Osallistutko...
Nälkäpäivä?
15
164
Vastaukset
- aromapussin hinta
Kenio kopsauttaa roposet hinkkiin.
- Anonyymi
Kysyn mustalta kerääjältä keräätkö kotimatkaa varten äkkiä lähtevät karkuun huhhhh
- Kyöstix
Tänään ei voi henkilökohtaisesti pitää "nälkäpäivää". Jottain pitää syödäkin, mutta jos keräyslippaseeen törmään niin sinne jotain annan :)
- Kyöstix
Siis jonkun kolikon :)
- nälkä&jano
"Mul on aina nälkä ja kokoajan jano"...
Tuli jostain syystä tismalleen sama mielleyhtymä.
http://www.youtube.com/watch?v=tLFJUbRRlac
En. Kaikki mitä tulee, menee.
- Nasdaq
Joo osallistuin.
Seiso itse snadissa darrassa Tölikässä ja ano fyrkkaa ohikiitäjiltä. Hyvänäköisiä mirrejä pitäisi siinä hommassa olla, sillä mun stailiin liivit on yhtä karmeet kuin on muovilippaassa päivän tulos.
(ristiin ja rastiin naulitun punaista naurua)- Nasdaq
Muuten se manimuki on vähän kuin jenkkakahvastobe.
(hihitystä) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Muuten se manimuki on vähän kuin jenkkakahvastobe.
(hihitystä)Onneksi mä en joutunut siihen ilmapalloryhmään, sillä siinä on se vaara, että puhuu seuraavankin päivän kuin Aku Ankka.
- Joo mä osallistun:.!
.
mä kävin just jääkaapilla
HAR!
. - Kyöstix
Ei kun tänään on siivouspäivä :)
- Kyöstix
Ny on niin upee sääkin: matot ulos tuulettumaan ja pyykkikone pyörimään :)
Tänää ajattelin et tästä päivästä tulee nälkäpäivä. Mut sitten alkoi toi massu kurisemaan niin ikävästi ja tuntuuki pahalta suolissa ihan, niinpä työnsin lohen uuniin. Ei tänään pysty, joku toinen päivä sitten. :)
- Kyöstix
Pikkasen alkaa tuleen nälkä :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764