Sony on kusessa

Floppi III

Vielä keväällä 2007 Sonyn osakkeen kurssi oli yli 53 dollaria. Tämän päivän noteeraus on n. 11 dollaria. Toisin sanoen PS3:n aikana n. 80% yhtiön arvosta on kadonnut savuna ilmaan.

Ei niin että PS3 olisi ainoa syyllinen, mutta 40 miljoonan pelikonsolin valmistaminen törkeällä persnetolla ei varmasti ole ainakaan auttanut tilannetta.

Eli flippedi floppedi vaan. Tappiollinen paskafirma.

12

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vgkyujhbi

Se on kyllä totta että Sony on ollut lähiaikana törkeä kun ei kuuntele asiakkaitaan paskaakaan, muuten ollut todella hyvä. Itse pysyn Playstationin leirissä mutta kyllä tuo Sonyn käytös saa luvan alkaa muuttumaan koska se ei todellakaan lupaa hyvää.
      Olen pistänyt yhdestä jutusta palautteen liittyen PS3:n käyttöjärjestelmän bugiin, kappas vaan, ei kuulu mitään korjauksista saatikka aikomuksista! Törkeä firma, HÄPEÄ SONY!

• gr309

Samaan aikaan toisaalla Microsoft takoo miljardivoittoja tilikaudesta toiseen ja valmistautuu seuraavan sukupolven Xboxin julkaisuun.

• Microsoftin on nyt helppo takoa voittoja kun F-Securet ,internet exp, Nokia, Windows, Xbox live mitä kaikkea niillä nyt onkaan mut Sonylla ei oo paljoo mitään erikoista muutakuin tietokoneen näyttöjä, TV,ps,PSP, Kameroita ja kotiteattereita.

Jos tuotto katsoittaisiin pelkkien Xbox:ien Ps1-3/PSP myynnillä niin luulisin että Sony veis sen.

Sony on vain viihde-elektroniikkavalmistaja ja microsoft on mailman suurin ohjelmistoalan yritys.

• jsjsd

onneksi on tietokoneet. pc paljon parempi pelaamiseen kuin joku konsoli

• Viltsu300000000

Sony on paras!

• hehehehe

Hyvä kun pidät meidät ajantasalla siitä milloin se poksisi lojahtaaa. Taisi nyt kestää ennätyksellisen kauan? räks poks

• paskaa japanista

Flippedi floppi plöts. Siinä ps3-floppitoosa tiivistettynä.

• hih hih hih
        paskaa japanista kirjoitti:

Flippedi floppi plöts. Siinä ps3-floppitoosa tiivistettynä.

Vituttaako spede heh heh heh

• u6rhtwfrs
    • tyhmät japsit

sony on tuhonnut playstation brändin.

• aaasi akas

Asiakas on avain-asemassa ja sen jos unohtaa niin ei kunniankukko laula.

• yks pelaaja

Niin tarkoittanet mikkisoftan xboks konsoleita mitkä oli laadultaan oikeastaan vitsi varsinkin silloin muutama vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe