oliko nuket äiti ja poika?
Iso tulee vaavista, oli niin vantteran näköinen. hienojakuvia kirjoitti:
Mutku ja sitku, Korppiksen fotoja on kiva katsella, kun ne vaihtuvat tiuhaan.
Olisin kysynyt, oliko nuket äiti ja poika?
Iso tulee vaavista, oli niin vantteran näköinen.Itseasiassa kuvassa on itkevät kaksosnuket, mutta tyttövaaveli jäi rajauksessa kuvan ulkopuolelle. Kohta tulee päivän paras otos galleriakuvakseni.
Saan lahjaksi kaikkea kivaa nukketaloihini. Kaksoset osti ystävättäreni Nurmeksen rompetorilta. Yleensä kun ystäväni tuovat näitä löytöjään he sanovat "en voinut vastustaa", samoin itsekin tunnen kun teen löytöjä minimaailmaani. Minulla on eri kokoisia nukkeja ja heillä omat osastonsa.
Nuket olen aikojen saatossa matkoiltani kerännyt, yleensä ne ovat kansallispukuisia.- ...
yohuuhkaja kirjoitti:
Sama miulla, kuvat ovat omiani.
Ja jos puskis-DW kysyy mitä mainostan niin itseäni jos yleensä yhtään mitään...?
Mä saan osan elannostani muuten valokuvista. Tekijänoikeudet ja julkaisupalkkiot. Mun kuvaa on kai nykyäänkin netissä ja aina joskus printissäkin. Mutta ei ilmaiseksi, rahanarvoista tavaraa. En nyt varsinaisesti ole valokuvaaja, mutta sitäkin tulee joskus hommailtua, duuneja varten.
Mä en mainosta itteäni, olen mainosmies, mainostan jotain firmaa tms. Ja kun tässä on luppoaikaa, kirjoittelen, vaikka nyt tälle huuhaasaitille :D
=DW= - hienojakuvia
korppis kirjoitti:
Itseasiassa kuvassa on itkevät kaksosnuket, mutta tyttövaaveli jäi rajauksessa kuvan ulkopuolelle. Kohta tulee päivän paras otos galleriakuvakseni.
Saan lahjaksi kaikkea kivaa nukketaloihini. Kaksoset osti ystävättäreni Nurmeksen rompetorilta. Yleensä kun ystäväni tuovat näitä löytöjään he sanovat "en voinut vastustaa", samoin itsekin tunnen kun teen löytöjä minimaailmaani. Minulla on eri kokoisia nukkeja ja heillä omat osastonsa.
Nuket olen aikojen saatossa matkoiltani kerännyt, yleensä ne ovat kansallispukuisia.Oletko muuten koskaan tehnyt itse ihan koko nukkea, kaikkinensa?
Muutama tuttavani tekee, on jännä huomata, kuinka paljon nuket muistuttavat ulkonäöltään tekijöitänsä.
Niillekin saa, kuten varmasti sinä tiedät, ostettuakin kaikkia värmeitä, silmälaseja, sun muuta mukavaa, vaikka voihan niitä luoda ihan itsekin.
Kiva, että sinulla on näitä kanssahankkijoita. :)) hienojakuvia kirjoitti:
Oletko muuten koskaan tehnyt itse ihan koko nukkea, kaikkinensa?
Muutama tuttavani tekee, on jännä huomata, kuinka paljon nuket muistuttavat ulkonäöltään tekijöitänsä.
Niillekin saa, kuten varmasti sinä tiedät, ostettuakin kaikkia värmeitä, silmälaseja, sun muuta mukavaa, vaikka voihan niitä luoda ihan itsekin.
Kiva, että sinulla on näitä kanssahankkijoita. :))Tunnen henkilökohtaisesti erään henkilön, joka on taitava nukentekijä.
Itse en ole niin pitkälle päässyt. Purin pari kreikasta ostettua kansallispukuista nukkea ja tein niille tavalliset vaatteet. Päätin kuitenkin, että annan muiden nukkejen jatkaa eloaan omissa kansallispuvuissa.
Tykkään enempi suunnitella ja kalustaa niitä taloja ; )- ..........
Omia kuvia itsellänikin. Ihan omia ja voin käyttää niitä kenenkään lupaa kysymättä.
Mainostan empaattista sisintäni ja hyvin hoidettua ulkokuorta ; DOsta peili korppis.
.......... kirjoitti:
Osta peili korppis.
Ole huoleti, peilijä on joka nurkassa kuten nyt narsistilla kuuluu ollakin ja jos ne ei riitä kipasen laiturille ja katson kuvajaistani järvenpinnasta.
- hienojakuvia
korppis kirjoitti:
Tunnen henkilökohtaisesti erään henkilön, joka on taitava nukentekijä.
Itse en ole niin pitkälle päässyt. Purin pari kreikasta ostettua kansallispukuista nukkea ja tein niille tavalliset vaatteet. Päätin kuitenkin, että annan muiden nukkejen jatkaa eloaan omissa kansallispuvuissa.
Tykkään enempi suunnitella ja kalustaa niitä taloja ; )Sie olet oikea nikkari, niin olen jo ennenkin lukenut.
Hyvä kommenttisi tuossa alempana.
Nauratti niin maan perusteellisesti :))
Eivät oikein innosta nämä suorat kopiot lehtien tarinoista, varsinkaan ilman aloittajan omaa tilitystä, olkoon sitten rehellinen tai ei.
Joulu lähestyy, ja mieleni alkoi, juuri nyt, tehdä ottaa suihku, pyllistää kameralle ja laittaa uusi Galleria-kuva paistista, tällä kertaa rasvattomana.
