Tämä lainaus on edellisestä lähettämästäni linkistä / lehtileikkeestä. Sutta pelkäävän metsästäjähöperön naurettavaa logiikkaa, hih hih...Näin siis joku pöljäke oikeasti voi ajatella:
"Näin vilaukselta, kun jokin punainen hyppäsi ojan yli. Ajattelin, että ei se ainakaan hirvi ollut, eikä ilves. Susi se oli."
Metsästäjän suusta
19
168
Vastaukset
- su ti
Vieläkö lösö jaksat tota samaa.
Näin jotain sinistä. Se ei varmaankaan ollut lehmä, joten sen täytyy olla susi, heh heh...
- ghggghg
Susianalyytikko kirjoitti:
Näin jotain sinistä. Se ei varmaankaan ollut lehmä, joten sen täytyy olla susi, heh heh...
Sudenanaalilyytikko painuisit jo vittuun
- hehettelijä
Eiköhän se tässä tapauksessa ollut kuitenkin vaaleanpunainen elefantti. Myös pikku-ukkoja nähdään metsästyspiireissä vilistelevän tavan takaa.
Ei voi kuin naureskella.- Missähän piireissä
tekin liikutte???
Vai pitäisikö sanoa "pireissä"?
- kaakanako
kun jokin punainen hyppäsi ojan yli>>(hauli suihkun saanut hukka eläin se oli)
- 26
Näkymä antaa oivan lisän hullun jalkojen jatkolle jota kirjoitus ilmentää!
- himapulkka
Oli se susi. Punahilkka meni vaan edellä.
Sinä nyt et tajua tuulimyllyn toimintaperiaatteesta yhtään mitään, päinvastoin kuin minä. Pelkäät vielä lisäksi sutta ja karhua, minä en. Olenhan Suden ystävä.
- Laikuttaja
Näinhän se on, Mutta Susianalyytikon säkenöivä tunneäly ja humaani asenne on saatava hyödynnettyä. Siis kohti tuulimyllyjä!
- täytyypä sanoa
että tuo "susianalyytikko" on harvinaisen sairas tyyppi, ei yhtään tervettä vastausta yhteenkään kirjoitukseen, samoin kuin "keskustelun" aloitukset ovat täysin sairaita ja luokattomia sekoiluja.
- terapeut
Tuulimyllymiehen Rosinante ja Sancho Panza pitäisi vielä saada kehiin. Ihana Dulcinea tieten voisi joutavat kertymät vapauttaa ja humeettinsa selkiinnyttää. Ei ole ihmisen hyvä puutteessa pitkään elää
- dD70
Sä suollat sellast paskaa, ettet tiedäkkä. Tollasii hyypiöt ei suomes tarvita. Harmittaa varmaa ku sul ei oo luontoo lähel?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816