Osastonsihteerin palkasta eläke on käteen täysine vuosineen 1200-1300 e/kk siis puhtaana. Jos eläkkeellä menee vielä töihin, niin olen kuullut, että ikälisät otetaan pois, en varmuudella tätä sano?On kuulopuhe. Työ on osastolla tarkkaa, joka pilkun lipomista ja huomauttamista tuomauttamista ja aina sihteeristälöydetään vika. Lääkärit kyllä arvostaa työtä, mutta sairaanhoitaja ei.On siis yleismies Jantunen.
Ossastonsihteerin palkasta eläke, sairaala
pilkun viilaajat
2
400
Vastaukset
- Vai niin ...
Kyllä meillä ainakin osastonsihteeriä arvostetaan - koko henkilökunta. Tuo on aika vanhaa ajattelua, että sihteereitä jotenkin aliarvostettaisiin tms. Ja työ tosiaan tarkkaa, kiireistä ja monipuolista, mutta ei nyt sentään mikään ihan yleismies ole vaan tekee niitä sihteerin töitä ;) Noihin eläkeasioihin en ota kantaa. Oletko jostain katkera?
- henkilöstösihteeri
Kyllä se näin on ihan virkaehtosopimuksen mukaan.
Eläkkeellä kun olet ja teet töitä, ei enää palkkaan lasketa vuosisidonnaisia osia/työkokemuslisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764