Edellinen alkaa olla jo palstalla kaluttu niin loppuun, että vain jänteet ja Rustot enää roikkuvat.
Kysyisinkin palstalaisilta mitä kuvaan?
Ajatus on numero viiden mukaisesti:
Haluatko koskettaa...
Teillä on, ihqu-varmasti, minusta paras tietämys, tai ainakin uskomus.
Minä en osaa sanoa, niin paljon on minussa hyviä puolia. :)
Minä olisin kuvassa sit ihqu-rehellinen, tosin voittaja-ehdotuksen saatan rankata pois, ehkä kakkosenkin jne.
Ja tota...silmät ovat sielun peili, aukiporattua kalloa on turha toivoa, jos tuo on paljon äänestetty ehdotus, laitan sen elinluovutustahtooni. Ja Annan Patologille oikeuden Tunnukseeni ja salasanaani.
Saapi hän myös kuvata mitä näkyjä eteensä tuli. :)
H.Mielestäni idea oli kohtuullinen kaiken jankutuksen jälkeen ; )
Kirjoitin tuonne alemmaksi, että kuvasin sammakkoa suihkulähdealtaassani. Taidan lisätä sen ihailtavaksi se oli niin ihanan, ui lehden alle muka piiloon kamerani linssiä.
Olihan sinullakin kerran kuvasi galleriassa. Komia mies. punakka, pönäkkä hiukset hieman kiharalla jos nyt ihan oikein muistan ; )- sössön sössön
Mielestäni idea oli kohtuullinen kaiken jankutuksen jälkeen ; )
Kirjoitin tuonne alemmaksi, että kuvasin sammakkoa suihkulähdealtaassani. Taidan lisätä sen ihailtavaksi se oli niin ihanan, ui lehden alle muka piiloon kamerani linssiä.
Olihan sinullakin kerran kuvasi galleriassa. Komia mies. punakka, pönäkkä hiukset hieman kiharalla jos nyt ihan oikein muistan ; )Joko taas alkaa...
- ;/(
Mielestäni idea oli kohtuullinen kaiken jankutuksen jälkeen ; )
Olihan sinullakin kerran kuvasi galleriassa. Komia mies. punakka, pönäkkä hiukset hieman kiharalla jos nyt ihan oikein muistan ; )Olihan hänellä kerran kuva likaisista housuistaan.
- Salander*
;DD osui ja uppos
Minä:
11. Olen äidillinen, hellä ja rakastavainen, ominaisuuksia jotka kompensoivat ruuanlaittotaitojani.
ja se kuva -> http://www.suomi24.fi/yhteisö/m.miina
Nyt menee kyllä mietintään tarttisko vaihtaa kuvaa :)))Vaihdoin juuri kuvani otettu tänään noin kello 17.00 mökin terassilla. Kuvassa olen suloinen, siloposkinen tytönhupakko ; ))
Kuvasin myös suihkulähteessä uikennellutta sammakkoa, pitänee laittaa korppisgalleriaan.
Näistä mä tykkään ,ensin selitetään ja sit voi itte tarkistaa et ymmärsikö oikein selityksen.
Ei tuu väärinkäsityksiä,suorat sivut sano seppä aikanaan.
Mä myönnän et kuvien vaihto on unuhtunu ,mitähän sinne taas laittas ku kissakin kuoli.Anceli kirjoitti:
Laita rattorin tai panssarivaunun kuva.. :)
Et ole vieläkään niitä löytänyt?Eihän ny mitään arkipäivästä,jos hunksi lupaa oikein paraatipuolestaan kuvan niin jotain sen tasosta pitää keksiä.
- ...
Anceli kirjoitti:
Laita rattorin tai panssarivaunun kuva.. :)
Et ole vieläkään niitä löytänyt?Sivusta.
Ei siis liity aloitukseen mitenkään. Mutta oisko tiedossa halpaa ylimääräiseksi jäänyttä potunnostokonetta. Tervattavaksi ja höyhennettäväksi. Mun esikois taidenäyttely ei oikein etene, kun Tyrnävän maamiesseuralaiset ei millään suostu myymään mulle sellaista.
=DW= ... kirjoitti:
Sivusta.
Ei siis liity aloitukseen mitenkään. Mutta oisko tiedossa halpaa ylimääräiseksi jäänyttä potunnostokonetta. Tervattavaksi ja höyhennettäväksi. Mun esikois taidenäyttely ei oikein etene, kun Tyrnävän maamiesseuralaiset ei millään suostu myymään mulle sellaista.
=DW=Olen lukenut jostain tämän saman potunostokoneen ostopyynnön. Minulla on työkaluvarastossa potunostokuokkia montaa eri mallia.
Hintapyyntö kympin kipale plus postituskulut, ei paha, vai?- ehdotus n:o1 :)
... kirjoitti:
Sivusta.
=DW=Laita sinä se potunnostokoneesi kuvaksesi.
... kirjoitti:
Sivusta.
=DW==DW=
Voin kysellä josko naapureilla olisi joutavaa konetta.
Oletko katsonut Maaseudun Tulevaisuuden myydään-palstalta, sieltäkin saattaisi löytyä.
Ei sulla olis käyttöä viljaruuville, siitä sais varmaan aika hulppean taideteoksen? Saisit halvalla. :)piikkiö kirjoitti:
Eihän ny mitään arkipäivästä,jos hunksi lupaa oikein paraatipuolestaan kuvan niin jotain sen tasosta pitää keksiä.
No sitä kuvaa on kyllä vaikea ylittää, mutta mietitään. Eiköhän me jotain yllättävää ja tasokasta keksitä.
- kelpaax se
En ole facebookis enkä rekattu mulla on vaan tuo musta pää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009