Heippa, olen lähdössä New Yorkiin viikon lomalle ja ajattelin tuoda tuliaisiksi vannoutuneella Levis-fanille farkkuja. Mistä ne kannattaa hankkia? Macy´s?
Mistä Leviksiä kannattaa ostaa?
9
452
Vastaukset
- Nunnuka1999
Ainakin laste levi´skset oli Macy´sksella edukkaita. Oli joku tarjous.
- 7
Pari viikkoa sitten ostin Walmartista, alle kakskymppia. Noita liikkeita ei kuitenkaan ole NYCissa.
Ei se mikaan luksusmerkki taalla ole.
- vaihtoehto.
Hyppää Manhattanilta Path junaan ja ajele Newport Centeriin New Jerseyn puolelle.
Itse tykkään käydä ostamassa vaatteita tuolta, kun on niin rauhallinen ostoskeskus tehdä ostoksia ja vain muutaman minuutin junamatka manhattanilta.
Samalla reissulla voit ihastella Manhattania tois puolelta jokea. - tribeca
jersey gardens on kans ihan jees outlet"helvetti". myös woodbury commons on kiva paikka, merkkiliikettä koko kylän verran :) jälkimmäiseen ainakin järjestetään bussimatkoja, hinta tais olla $70 viime vuonna.
- crazyness
Kannattako menna jos maksaa $70 eika loydakaan mitaan sopivaa? Aika paljon pitaa ostaa ennenkuin saa edes rahansa takaisin.
- auto/bussi
crazyness kirjoitti:
Kannattako menna jos maksaa $70 eika loydakaan mitaan sopivaa? Aika paljon pitaa ostaa ennenkuin saa edes rahansa takaisin.
Autonvuokra päiväksi maksaa 40-50 euroa 20-30 euroa polttoaineeseen ja tietulleihin.
- Basta
Jersey Gardensiin bussilla Port Authority Bus Terminalista n. 15 USD menopaluu ja kaupoissa löytyy...
- Ystävä
Millä hinnalla miesten 501 farkut Nycissä halvimmillaan saa?
- matkailija-x
Broadwaylla Flatiron Buildingin ja Canal Streetin välillä on useampia farkkukauppoja, josisa myydään Leviksiä. Päivän hintaa en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774